Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2011
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    27
    Postów
    4
    Auto
    siena 1.6

    siena szarpie strzela w wydech na gazie

    Witam, moja siena 1.6 16v podczas przyśpieszania na lpg dusi się szarpie i strzela w wydech.Czytałem w innych postach aby wymienić świece,przewody itd.W moim przypadku zaobserwowałem coś dziwnego-podczas urlopu samochód przez ponad dwa tygodnie stał nie odpalany.Po powrocie z wakacji i uruchomieniu auta wszystko było przez jakiś czas OK, następnie powoli problem zaczą się nasilać.Czy może ktoś wie co z tym zrobić,myślałem o regeneracji lub wymianie paownika.pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez pllwist ; 08-09-2011 o 10:46



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    to może być parę różnych rzeczy zaczynając od świec a kończąc na parowniku. jak długo jeździsz tym autem i kiedy były wymieniane kable i świece ? Jak te objawy sa tylko na LPG to pierwsze co bym zrobił to pojechał do gazownika tylko zaufanego a nie naciągacza na regulację gazu i wymianę filtra gazu. Jak to nie pomoże to do wymiany kable oraz świece .jakiej generacji masz instalację gazową ? II generacji z korkowcem czy sekwencję ?

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A przełączenie na PB powoduje natychmiastowe ustanie objawów? A zdradź jaką masz instalację gazową. Chodzi mi tutaj taką mieszalnikową czy sekwencję?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2011
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    27
    Postów
    4
    Auto
    siena 1.6
    Witam,dzięki za zainteresowanie moim problemem-instalacja to LOVATO II gen.ma 8 lat.Problem wygląda dokładnie tak : po odpaleniu na pb a następnie przełączeniu się na lpg jest ok.,ale po przychamowaniu lub ujeciu gazu silnik zaczyna sie dławić i nie przyśpiesza- trzeba ponownie ująć gazu i bardzo delikatnie go dodawać.To samo dzieje się przy większych prędkościach po redukcji lub hamowaniu.Po przelączeniu na pb silnikiem potrafi jeszcze kilka razy szarpnąć ,ale ogólnie jest ok. Dzięki za pomoc.[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 10:13 ---------- Poprzedni post dodany był o 10:06 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]Witam,dzięki za zainteresowanie moim problemem-instalacja to LOVATO II gen.ma 8 lat.Problem wygląda dokładnie tak : po odpaleniu na pb a następnie przełączeniu się na lpg jest ok.,ale po przychamowaniu lub ujeciu gazu silnik zaczyna sie dławić i nie przyśpiesza- trzeba ponownie ująć gazu i bardzo delikatnie go dodawać.To samo dzieje się przy większych prędkościach po redukcji lub hamowaniu.Po przelączeniu na pb silnikiem potrafi jeszcze kilka razy szarpnąć ,ale ogólnie jest ok. Dzięki za pomoc.

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wygląda to na złą mieszankę. Przy II gen. nie ma za dużo skomplikowanych rzeczy. A jak z filtrem gazu? Wymieniałeś go? Generalnie bym obstawiał na problem z reduktorem. Po 8 latach jego używania to dobra pora. Ja w Temprze regenerowałem reduktor bo zaczęło się od tego, że falowały mu obroty i potrafił zgasnąć silnik przy schodzeniu z obrotów. Więc całkiem prawdopodobne, że tak dzieje się również u Ciebie.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2011
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    27
    Postów
    4
    Auto
    siena 1.6
    Dzięki wszystkim za pomoc,jutro zaczynam rozkręcanie babci sieny,pozdr.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    możesz najpierw pojechać do gazownika na regulację a jak to nie pomoże to regenerować reduktor. Ja osobiście polecam wymianę na nowy. Koszt nowego reduktora do tego motoru to 150-170zł a części potrzebne do regeneracji pewnie kosztują z 70-90zł . Cena jest trochę wyższa ale będziesz miał już nowy a nie regenerowany parownik a czasem jest tak że po prostu reduktor nie nadaje się już do naprawy.


 

Podobne tematy

  1. Strzela, szarpie, brak mocy
    Napisany przez sfist na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-11-2015, 20:04
  2. Fiat Bravo 1.6 szarpie,przerywa,strzela
    Napisany przez sprutus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 26-11-2013, 18:42
  3. [ukł. zapłonowy] Siena 1.4 przerywa - tylko na gazie
    Napisany przez tcx na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 15-02-2012, 13:33
  4. Siena Wydech czyli tuning bez pytania :D
    Napisany przez Maciek1526 na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-05-2011, 13:44
  5. Siena szarpie na benzynie na lpg OK
    Napisany przez przemo33 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 19-05-2010, 22:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

siena strzela na gazie

szarpie i strzela na gazie

fiat siena strzela na gazie

strzela na gazie

strzela i szarpie na gaziestrzela w wydechauto strzela na gaziestrzelanie z wydechu na gaziestrzelanie z rury wydechowej na gaziestrzela z rury na gazieprzerywa podczas przyspieszania strzela w rure bravastrzela gaz w samochodziestrzelanie na gazie samochod na gaz strzela fiat palioprzerywa podczas przyspieszania strzela w rurelpg strzela w wydechfiat brava strzela z wydechu

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl