Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    65
    Auto
    Bravo 1.4 16v Turbo + LPG
    Rocznik
    2009
    Wiesz co ale dowiadywałem się i to nie ma podobno znaczenia jak są te wtryski. Dzwoniłem nawet wczoraj do tego CZAKRAMU żeby się dowiedzieć bo jak tak napisałeś to myślałem że coś faktycznie może być nie tak, ale powiedzieli że te wtryskiwacze nowej generacji to nie ma znaczenia jak są ułożone, chodzi o to aby było ciśnienie dobre.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Sprawa z tymi wtryskami wygląda tak, że Twoje auto będzie świetnie jeździć, bo ich ułożenie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika, oraz regulacje.
    Ułożenie ma wpływ tylko i wyłącznie na żywotność wtrysków. Po prostu zrobisz mniejszy przebieg na nich. Zamiast 100kkm przy założonych pionowo, Twoje mogą skończyć się przy 80kkm.
    Nie chciał bym, żebyś moje posty odbierał jako czepialstwo, bo wybrałeś naprawdę dobrą instalację.
    Ale nie licz też że Czakram przyzna Ci się, że zrobili nie tak jak się powinno, bo na chwilę obecną nie ma to wpływu na pracę silnika. Skutki będą za wiele tysięcy kilometrów.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    65
    Auto
    Bravo 1.4 16v Turbo + LPG
    Rocznik
    2009
    Nie no spoko, nie odbieram jako czepialstwo Ogólnie dzięki za rady i zaangażowanie w temat, w sumie teraz już nic nie zrobię, przez najbliższe dwa lata mam gwarancję a potem będę się zastanawiał co dalej

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    36
    Auto
    Linea 1.4
    Rocznik
    2010
    Co do tych wtrysków to to trochę stereotyp ap ropo żywotności. Mam kilku znajomych z BRC tez mają tak jak raic i nie wpływa to na żywotność (w Albei znajomy ma przejechane na takich wtryskach z BRC 115 tyś...). Zresztą, nie wiem jak w Bravo, ale czasami pionowe wtryski nie są dobrym rozwiązaniem bo mogą ocierać o maskę co zdecydowanie nie wpływa dobrze na instalacje.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Bravo II 1.4T, 120 KM
    Rocznik
    2008
    Siemka! Jestem nowy na forum i przyznam się odrazu bez bicia, średnio zorientowany w temacie gazu, gdyż jak już dojdę co do czego to będzie moja pierwsza w życiu instalacja Jak w opisie, jestem posiadaczem bravo II, 1.4T, 2008 rok, 120 KM. Na ten temat właściwie skierowała mnie wyszukiwarka, nigdzie indziej nie wyczytałem też niczego konkretnego. Macie panowie a być może i panie jakieś rady, na co stawiać, na co zwrócić uwagę, co zrobić, może podzielić się swoimi doświadczeniami tymi złymi i dobrymi, jak w ogóle zacząć z tym gazem? Będę ogromnie wdzięczny za każdą nawet najmniejszą poradę. Pozdrawiam K.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    65
    Auto
    Bravo 1.4 16v Turbo + LPG
    Rocznik
    2009
    Zasadniczo przy tym aucie masz dwie możliwości. Możesz wybrać albo gotowy set albo opcję składaną. Jeśli mogę być szczery, jak chcesz coś prostego sprawnego, do łatwiejszego ogarniania jeśli się na tym nie znasz to bierz set. Ja bym tak na twoim miejscu zrobił.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Na tym forum Jaką instalację zamontować? - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA powiedzą co gdzie i jak. Wystarczy założyć temat, podać szczegóły dotyczące auta, jaki zakres cenowy instalacji nas interesuje i tyle.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Bravo II 1.4T, 120 KM
    Rocznik
    2008
    No dobra, to ogarniam ale tak wdając się minimalnie w szczegóły to jaka jest różnica między jednym a drugim? Która jest bardziej opłacalna i dlaczego akurat mówisz, że ten set dla mnie lepszy? Nie chcę też opcji pt koleś się nie zna to wcisną mu kit



    Boch, wielkie dzięki za podpowiedź i chęć pomocy, ogromnie doceniam

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    65
    Auto
    Bravo 1.4 16v Turbo + LPG
    Rocznik
    2009
    https://www.youtube.com/user/EnergyG...rch?query=fiat tu masz pokazane co i jak się montuje, jedź do nich bo są sprawdzeni, mają pełno montaży do Fiata, to Ci wszystko ogarną. Ja sam robiłem u nich, z tego co pamiętam to oni nawet nowe Fiaty od chyba Dukiewicza z salonu robili, więc nie ma się co bać


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Gdzie zamontować Cb radio
    Napisany przez Jankes na forum CB Radio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-05-2017, 13:36
  2. Siena-jak zamontować centralny zamek?
    Napisany przez eddffs na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-12-2011, 15:50
  3. Jaką antene zamontować?
    Napisany przez maraz88 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2010, 22:13
  4. [osprzęt silnika] Sonda Lambda - gdzie zamontować nową?
    Napisany przez dzikuzly na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-11-2009, 18:01
  5. [car-audio] Jaki zestaw głosnomowiący i gdzie zamontować?
    Napisany przez Chris na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-04-2009, 20:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gdzie lpg w warszawie

forum gdzie zalorzyc warszawa lpg

gdzie w warszawie zalozyc lpg

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl