Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 marzec 2015
    Skąd
    Śląskie/Kraków
    Postów
    18
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2007

    Moje GP - dzwon i co dalej..

    Witam,
    Z żalem zakładam ten temat - zaliczyłem wczoraj dzwona swoim kropkiem. Wpadłem w poślizg, wylądowałem na płocie.
    Obecny wygląd jak na zdjęciu. Po wypadku został przeciągnięty na pobliski plac, dokładnie nie wiem co poszło na przodzie (po zdjęciu widać, że nie jest ciekawie), wybuchły poduszki, które mnie uratowały.
    Miał ktoś podobne przejścia? Co najlepiej teraz zrobić (oprócz opłakiwania pięknej maszyny)?
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ważne, że jesteś tutaj z nami. Auto zrobiło swoje i tyłek Ci uratowało.
    Wygląda, że się wbiłeś częścią od kierowcy w coś to rozczłonkowało Ci pas przedni i dostało się tak między silnik, skrzynie, a podłużnicę. Podłużnica ta od kierowcy widzę poszła ostro w bok. Tutaj główny impet poszedł, dlatego tak ścięło, a nie rozłożyło się na całość.

    Cytat Napisał magnum146 Zobacz post
    Co najlepiej teraz zrobić (oprócz opłakiwania pięknej maszyny)?
    Znam ludzi, którzy reanimują takie przypadki. Zwala się całość, pas przedni się kupuje nowy, podłużnice to najgorszy temat. Zależnie od ich uszkodzenia to albo się je prostuje albo wymienia na inne z auta, które ma je w stanie ok. Następnie to już spasowanie, plastiki, lampy, chłodnice czyli wymiana uszkodzonych elementów. Poduszki - wymienia się deskę na nową z innego egzemplarza wraz z poduszkami. Na sterownik od poduszek to są 2 metody. Kasuje się crashdatę lub wymienia na nowy z innego egzemplarza. Koszty odratowania nie są małe.

    Generalnie to auto nadaje się już do kasacji. Możesz odsprzedać wrak TU (Towarzystwu Ubezpieczeniowemu) lub wystawić na sprzedaż (dostaniesz pewnie więcej).
    Jeżeli chcesz reanimować to jeżeli to auto ma nie być 4 śladem to trzeba oddać do naprawdę zaufanych ludzi, przy okazji też dobrego warsztatu.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 marzec 2015
    Skąd
    Śląskie/Kraków
    Postów
    18
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2007
    do zamkniecia

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    361
    Auto
    Tipo 1.4
    Ratujesz auto czy do kasacji?


 

Podobne tematy

  1. Moje Bravo i moje modyfikacje - OBD2 w kabinie, polerka wnętrza :)
    Napisany przez noname na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-03-2015, 20:08
  2. Po wypadku... co dalej?
    Napisany przez MoniX na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 06-12-2014, 11:29
  3. Katalizator się wysypał... co dalej ?
    Napisany przez kowal na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 17-10-2013, 15:18
  4. Nowy Przekażnik i dalej to samo.
    Napisany przez BRAVO 150KM!!! na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 18-03-2013, 21:25
  5. Dzwon-Stilo
    Napisany przez Marcin eS na forum Ruch drogowy, bezpieczeństwo, ubezpieczenia
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post: 15-03-2012, 12:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl