Trudne rozruszanie na zimno

Temat: Trudne rozruszanie na zimno

  1. quadrando napisał:

    Trudne rozruszanie na zimno

    Witam,

    FIAT CROMA 1.9 JTDM 8V - 2006.

    Mam problem z uruchamianiem na Zimno.
    Była wiadomość że jest problem ze świecami żarowymi, wymieniłem. Jest lepiej ale ciągle trudno. W diagu nie ma żadnych anomalii.

    Ma ktoś pomysły?
     

  2. Avatar Python28

    Python28 napisał:
    Ile czekasz po przekręceniu stacyjki na zapłon?
     
  3. Abramsik napisał:
    Akumulator? Pytania, które mi się nasuwają:
    1. Ile lat ma?
    2. Stan naładowania?
     
  4. jarcio21 napisał:
    Może sam rozrusznik potrzebuje regeneracji?
     
  5. Avatar Python28

    Python28 napisał:
    Dobrze było by sprecyzować jakie to problemy.
     
  6. quadrando napisał:
    Ok,

    Silnik jakby łapał na jednym cylindrze, Akumulator ok, trzeba męczyć przez 10-20 sekund, czasami na 2 razy, rozrusznik kręci normalnie. Czekam az swiatelko swiec sie wylaczy, nawet po 2-3 razach to nic nie zmienia.
    Po wymianie świec żarowych jest lepiej ale jeszcze nie to..

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Chciałem dodać że ze Start Pilotem odpala od razu... trochę kaszle ale się uruchamia. Czasami mam jasno-niebieski dym z wydechu..
     
  7. Avatar jaro190

    jaro190 napisał:
    problem może leżeć w układzie dolotowym (egr niedomknięty) lub paliwowym paliwo schodzi do zbiornika, wtryski leją ,słabe początkowe ciśnienie na szynie CR, brak ciśnienia sprężania,
     
  8. quadrando napisał:
    Dzieki za odpowiedz.

    Czy mam sprawdzić ciśnienie na szynie CR przez diag podczas uruchamiania na zimno?
     
  9. Avatar jaro190

    jaro190 napisał:
    jeżeli masz taką możliwość to tak, niestety nie wiem jakie powinny być wartości
     
  10. quadrando napisał:
    Ok, mam diaga i chyba będę mógł sprawdzić.

    Z tego co pamiętam jest około 270 barów na wolnych obrotach. Sprawdzę jakie są wartości przy uruchamianiu na zimno i jak już silnik chodził.

    Dzięki za rady..
     
  11. Avatar Python28

    Python28 napisał:
    Problem pojawił się w momencie jak zrobiło się zimno? Masz klapy wirowe?
     
  12. desmo999 napisał:
    Co do cisnienia to dokladnie nie sprawdzilem ale tak z dossiadczenia to powyzej 250bar powinien odpalac. Na jalowym to tak ok 400-450bar. Dane te jednak nie pochodzą z danych technicznych cromy tylko z moich spostrzezen z roznych aut.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    chociaż wg. Autodaty na jałowym powinno być między 200 a 300.A w mes nie ma wartosci oczekiwanej i rzeczywistej??
     
  13. bronx napisał:
    błądzicie

    Log rozruchowy.
    Auto zimne po nocy,
    odłącz czujnik położenia wałka.
    Logujesz zmierzone ciśnienie paliwa bary i rpm silnika.
    Kręcisz ok 10 sec, jak zapali gasisz.
     
  14. Avatar martinez

    martinez napisał:
    Świece jakiej firmy założone? Ja ostatnio kupiłem denso i jest gorzej niż na poprzednich bosch w połączeniu z błędem na desce. W piątek zakładam świece NGK.
     
  15. quadrando napisał:
    Świece są Bosch(a). Ale jest lepiej, i tak miałem wiadomość ze są świece do wymiany.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.