Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Oznaczenia A3 na końcu linijki to właśnie przejściówka nr 3 żółta

    Bosch EDC16C39 CF5/EOBD Diesel Injection (1.6, 2.0) |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| ELMOBDKey
    Bosch ABS 8 ESP (2) |INFO|DTC| ELMOBDKey
    CONTINENTAL Airbag (Ep - PROXI) |INFO|DTC|PRM|ACT| ELM C19OBDKey C19 A3
    Delphi Electric Steering (2) |INFO|DTC|PRM|ADJ| ELMOBDKey
    Service Interval Reset (2) |INFO|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    Convergence Lauberhorn (Blue&Me) |INFO|DTC| ELM C19OBDKey C19 A3
    Convergence Marelli/Microsoft (Blue&Me) |INFO|DTC| ELM C19OBDKey C19 A3
    Convergence Marelli/Microsoft C3 (Blue&Me Nav) |INFO|DTC| ELM C19OBDKey C19 A3
    Instrument Panel Marelli (2) |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    Body Computer Delphi (2) |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    Body Computer Delphi (3) |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    CAN Info |INFO| ELM C19OBDKey C19 A3
    CAN Info |INFO| ELM C19OBDKey C19 A3
    CAN Setup / PROXI Alignment Procedure |INFO|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    CAN Setup / PROXI Alignment Procedure |INFO|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3
    Denso climate control |INFO|DTC| ELM C19OBDKey C19 A3
    Parking Control VALEO |INFO|DTC|PRM|ADJ| ELM C19OBDKey C19 A3

    Tak więc jak mówiłem większość obsługiwanych sterowników obsługiwanna jest z przejściówką

    Dane przekopiowane ze strony pojazdów obsługiwanych przez MULTIECUSCAN

    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (Powered by FiatECUScan)

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Jeżeli połączyłeś się z silnikiem to nie znaczy ,że połączysz się z innymi modułami . Pisałem przecież ,że opornik przeszkadza w połączeniu z innymi modułami , a nie z silnikiem. W programie w opcji ustawienia masz zakładkę interfejsy wejdź w nią i zrób test swojego interfejsu .
    Jeżeli napisze na końcu testu że powinieneś połączyć się ze wszystkimi modułami CAN a ty nie będziesz się mógł połączyć to na 90% masz wadliwy ELM jeżeli chodzi o rezystor.Więcej na ten temat na stronie MULTIECUSCANA



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Fajnie, dzięki, człowiek uczy się cały czas.
    Jak znajdę chwilę to wrzucę do głównego tematu o Interfejsach

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #18
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Nie tylko czas zapiernicza ,ale technologia też i to jeszcze szybciej nawet czasami trudno jest wszystko ogarnąć i nadążyć na bieżąco .
    Parę lat temu kto tam słyszał o interfejsach , programach. A teraz co drugi to mechanik-elektronik.
    Pozdrawiam

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    42
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Grande Punto
    Rocznik
    2008
    Czy z tym inferfejsem też potrzebny będzie adapter nr 3? prod-1311582078.jpg

    zdjęcie pochodzi ze strony Viaken.pl

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Problem leży w tym że w Grande Punto w zasadzie tylko sterownik gazu obsługiwany jest przez Vag-a .
    Ty do Grande Punto potrzebujesz ELM-a .
    Możesz kupić sobie tego nowego Euroscana v2 za 99 zł ze strony Viakena przynajmniej nie będziesz miał problemów z połączeniem CAN dokup odrazu kabel nr 3 i po problemie

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    42
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Grande Punto
    Rocznik
    2008
    Wczoraj w końcu udało mi się połączyć ze wszystkimi funkcjami w GP. Tak jak pisał KOBRA dzięki adapterowi nr 3. Teraz wszystko śmiga bez problemu Jedyne nie mogę się połączyć z zakładką Klimatyzacja ( w opisie niby wymaga adaptera 3). Problemem też okazało się był u mnie antywirus. Musiałem go wyłączyć w innym razie program FES wywałało, zamykał się. Dziękuje wszystkim za radę i pomoc. Pozdrawiam Marcin.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2008
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    4
    Auto
    Grande Punto 1.4 Dynamic + LPG
    Koledzy!
    Mam elm327 i łączy się on z silnikiem i wspomaganiem, ale jak podepnę adapter 3 od Viakena to nie łączy się już z niczym. Nie wiem o co chodzi?!
    Grande Punto 1.4 8V Dynamic + LPG ZENIT

