Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2010
    Skąd
    Koło
    Postów
    2
    Auto
    Ducato 2,3

    [silnik] Szukam danych naprawczych silnika 2,3 2007r Ducato

    Jak w temacie, rozrząd i jego ustawienie, momenty dokręcania śrób głowicy, wału korbowego, korbowodów.
    Wywaliło mi uszczelke i wyciekł olej
    Obruciło panewke i trzeba rozebrać silnik na części pierwsze
    Bardzo proszę o pomocne materiały.
    Z góry dziękuję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    łożyska wału korbowego:
    - wewnętrzne
    a) 50Nm
    b) dokręcenie o 60stopni
    c) dokręcenie o 60stopni

    - skrajne
    a) 30Nm

    Korbowód:
    a) 40Nm
    b) dokręcasz o 60stopni

    Pompa olejowa - 10Nm
    Miska olejowa - 10Nm
    Korek miski olejowej - 22Nm
    Koło zamachowe 30Nm+dokręcenie o 90stopni
    Koło dociskowe sprzęgła - 47Nm
    Koło pasowe paska rozrządu do wału korbowego ze śrubą centralną - 300Nm
    Koło pasowe paska wieloklinowego - 30Nm
    Koło wałka rozrządu - 90Nm
    Przykrywa wałka rozrządu - 25Nm
    Kolektor wydechowy - 25Nm
    Pompa wody - 25Nm przy M8 i 10Nm przy M6
    Wtryskiwacze - 28Nm
    Przewody wtryskiwacza - 25Nm
    Pompa wtryskowa - 25Nm


    Głowica:
    Sześć środkowych śrub 100Nm
    Cztery skrajne po 50Nm
    Następnie sześć środkowych dokręcasz po 90stopni, później skrajne po 60stopni i znowu środkowe po 90stopni i skrajne po 60 stopni.

    Co do montażu paska rozrządu to nie pomogę bo:
    1. Fiat przewidział tylko blokady
    2. Nie ma oznaczeń nigdzie na obudowie, a bynajmniej ja ich nie widzę.


    [color=red]PS. Nie mam 100% pewności czy te dane są prawidłowe, więc nie mogę wziąć za to pełnej odpowiedzialności.[/color]
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2010
    Skąd
    Koło
    Postów
    2
    Auto
    Ducato 2,3
    dzięki waho.
    Każde info sie przyda.
    Co do paska rozrządu to już sobie poradziłem, zrobiłem znaki po swojemu
    narazie mam problem z odkręceniem wtrysków dokładnie "łapek" które przytrzymują owe wtryski.
    zalałem wszystko naftą na noc. Ale znając życie i tak pozrywam śruby.
    ciekawe czy ma ktoś jakiś patent na te śrubki?


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 21:54
  2. [szukam] Szukam blacharza lakiernika Kraków i okolice
    Napisany przez Sucre79 na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-06-2012, 19:33
  3. [silnik] Blokady wałków rozrządu do silnika 1,6 16V
    Napisany przez WWL na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 03-09-2011, 13:43
  4. ducato 2.3jtd 2002 rok sprowadzony jaki olej ??????
    Napisany przez rewadres na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-11-2008, 20:23
  5. [PDF] Kurs obsługi i serwisownia Ducato
    Napisany przez miszko na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 13:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dane naprawcze silnika

glowica fiat ducato 2 3 jtd kolejnosc dokrecania srub

silnik fiat ducato 2 3

fiat ducato 2.3 jtd dane naprawcze silnika

ducato 2 3 jtd momenty dokrecania srub rozrzadu

z jaka sila dokrecic kolo rozrzadu iveco 2.3 hpi

moment dokrecania walka rozrzadu ducato 2.3

momenty dokrecania pompy wtryskowe ducato 2 3jtd

sila dokrecania srub korbowodow ducato 2..3jtd

moment dokrecania srub glowicy 2 3 jtd

schemat rozrzadu fiat ducato 2 3jtd

jak dokrecic glowice silnik 2.3jtd

http://www.iparts.pl