Tarcze Mikoda - opinie i uwagi

Temat: Tarcze Mikoda - opinie i uwagi

  1. Avatar ciechu

    ciechu napisał:
    Mówimy konkretnie o elemencie tutaj opisanym jako "Fuhrungsbolzen"
    prowadnica.JPG
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 145KM
     

  2. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    ePER - pierwsze co pomyślałem niestety nie ma tego rozbitego tak dokładnie w katalogu. Jest cały zacisk..
    Generalnie być może jest to to co pokazał kolega ciechu chociaż u mnie wygląda to zupełnie inaczej. Jest to śruba imbusowa cała jest błyszcząca bez śladu rdzy i nie ma żadnych kapturków gumowych itp. Jest to taki dłuższy bolec o średnicy ok 8-10mm zakończony na końcu mniejszym gwintem i na tym pracuje cały zacisk.. Tak jak wspomniałem było to w idealnym stanie, jak nowe a klocki i tarcze takie na pewno nie były więc nie sądzę aby ktoś wymieniał same śruby przed sprzedażą..

    Ok znalazłem fotke na allegro na której widać te elementy...
    1724178657.jpg
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-08-2011 o 10:43
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  3. Avatar aquarius01

    aquarius01 napisał:
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    ePER - pierwsze co pomyślałem niestety nie ma tego rozbitego tak dokładnie w katalogu.
    To poszukaj zdjęcia choćby na allegro - powinieneś bez problemu coś znaleźć. Co do "Fahrungsbolzen" und "Bremstrager" to ciahu ma "Ganzes Recht" - to jest dokładnie to o czym mówię czyli jarzmo oraz jego prowadnica, która powinna być odpowiednio przesmarowana i zabezpieczona od góry przez "Schutzklappe" - u różnych producentów (Brembo, Lucas itp.) wygląda to inaczej ale zasada działania jest identyczna
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie
     
  4. Avatar miszko

    miszko napisał:
    To ja w Lancii mam dokładnie takie samo jarzmo. Śruba trzymająca jarzmo jest cała schowana.
    Ale u mnie po jej wyjęciu był taki zaschnięty stary, "sklepany" smar (czarny). Wyczyściłem lekko papierem ściernym i przesmarowałem smarem miedzianym.
    Efekt - na starych klockach czasami potrafił zapiszczeć, teraz faktycznie nic. Zobaczymy jak dłużej pojeździmy.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  5. Avatar egon

    egon napisał:
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    znalazłem fotke na allegro na której widać te elementy...
    Tak to jest dokładnie to, nasmaruj sobie to dokładnie, nie żałuj smaru.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
     
  6. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    nasmaruj sobie to dokładnie, nie żałuj smaru.
    Może robi się wielki offtop ale polecicie jakiś dobry smar? Najlepiej z allegro no chyba, że jest to na tyle popularne, że dostanę to w sklepie moto.. Najlepiej chyba większe opakowanie co by starczyło na lata

    A swoją drogą naprawdę ja miałem to czyściutkie i bez żadnego smaru, klocki mi nie piszczą nigdy i nigdy nie piszczały.. Generalnie to się zastanawiam co lepsze - smarowanie tego i ew. zasychanie smaru i zbieranie przez niego syfu czy nie smarowanie..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 17-08-2011 o 13:05
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  7. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Ja poszedłem do sklepu. Facet ciut szukał i znalazł. Tubka jak od pasty do zębów, smar "miedziany". Cena tam coś koło chyba 12zł.

    Co do tematu - to się rozdzieli.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  8. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Nie no miedzianych smarów na allegro jest dużo stąd pytanie o konkretną markę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  9. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Myślę, że bez znaczenia. Weź najmniejszą tubkę, tam dużo nie użyjesz, albo wpadnij do mnie do Torunia to Ci dam, ja zużyłem może (objętościowo) 1 łyżeczkę smaru na wszystko.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  10. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Cała frajda w tym, żeby mieć taki smar u siebie A co do spotkania to owszem kiedyś by wypadało
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  11. piter napisał:
    Opisując te elementy zacisku hamulcowego, skupiacie się tylko na problemie niepożądanego piszczenia.
    W moim przypadku, jak kupiłem Fiata Temprę 1.9 TD, przez kilkaset kilometrów było dobrze. A potem zaczęły się mocne stuki dochodzące z kół.
    Po pewnym czasie doszedłem do tego ,że źródłem hałasu są zaciski.Dokładnie te śruby-bolce w jarzmie. Najprawdopodobniej poprzedni właściciel przed sprzedażą posmarował obficie te śruby smarem. Był spokój przez krótki czas. Okazało się , że te śruby-bolce są mocno zużyte i są luźne w prowadnicach.
    Trudno było dostać zaciski do Tempry, więc kupiłem zaciski do BRAVO/BRAVY. Pasowały bez problemu. Oczywiście trzeba było dokupić właściwe klocki hamulcowe. Kosztowało mnie to 150 zł za dwa zaciski + klocki Textara 120 zł.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
     
  12. Avatar ciechu

    ciechu napisał:
    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Opisując te elementy zacisku hamulcowego, skupiacie się tylko na problemie niepożądanego piszczenia.
    nie kolego. O przypadku, z którym Ty miałeś problem pisałem na poprzedniej stronie (#40)
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 145KM
     
  13. piter napisał:
    Cytat Napisał ciechu Zobacz post
    nie kolego. O przypadku, z którym Ty miałeś problem pisałem na poprzedniej stronie (#40)
    Faktycznie przeoczyłem to. Sorry.

    Dodam jeszcze, że Tempra 1.9 TD miała przednie tarcze hamulcowe wentylowane, większe (chyba 257 mm).Dlatego nie było problemu z zaciskami z BRAVY.

    P.S. Co to za silnik masz w służbowym aucie, z Merca? Ja mam w służbowym Traficu '04 silnik 1.9 dci 100 KM.
    Ostatnio edytowane przez piter ; 17-08-2011 o 21:59
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
     
  14. Avatar ciechu

    ciechu napisał:
    heh właśnie zauważyłem że strzeliłem literówkę i cyfrówkę. Miało być 2.5dCi a nie jak wcześniej wpisałem 2.3cdi hehe
    dzięki za zwrócenie uwagi
    Było:
    Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
    Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
    Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
    Bravo 1.6 16V 103KM Pb
    Jest:
    156 1.9JTD 145KM
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.