Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2024
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    13
    Auto
    DUCATO III, 2.0 Multijet
    Rocznik
    2015

    Unhappy EGR Ducato schemat elektryczny

    Witam wszystkich.
    Poszukuję schematu elektrycznego Fiat Ducato 2.0 Multijet, 116 KM. 2015r. silnik 250A1000.
    Konkretnie od EGR- ECU. Kompletnie brak połączeń i zasilania. W zamian podzielę się informacją jak sprawdzić na stole potencjometr bezstykowy oraz parametrami otwarcia w funkcji podanego napięcia. EGR jest dość popularny w Fiatach osobowych oraz busach . Nr. OE. 71778231, 55274455.
    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję.
    Ostatnio edytowane przez NORBERTII ; 25-01-2024 o 11:17



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2024
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    13
    Auto
    DUCATO III, 2.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    Temat zamykam. SOLVED

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2015
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    186
    Auto
    Fiat Ducato III Natural Power
    Rocznik
    2011/2012
    Jak udało Ci się problem rozwiązać, to podziel się z innymi, na przyszłość

    Komuś pewnie się przyda.

    Dla informacji, schematy elektryczne (dość pokrętne, ale jednak) są w module eLearn. W zależności od rocznika samochodu, jest on dostępny do pobrania i zainstalowania na komputerze, albo online. Trzeba szukać odpowiedniej wersji. Na angielskim forum fiata, do którego linkowałem kiedyś tutaj, jest do pobrania eLearn dla x250.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 styczeń 2024
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    13
    Auto
    DUCATO III, 2.0 Multijet
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał Raffa Zobacz post
    Jak udało Ci się problem rozwiązać, to podziel się z innymi, na przyszłość

    Komuś pewnie się przyda.

    Dla informacji, schematy elektryczne (dość pokrętne, ale jednak) są w module eLearn. W zależności od rocznika samochodu, jest on dostępny do pobrania i zainstalowania na komputerze, albo online. Trzeba szukać odpowiedniej wersji. Na angielskim forum fiata, do którego linkowałem kiedyś tutaj, jest do pobrania eLearn dla x250.

    Cytat Napisał Raffa Zobacz post
    Jak udało Ci się problem rozwiązać, to podziel się z innymi, na przyszłość

    Komuś pewnie się przyda.

    Dla informacji, schematy elektryczne (dość pokrętne, ale jednak) są w module eLearn. W zależności od rocznika samochodu, jest on dostępny do pobrania i zainstalowania na komputerze, albo online. Trzeba szukać odpowiedniej wersji. Na angielskim forum fiata, do którego linkowałem kiedyś tutaj, jest do pobrania eLearn dla x250.
    Dziękuję bardzo za namiar na schematy. Szczególnie przydatne z elektroniki.
    Niestety nie udało mi się jeszcze rozwiązać problemu stukających wtryskiwaczy. Ale robiłem logi ( MES-em) z różnych prędkości auta- również obrotów silnika. Odnośnie sondy lambda nie mam porównania z jakimi parametrami pracuje prawidłowo. Na pewno mam różnice w oczekiwanym i pomierzonym ciśnienie paliwa na szynie CR, parametrami MAF-a oraz rozbieżności w parametrach ciśnienia doładowania. Pojawił się też błąd zaworu WASTE GATE . Powinienem zrobić próbę dymem kolektora ssącego, bo parametry doładowania wskazują chyba na nieszczelność kolektora. Przyjrzeć się muszę czujnikowi ciśnienia CR, bo ma za duże rozbieżności w funkcji obrotów motoru. Odnośnie zaworu EGR, to system go nie widzi, bo poprzedni właściciele prawdopodobnie go wprogramowali. Zaprogramowanie z powrotem to wydatek ok. 700 zł. Ale najpierw muszę się uporać z problemem odcinania paliwa od 3000 obrotów- tryb awaryjny. Nie wiem co z rozrządem. Wymieniałem go w warsztacie, ale warsztat naciągnął mnie również na nowe wtryskiwacze, które nie zmieniły trybu awaryjnego. W tym motorze to jest 2.0 Multijet 115, po przeczytaniu instrukcji serwisowej okazuje się, że trzeba synchronizować pompę wtryskową z rozrządem. Być może ktoś wcześniej źle założył pasek , a warsztat to powielił, bo zaznaczył sobie np. znaki flamastrem- jak to często robią.
    Muszę znaleźć warsztat, który zmierzy mi ciśnienie pompy wstępnej. Ona może stwarzać problem. Wymieniłem również zawór SCV, bo któregoś dnia zięć nie mógł go odpalić na dłużej. Dojechaliśmy do warsztatu, kasując ciągle MES-em błąd tego zaworu. Niestety nowe silniki mają usterki które tzw. chodzą parami. Dlatego tak trudno je zdiagnozować. Problem jest również z czasem, bo auto jeździ w kurierce i ciągle jest potrzebne. Ale nie poddaje się i nadal z nim walczę. Pozdrawiam.


 

Podobne tematy

  1. Schemat elektryczny Ducato 250 FL Podwozie
    Napisany przez cooljack na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-12-2023, 22:12
  2. schemat elektryczny
    Napisany przez Busik na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-09-2020, 19:49
  3. Schemat elektryczny sterowania nagrzewnicą Fiat Ducato 2013
    Napisany przez JohnKrol na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-06-2017, 00:51
  4. schemat elektryczny
    Napisany przez tolkos na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-12-2014, 07:12
  5. Fiat ducato 2002 r 2,8 jtd licznik nie dziala schemat elektryczny
    Napisany przez chemik24 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-05-2014, 11:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459egr-ducato-schemat-elektryczny-53466

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl