Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Odpiąłem wtyczkę EGR i samochód stracił całkowicie moc. kręcił się na max 1500 obrotów i jedzie 40-50 km.
    Założyłem wtyczkę i chodzi jak poprzednio-tzn jeździ normalnie ale szarpie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2012
    Skąd
    mazury
    Postów
    2
    Auto
    alfa 159 silnik 1.9 d
    Witam!
    Widzę że nie jestem sam. Posiadam alfę 159 i od jakiegoś czasu mam taki sam problem. Mam wymieniony EGR na nowy, przeczyściłem (overboost) i czujnik ciśnienia doładowania ale nie wiem czy są sprawne. Podpiłem pod FiatECuSca i pokazuje podobne parametry jak u Ciebie, żadnych błędów.
    Dodam ze próbowałem zaślepić EGR założyłem podkładkę z mniejszym otworem, szarpanie ustało przez moment byłem zadowolony ALE!!! pojawił się problem auto straciło na mocy jak by się lekko dusiło, trochę tak pojeździłem i wyciągnąłem zaślepkę. Nie wiem za co mam się teraz zabrać!!?

  4. #18
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    A regulowaliście luz zaworów? W 8v trzeba tego pilnować... Może w tym problem?
    Pzdr
    Lancia Delta 1.4 16v MultiAir 140KM
    _____________________
    z Fiatów były: Bravo 1.4 16v MultiAir 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , 126p

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    36
    Postów
    20
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 KM
    Rocznik
    2005
    Witam, przede wszystkim, bo to mój pierwszy wpis. Miałem tak samo z tym szarpaniem i szlag mnie trafiał. Wertowałem fora, internet itp. Z problemem tym pojechałem do ASO Fiata w Poznaniu. Wstawili mi przysłonę EGR z 3 otworami i problem w 90% się skończył (występuje czasem minimalne, lekko wyczuwalne szarpanie - ale jest o niebo mniejsze niż kiedyś). Jedyne 100% lekarstwo wg mechaników to wywalić EGR i wyciąć go w kompie. Pozdrawiam :-)

  6. #20
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Mechanicy z tego ASO nie uporali się z problemem. Jeśli inne auta jeżdżą bez szarpania i bez zaślepionego EGR, to znaczy że nie wiedzą jak to.naprawić. Ich rolą jest przywrócenie auta do pełnej sprawności.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    36
    Postów
    20
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Mechanicy z tego ASO nie uporali się z problemem. Jeśli inne auta jeżdżą bez szarpania i bez zaślepionego EGR, to znaczy że nie wiedzą jak to.naprawić. Ich rolą jest przywrócenie auta do pełnej sprawności.
    Masz poniekąd rację - ja rozumuję podobnie :-). Jednakże problem ten jest podobno wynikiem błędu konstrukcyjnego tego typu silników (za duża średnica otworu - rury, na której EGR jest zamontowany i do kolektora dostaje się z powrotem zbyt dużo spalin. Dopóki silnik jest w miarę nowy i niema dużo syfu - jest ok. Później zaczynają się schody. Sama konstrukcja EGRu też jest ponoć wadliwa, po krótkim okresie użytkowania zacina się, zapieka itp.) - tak tłumaczył mi tamten mędrzec :-) Faktem są dwie rzeczy - powinno wystarczyć wymienienie EGRu (ale tu pojawia się zonk ponieważ nawet jak Ci wymienią EGR a nie wyczyszczą dolotu i wszystkiego dookoła - to po paru dniach jest tak samo i kasa idzie się czesać) Druga rzecz - z tymi niby błędami konstrukcyjnymi to musi być coś na rzeczy, bo staruszek ma Bravolota z niby tym samym silnikiem (tylko 3 lata młodszy) i EGR nie pasuje bo jest inny, i problemów z szarpaniem mimo podobnego przebiegu - brak. Pozdrawiam i życzę udanej walki :-)

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał carooso Zobacz post
    Masz poniekąd rację - ja rozumuję podobnie :-). Jednakże problem ten jest podobno wynikiem błędu konstrukcyjnego tego typu silników (za duża średnica otworu - rury, na której EGR jest zamontowany i do kolektora dostaje się z powrotem zbyt dużo spalin. Dopóki silnik jest w miarę nowy i niema dużo syfu - jest ok. Później zaczynają się schody. Sama konstrukcja EGRu też jest ponoć wadliwa, po krótkim okresie użytkowania zacina się, zapieka itp.) - tak tłumaczył mi tamten mędrzec :-) Faktem są dwie rzeczy - powinno wystarczyć wymienienie EGRu (ale tu pojawia się zonk ponieważ nawet jak Ci wymienią EGR a nie wyczyszczą dolotu i wszystkiego dookoła - to po paru dniach jest tak samo i kasa idzie się czesać) Druga rzecz - z tymi niby błędami konstrukcyjnymi to musi być coś na rzeczy, bo staruszek ma Bravolota z niby tym samym silnikiem (tylko 3 lata młodszy) i EGR nie pasuje bo jest inny, i problemów z szarpaniem mimo podobnego przebiegu - brak. Pozdrawiam i życzę udanej walki :-)
    czy program fiat ECU SCAN nie możne zdiagnozować poprawnej pracy EGR?
    Program pokazuje % otwarcia zaworu
    Ja odnotowałem:
    OTWARCIE zaworu 4%
    STEROWANIE EGR WYŁĄCZONE
    , czasem 32% STEROWANIE EGR WŁąCZONE

    co oznacza pozycja STEROWANIE EGR- WŁąCZONA / WYŁĄCZONA

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    TEstowałem dziś prace silnika programem podczas jazdy na 2,3,4 biegu od 1500 do 4000 obrotów i zauważyłem że zawór EGR otwiera się max 45%-czy to normalne?

  10. #24
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    44
    Postów
    1,113
    Auto
    Lancia Delta III 1.4 Multiair 140 KM
    Rocznik
    2012
    Tak, to jest normalne.


    Znalazłem instrukcję diagnostyki EGR i przewpływomierza. Tu jest ciekawy fragment:

    "Diagnostyka histerezy zaworu egr
    Po wykonaniu testu j.w., w warunkach temperatury płynu, powietrza i wymiaru analogicznego jak opisano to poprzednio, uzyskując na urządzeniu Examiner te same wartości, przystąpić do diagnostyki histerezy zaworu EGR w sposób następujący:

    - Odczekać na zamknięcie zaworu EGR (silnik na obrotach biegu jałowego przez 70 sekund).
    - Doprowadzić silnik do 2000 obrotów możliwie stałych bez obciążenia.
    - Odczekać 3 sekundy.
    - Odczytywać ciągle przez 15 sekund wartość otwarcia zaworu EGR; zapamiętać wartości minimalne i maksymalne odczytane.
    - Powrócić do obrotów biegu jałowego i doprowadzić zaraz do 2000 obroty silnika, powtarzając odczyt poprzedni.
    - Sprawdzić jak zmienia sie ta wartość. Na przykład: wartość maksymalna odczytana 48%, minimalna 46% jest zmianą 2%; maksymalna 45%, minimalna 35% jest zmianą 10%. Nie jest ważna wartość średnia zmierzona ale szerokość wahania.
    - Jeśli nawet w jednej z 2 prób oscylacja sterowania zaworu EGR jest wyższa od 5%, wymienić zawór. W przeciwnym razie histereza zaworu jest uważana za regularną.
    - Wyłączyć silnik i odłączyć Examiner."


    CAŁA INSTRUKCJA:


    "Diagnostyka debimetru i zaworu egr
    Warunki próby

    Aby rezultaty diagnostyki były znaczące i ważne muszą być przestrzegane następujące warunki próby:

    - Temperatura otoczenia powyżej 18°C (wartości odczytywane przez czujnik temperatury na debimetrze);
    - Wysokość mierzona od poziomu morza 1000m;
    - Dla sprawdzenia przy EGR otwartym nie mogą być obecne usterkiP0045 - P0069 - P0100 - P0101 - P010F - P0111 - P0235 - P0401 - P0402 - P0403 - P060B - P0651 - P2004 - P2008 - P2009 - P2010 - P2011 - P2012 - P2013 - P2108 - P2112 - P2226 - P2620, ponieważ centralka kontroli silnika interweniuje strategią recovery na sterowanie EGR, ustawiając wartość Otwarcia zaworu EGR na < 5% (pozycja zamknięta) do momentu ustąpienia usterki (od obecnej do chwilowej).
    - W wersjach z DPF, nie może występować błąd p1206

    przy rozpoznaniu wysokości wyższej od 1000m i temperaturze powietrza debimetru poniżej 18°C, pomiar przy silniku na biegu jałowym i zaworze EGR otwartym nie jest już ważny z powodu korekcji centralki, która uaktywnia się w funkcji tych wartości i zmienia sterowanie EGR.



    Procedura kontroli

    a) Połączyć Examiner przystosowując go do odczytu i rozpoznania następujących parametrów (obok są podane odpowiednie pola pomiarów):

    - Prędkość obrotowa silnika
    - Masa powietrza mierzona (wartości prawidłowe wyszczególnione w Tabeli 1)
    - Masa powietrza rzeczywista (wartość obliczona przez centralkę)
    - Temperatura płynu silnika (>= 90°C)
    - Otwarcie zaworu EGR (wartości prawidłowe wyszczególnione w Tabeli 1)
    - Pozycja przyspieszacza (minimum = 0%; max bez obciążenia = 100%

    Wartości różne od wymaganych (na przykład pozycja pedału przy 5% na biegu jałowym) czynią nieważny wynik pomiaru



    b) Uruchomić silnik i zaczekać aż wartość temperatury płynu chłodzącego silnik będzie większa lub równa od 90 °C (odczytane przez Examiner);

    c) Przy silniku uruchomionym, na obrotach w ustabilizowanej temperaturze większej lub równej od 90 °C i bez obciążeń włączonych (elektrowentylator chłodnicy, klimatyzacja, światła cc.), wykonać rozpoznanie masy powietrza zmierzonego w następujących warunkach:

    - na obrotach biegu jałowego silnika, przy zaworze EGR zamkniętym (Otwarcie zaworu EGR = <5%)
    - na obrotach biegu jałowego silnika, przy zaworze EGR otwartym* (Otwarcie zaworu EGR = 30% ÷ 55%)

    Dla każdego z 2 warunków wykonać rejestrację i wydruk Examinera parametrów punktu a).

    (*) Dla przejścia z warunku zaworu EGR zamkniętego do warunku zaworu EGR otwartego, nacisnąć lekko pedał przyspieszenia i zwolnić, aby powrócić do warunków biegu jałowego (stan zaworu EGR otwartego trwa około 70 sekund następnie powraca on do warunku zaworu EGR zamkniętego, jeżeli nie nastąpią sukcesywne naciśnięcia na pedał przyspieszenia).

    d) Sprawdzić wartości masy powietrza rozpoznane w różnych warunkach i porównać je z prawidłowymi podanymi w Tabeli 1, następnie w zależności, czy są w przewidzianej tolerancji, czy wyższe lub niższe wykonać interwencje opisane w Tabeli 2.

    Tabela 1 – Wartości prawidłowe ilości powietrza zmierzonego i procentowego sterowania EGR


    Silnik

    Silnik na biegu jałowym


    Z zaworem EGR otwartym

    Z zaworem EGR zamkniętym


    Masa powietrza

    zmierzona

    (mg/iniet.)

    Otwarcie

    ZAWÓR EGR

    (%)

    Masa powietrza

    zmierzona

    (mg/wtrysk.)

    Otwarcie

    ZAWÓR EGR

    (%)


    T.T.1.9JTD 8V

    280÷ 330

    30 ÷ 55

    400 ÷ 530

    <5


    T.T.1.9JTD 16v

    250÷ 325

    30 ÷ 55

    400 ÷ 530

    <5


    Croma-Thesis-166

    2.4JTD 20V


    159-Brera/Spider

    2.4JTD 20v

    205÷ 265

    30 ÷ 55

    400 ÷ 530

    <5


    Tabela 2 – Ocena wartości ilości powietrza zmierzonego i Otwarcie zaworu EGR


    Silnik na biegu jałowym

    Występujące - Interwencja


    Zawór EGR

    otwarty

    Zawór EGR

    zamknięty


    Masa

    powietrza

    zmierzona

    Otwarcie

    zawór

    EGR

    Masa

    powietrza

    zmierzona


    Upper

    Upper

    Upper

    Anomalia Debimetru – Wymienić go


    Upper

    Upper

    OK

    a) Jeśli zgłaszaną usterką są przerywania na obrotach poniżej 3000 obr/min i w czasie próby Masa powietrza Mierzona > Masy powietrza rzeczywista z otwarciem Zaworu EGR >55% - wymienić debimetr

    b) Jeśli wartości powietrza zmierzone z EGR otwartego i zamkniętego są jednakowe, oznacza to, że zawór EGR jest zablokowany zamknięty, a zatem należy go wymienić.


    OK

    OK

    OK

    Jeśli nie jest zgłaszana niedostateczna praca silnika, zawór EGR i debimetr są zgodne.

    W przypadku niedostatecznej pracy silnika, przejść do analizy systemu doładowania. W przypadku zgodności systemu doładowania wymienić debimetr.


    OK

    OK

    Lower

    wersje bez DPF

    a) Znaczne dymienie przy przyspieszaniu: Zawór EGR zablokowany otwarty. Wymienić zawór.

    b) Słabe osiągi silnika i brak dymienia: debimetr uszkodzony. Wymienić debimetr.

    Wersje z DPF

    Przystąpić do wymiany debimetru; jeśli nie stwierdza się żadnej poprawy - zamontować debimetr oryginalny i wymienić zawór EGR.


    Lower

    Lower

    Lower

    Masa powietrza zmierzonego przy wartości stałej w pobliżu zera we wszystkich warunkach - Wymiana Debimetru (element czujnika debimetru w anomalii).


    Legenda

    Upper Wartości powyżej maksymalnego limitu podanego w tabeli 1

    Upper Wartości poniżej minimalnego limitu podanego w tabeli 1

    OK Wartości wewnątrz limitów tolerancji podanych w tabeli 1

    Diagnostyka histerezy zaworu egr
    Po wykonaniu testu j.w., w warunkach temperatury płynu, powietrza i wymiaru analogicznego jak opisano to poprzednio, uzyskując na urządzeniu Examiner te same wartości, przystąpić do diagnostyki histerezy zaworu EGR w sposób następujący:

    - Odczekać na zamknięcie zaworu EGR (silnik na obrotach biegu jałowego przez 70 sekund).
    - Doprowadzić silnik do 2000 obrotów możliwie stałych bez obciążenia.
    - Odczekać 3 sekundy.
    - Odczytywać ciągle przez 15 sekund wartość otwarcia zaworu EGR; zapamiętać wartości minimalne i maksymalne odczytane.
    - Powrócić do obrotów biegu jałowego i doprowadzić zaraz do 2000 obroty silnika, powtarzając odczyt poprzedni.
    - Sprawdzić jak zmienia sie ta wartość. Na przykład: wartość maksymalna odczytana 48%, minimalna 46% jest zmianą 2%; maksymalna 45%, minimalna 35% jest zmianą 10%. Nie jest ważna wartość średnia zmierzona ale szerokość wahania.
    - Jeśli nawet w jednej z 2 prób oscylacja sterowania zaworu EGR jest wyższa od 5%, wymienić zawór. W przeciwnym razie histereza zaworu jest uważana za regularną.
    - Wyłączyć silnik i odłączyć Examiner.

    Uwagi ogólne
    Należy pamiętać, że debimetr (przepływomierz powietrza) jest elementem podstawowym dla funkcjonowania silnika; dlatego muszą być przestrzegane następujące reguły obsługi, aby zagwarantować jego długie funkcjonowanie:

    - Debimetr nie jest elementem poddawanym wymianie okresowej (jak na przykład filtr oleju czy powietrza) tak więc NIE może być nigdy wymieniany prewencyjnie ale tylko gdy nie funkcjonuje lub jest uszkodzony.
    - W przypadku rozpoznania nieprawidłowego funkcjonowania debimetru, debimetr NIE może być w żaden sposób czyszczony w jego wnętrzu za pomocą sprężonego powietrza lub płynnych detergentów ponieważ są szkodliwe, ale musi być wymieniony na nowy.
    - Operacja czyszczenia może ewentualnie być wykonana wyłącznie wewnątrz obudowy filtra powietrza podczas obsługi/wymiany wkładu filtra.
    - Przy każdej wymianie filtra powietrza, przed zainstalowaniem nowego elementu filtrującego zaleca się usunięcie (zasysając) z korpusu filtra wszystkie ewentualnie obecne cząsteczki zanieczyszczeń, które mogą zanieczyścić lub uszkodzić element czuły debimetru.
    - Debimetr, jeżeli okaże się uszkodzony, NIE nie może być w żaden sposób naprawiany lub kalibrowany. A zatem, jakakolwiek interwencja wewnętrzna w debimetrze dla doprowadzenia go do warunków jak nowy lub do zakresu tolerancji jest niepotrzebna.



    Żródło Elern online 2011 Serwis News"

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    przydatny opis testowania, tylko procedura pomiaru musi być bardzo precyzyjna i łatwo wykonać coś nie tak, co eliminuje diagnozę. Pobawię się w wolnej chwili w ten test

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Ja zdemontowąłem ponownie EGR, ponieważ poprzednio wydawał mi się on czysty i mechanicznie sprawny, dopiero teraz rozkręciłem elektromagnes i wybiłem trzpień. Ponownie ujrzałem czysty trzbień/bolec. Nie ma u mnie nagaru czy takiej mazi jak na foto. Wszytkie części zaworu w środku nawet nie były ukopcone. Świeciły metalicznym połyskiem. Wyglądaja jak nowe części. Profilaktycznie wyczyściłem wszytko i poskładałem.

    nie widzę możliwości jakiegoś wykręcania sprężyny. Sa tam 2 małe sprężynki nakładane na trzpień i sprężyna na części mechanicznej zaworu.

    Ponownie stwierdzam, że mój EGR nie wygląda na zacinający się/ zapieczony czy cokolwiek innego.

    Za namową z forum założyłem blaszkę cześciowo zaślepiającą EGR

    Dodatkwowo wyczyściłem czujnik doładowania ciśnienia-i tu faktycznie był zalepiony jakąś czarną mazią, którą wyczyściłem.

    po dzisiejszych krótkich testach wydaje mi się, że samochód nadal lekko szarpie ale już znacznie mniej (Cięzko jednoznacznie stwierdzić, ponieważ on nie zawsze szarpie i może trafiłem na ten moment bez szarpania)

    Teraz odczuwalne jest takie pojedyńcze a nawet połowiczne szarpnięce, gdzie wcześniej zadusiło do ze 2-3 razy i jechał dalej.

    Nadal nie jestem przekonany czy to w ogóle wina EGR...