  9. #23
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Może masz elm-a który nie chodzi po CAN
    Trzeba by sprawdzić samego elm-a na innym aucie i spróbować połączyć się po CAN-e jeżeli połączysz się z innym autem to zostaje reklamować przejściówkę

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Może masz elm-a który nie chodzi po CAN
    w sprzedaży jest już tylko elm 327 w wersji 1.3 i 1.4 dlatego nie ma szans by był nie przystosowany do komunikacji po szynie CAN

    skąd masz kabelek? może trafiła Ci się chińszczyzna która wymaga wyrzucenia jednego rezystora (poszukaj na forum)

  11. #25
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Cytat Napisał qronax Zobacz post
    w sprzedaży jest już tylko elm 327 w wersji 1.3 i 1.4 dlatego nie ma szans by był nie przystosowany do komunikacji po szynie CAN

    skąd masz kabelek? może trafiła Ci się chińszczyzna która wymaga wyrzucenia jednego rezystora (poszukaj na forum)
    No właśnie o tym piszę .
    Dlatego poradziłem aby spróbował na innym aucie bo w Grande po CAN-ie Trzeba przejściówki nr 3 .
    Więc najpierw trzeba sprawdzić np na stilo czy połączy po Can-ie ,aby wykluczyć właśnie ELM-a z rezystorem do usunięcia, a dopiero później reklamować przejściówkę.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2013
    Skąd
    tychy
    Postów
    8
    Auto
    grande punto 1.3 multijet
    Rocznik
    2007
    GP1.3 multijet+elm327+multiscan.Po podłączeniu i skanowaniu silnika wyskakuje mi żebym kupił pełną wersje programu. Myślałm że programem FRRE dam rade to zrobić proszę o sugestie.WIN8 64b

  13. #27
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    No niestety wersja FREE nie obsługuje GP . Tu wykaz :
    Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
    Moduły zaznaczone na czerwono obsługiwane są w wersji zarejestrowanej

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2013
    Skąd
    tychy
    Postów
    8
    Auto
    grande punto 1.3 multijet
    Rocznik
    2007
    Czyli z tego co oglądałem w wersji FREE dużo nie zrobie a witaminka na WIN8 nie działa.DZIĘKI Z ODPOWIEDZ

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    Łochów
    Wiek
    38
    Postów
    1
    Auto
    GP 1.4 16v
    Rocznik
    2007

    Question problem z podłączeniem

    Mój ELM 327 na bluetooth nie łączy się z poduszkami. FES woła o żółty kabel. Czy zastosowanie przejściówki nr 3 od Viakena i wpięcie go do mojego bluetootha rozwiąże problem?

    pozdrawiam
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  16. #30
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Tak rozwiąże . I w zasadzie do wszystkiego ją potrzebujesz nie tylko do poduszek .
    Bez przejściówki łączysz się tylko z silnikiem ,ABS i wspomaganiem do reszty potrzebna przejściówka.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wyłączenie dpf, jak?
    Napisany przez prezelik na forum Doblo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 12-05-2014, 09:48
  2. Podłączenie radia
    Napisany przez michallek94 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-11-2012, 08:17
  3. Połączenie z FES 1.6 . 49F
    Napisany przez TakiTam na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-06-2012, 19:38
  4. 1,9TD podłączenie pod kompa
    Napisany przez pepej na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 26-10-2010, 19:03
  5. odłączenie akumulatora
    Napisany przez Pino na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-07-2010, 13:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

elm327 v2

elm327 v2 euroscan 2013

elm 327 fiat grande punto

elm 327

podlacz adapter 3 zolty

elm327

elm 327 punto 2

elm327 fiat grande

elm 327 do fiata

elm327 v2 opinie

v.2 - elm327

elm327 rezystor

fiat elm 327

elm327 grande punto

elm 327 wroclaw

elm kasowanie poduszek megane

elm327 fiat uno

nowy polski elm327 v2 euroscan 2013

eml327 fiat

elm 327 fiat punto

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl