Tarcze Mikoda - opinie i uwagi

Temat: Tarcze Mikoda - opinie i uwagi

  1. Avatar miszko

    miszko napisał:

    Tarcze Mikoda - opinie i uwagi

    Przymierzam się do zmiany tarcz na przodzie. Zastanawiałem się nad polskimi Mikodami.
    Ktoś ma? Opinie są różne. Jedni chwalą, drudzy odradzają.

    Proszę o pomocne opinie
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     

  2. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    No cóż ja polecam.. Mam zwykłe wentylowane mikody z przodu wraz z klockami Ferodo, hamują dobrze, nie piszczą, nic się nie dzieje.. Zrobiłem na nich hmm z 5tyś km i jest ok Różne opinie są zdaje się o wierconych mikodach. Ps. zdaje się lukq ma też mikody.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  3. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Tak, Lukq ma Mikoda + Ferodo i też chwali. Dlatego mam dylemat.
    Przeliczyłem sobie i za cały komplet Mikoda + Klocki + Wysyłka coś wyjdzie około 380zł.
    Zaś za 450zł (z wysyłką kurierem) mam tarcze od Brembo + TRW klocki.

    I taki mały dylemat narósł
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  4. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Ja tam bym się nie szarpał na Bremo + TRW.. Bremo ponoć to tylko wspomnienie po ekstra jakości i zwyczajnie nie warto, a TRW są przereklamowane i w dodatku dość twarde podobno.. Na moje te 70zł bym sobie przeznaczył na coś innego
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  5. tomasz_ napisał:
    czemu aż 380? rozpiszesz swój rachunek?
     
  6. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Klocki (TRW/Lucas lub Ferodo z aukcji) 170zł lub jakieś inne, co firmy nie słyszałem za 120zł (je odrzuciłem).
    Tarcza Mikoda 100zł x 2.
    Wysyłka około 15 zł.

    Tak około 380 zł mi wyszło.

    Tarcze Brembo, 130zł x 2
    Klocki (te same co wyżej) 170zł
    I wysyłka kurierem droższa (25zł).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  7. tomasz_ napisał:
    100 tarcze? to bierzesz wentylowane/nawiercane? zwykle kosztuja 70 z tego co pamietam. a klocki drogie masz.. ja kupowalem za 110 ale firmy nie pamietam ; ) czekam na kase na tarcze i wymieniam..
     
  8. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Tarcze ok 80zł kosztowały do mojego wentylowane gładkie + klocki ferodo 100zł.. Czyli w sumie komplet na przód to 260zł + 25zł za płyn bo też wymieniałem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  9. Avatar ubek

    ubek napisał:
    Michał bierz Mikody są SI Kajlon z tego co wiem pomyka od dawna i chwali

    BTW: brembo są z częstochowy...
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl
     
  10. piter napisał:
    W Lybrze 1.6 przednie tarcze hamulcowe są niewentylowane, ( z racji tego powinny być niedrogie). Pamiętam, że Ty albo ktoś inny pytał o możliwość zmiany na wentylowane.
    Ale do tego potrzebne są odpowiednie zaciski hamulcowe. Te Mikody powinny być dobre, natomiast klocki, ja bym polecał f-my Textar.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
     
  11. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Tak, kusiło mnie, aby dać wentylowane. Ale stwierdziłem. Jak fabryka takie założyła i dobrze hamują teraz to po co kombinować. Auto nie jest wyścigowe.
    Co do zestawu... heh zdecydowałem się na Brembo. Wyszło 60zł drożej, ale zobaczymy. Na tył za to założę Mikody (niestety dużo wydatków i na tył założę w następnym miesiącu). Teraz zrobię przód.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  12. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Obyś nie pluł sobie w twarz Michał, Mikody są bardzo dobrym polskim produktem, które będę chwalił.
    Nie polecam wentylowanych i nacinanych - gdyż pękają.

    Brembo - to już tylko logo i nazwa, wielu użytkowników tak twierdzi jak i mechaników - więc po co przepłacać.

    Ciekawy jestem jak będą się u Ciebie spisywać. Klocki rozumiem poszły TRW tak, są dość twarde i mogą czasem przypomnieć się o sobie piskiem. Też zastanawiałem się nad Brembo przed wymianą jakieś 15-20kkm temu, ale teraz wiem że dobrze zrobiłem kupując Mikody.

    Chłopaki z Hondy trójmiasto do swoich prelud wsadzają też Mikody zamiast brembo twierdząc, że są lepsze.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  13. Młody napisał:
    Ojciec od około 3 lat jeździ na Mikodach nacinanych i nawiercanych i bardzo je chwali.
    Do tej pory nie ma z nimi żadnych problemów.
    [size=2] Było Tipo 2.0 [color=red]Sedicivalvole 5 D i 3 D[/color][/size]
    [size=2]Jest Tempra SW[/size]
     
  14. Avatar miszko

    miszko napisał:
    Ano, trafiłem akurat na Brembo w dobrej cenie ze sklepu i tak... wyszło. Zobaczymy - przyjdą, zamontuję, napiszę.
    Na tył wezmę Mikody.

    A ja mam pełne tarcze, a nawiercanych i tak dalej nie chce.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM

     
  15. Avatar aquarius01

    aquarius01 napisał:
    Od pięciu lat mam w AR 145 zestaw nawiercanych i nacinanych tarcz Mikoda oraz standardowe klocki Ferrodo - złego słowa na ten zestaw nie powiem. Początkowo całość dość mocno pyliła ale po ułożeniu się klocków wszystko jest w porządku. Zestaw przejeździł już ładnych kilkanaście tysięcy kilometrów z i hamowaniem nigdy nie było problemu - nawet po kilku miesiącach postoju pod chmurką.
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.