  13. #27
    lz7
    lz7 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 wrzesień 2013
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    1
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    11.2006
    może zasysać "lewe powietrze" np, nieszczelny ,dziurawy przewód zasysający powietrze do turbiny

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 sierpień 2013
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    57
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Jak to zdiagnozować czy nie zasysa lewego powietrza?
    Zastanawia mnie to, ponieważ, przy odpuszczaniu gazu słychać takie dziwne świszczenie

    https://www.youtube.com/watch?v=UvwG98552og

    na oko nie widać, żeby jakiś przewód był pękniety.
    Na komputerze nie wykrywa żadnego błędu.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    http://www.youtube.com/watch?v=Q98kYoxFo94

    Ostatnio zauważyłem jeszcze, że przy dodawaniu gazu słychać taki swist jak w nagraniu w linku?

    Czy to oznacza padającą turbine? Silnik nie bierze oleju

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    46
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Cytat Napisał gorylpl1 Zobacz post
    Czy to oznacza padającą turbine? Silnik nie bierze oleju
    Zobacz, czy nie ma oleju w gumowej rurze z intercoolera do kolektora dolotowego.
    Takiego brania możesz nie zauważyć ilościowo, ale turbina może rzygać (olej zbierze się w intercoolerze)
    Delikatne tłuste zapocenie to normalka.
    Na oko to chłop w szpitalu....

    U mnie dopiero po wyjęciu turbiny do regeneracji okazało się, że plastikowa rura-przedłużka z intercoolera do kolektora miała pęknięcie - szczelinę wzdłuż. Puszczała powietrze przy wzrostach ciśnienia, zwłaszcza gwałtownych. niedoładowanie - kopcenie - problemy z DPF. Teraz auto jak nowe.


    Cytat Napisał gorylpl1 Zobacz post
    Nadal nie jestem przekonany czy to w ogóle wina EGR...
    EGR.
    Ja czyściłem 3 razy, chodził jak malina. Aż złapałem go na tym, że zacina się na moment. Elektromagnes puszcza a on jeszcze zostaje otwarty/zamknięty (nie pamiętam jakie jest spoczynkowe położenie) i podczas wibracji silnika robi klik i się zamyka.
    Ale nie zawsze.
    A był czyściutki, przesmarowany... W ręku chodził jak złoto. Aż raz się zaciął i go na tym złapałem. Po chwili klik i się zamknął.....
    To wystarczy, żeby rozjechać charakterystykę pracy silnika.

    Po wymianie na nowy (450PLN) jak ręką odjął.

    A już skrzynię automat chciałem rozbierać...
    Ostatnio edytowane przez grzest ; 21-09-2013 o 07:54


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. szarpanie na 5 biegu
    Napisany przez mattpl na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-01-2014, 10:05
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-11-2011, 20:21
  3. Szarpanie na pierwszym biegu na LPG
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-03-2011, 06:33
  4. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 15:46
  5. Szarpanie na biegu
    Napisany przez GeezMo na forum Uno
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-02-2010, 11:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alfa 159 szarpie przy przyspieszaniu

szarpie na 2 biegu

punto 2 1.9jtd szarpie przy puszczaniu sprzegla

alfa156jtd szarpie na 2i3 biegu

fiat croma dlawi sie przy 2000 obrotow

fiat croma 1.9 jtd przerywa na drugim biegu

szarpie croma

debimetr croma

szarpanie na 2 i 3 biegu

fiat croma bierze olej

przyczyny szarpania fiat croma

punto grande silnik skacze jak

fiat croma silnik szarpie

szum przy 1500 do 2000 obrotow.alfa 159

czujnik debimetru

szarpanie alfa 159

fiat croma szarpanie przy ruszaniu objawy forum

otwarcie egr ponad 100 alfa 159

fiat bravo silnik 1 9 szarpie przy 2 tys

silnik fiata 1.9 jtd szarpie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl