Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 90
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    wybrałbym sprawdzoną firmę, która cieszy sie dobrą opinią.. skoro o autogammie dobrze się wypowiadają to wolę dopłacić "różnicę".



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Reflektory w cromie juz od nowości nie robią wielkiego wow. Po paru latach powiedział bym ze światło jest co najwyżej średnie :-/. Jeżeli ktoś z Was zrobi ten manewr z odświeżaniem chętnie poczytam o efektach...

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    757
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    No właśnie, może jakieś zdjęcia jak świecą przed i po regeneracji? Fajnie by było porównać

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Jezeli sie zdecyduje na taki zabieg, napewno udokumentuje to zdjeciami.
    Narazie termin jest odlegly, alw tak jak wspomnialem po wakacjach bede myslal. Narazie wydatki sa juz policzone i budzet mnie nie pusci.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Jezeli sie zdecyduje na taki zabieg, napewno udokumentuje to zdjeciami.
    tylko nie rób zdjęć w trybie auto, bo nic to nie pokaże.
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    tylko nie rób zdjęć w trybie auto, bo nic to nie pokaże.

    Spoko spoko, pod choinkę z żoną skusiliśmy się na lustrzankę, ( nie żebym sie chwalił ) no i generalnie mam ją opanowaną, także pokombinuję ze zdjęciami. W weekend postaram się zrobić gdzieś na białej ścianie i gdzieś w szczerym polu bez lamp.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Wiesz, wolę napisać wcześniej, bo nie będziesz miał okazji zrobić zdjęć na 'starej' lampie kiedyś na innym forum ktoś porównywał żarówki marketowe z markowymi +90 na trybie auto i wyszło mu, że nie ma różnicy okazało się, że czas naświetlania przy makretówce jest 4x dłuższy
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Swojego czasu bawiłem się w regenerację reflektorów w poprzednim aucie. Efekt był piorunujący - plastykowe klosze były tak zabrudzone od wewnątrz, że samo przetarcie palcem spowodowało widoczny ślad. Rozklejanie klosza robiłem za pomocą suszarki do włosów - najpierw mocne, punktowe nagrzanie a potem podważenie plastikową linijką i rozcinanie masy. Klosze i odbłyśnik wyczyściłem płynem do mycia szyb - efekt był rewelacyjny. Niestety samo mocowanie żarówki i dodatkowy deflektor były już przypalone a nie chciało mi się jechać z tym do fachmanów. Kosze "skleiłem" masą butylową. Trzymały bardzo dobrze i były szczelne - po zabiegu nie miałem żadnego parowania reflektorów a sama jakość świecenia znacznie się poprawiła. teraz jednak nie babrałbym się tym ale oddał do porządnego zakładu - autogamma ma bardzo pozytywne opinie w Krakowie.
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Wersja żarówkowa pewnie z czasem świeci gorzej tak jak i w innych samochodach, ale kolega pezet3 chce regenerować ksenony, a to już inny rodzaj świateł. Ja w swojej mam różnicę między starą lampą a nową, ale jak zauważyłem będzie to raczej wina soczewki. Nowa jest przeźroczysta, stara niestety już ciut matowa. Moim zdaniem regeneracja opierałaby się bardziej na polerowaniu soczewki.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał SAR37 Zobacz post
    Swojego czasu bawiłem się w regenerację reflektorów w poprzednim aucie. Efekt był piorunujący - plastykowe klosze były tak zabrudzone od wewnątrz, że samo przetarcie palcem spowodowało widoczny ślad. Rozklejanie klosza robiłem za pomocą suszarki do włosów - najpierw mocne, punktowe nagrzanie a potem podważenie plastikową linijką i rozcinanie masy. Klosze i odbłyśnik wyczyściłem płynem do mycia szyb - efekt był rewelacyjny. Niestety samo mocowanie żarówki i dodatkowy deflektor były już przypalone a nie chciało mi się jechać z tym do fachmanów. Kosze "skleiłem" masą butylową. Trzymały bardzo dobrze i były szczelne - po zabiegu nie miałem żadnego parowania reflektorów a sama jakość świecenia znacznie się poprawiła. teraz jednak nie babrałbym się tym ale oddał do porządnego zakładu - autogamma ma bardzo pozytywne opinie w Krakowie.
    Moim pierwszym autem byla skoda felicia. Kiedys tez zabralem sie za "regeneracje" w postaci czyszczenia reflektora wewnatrz. Lampy na szczescie mialy klosze mocowane na spiniki wiec nie bylo zabawy z rozklejaniem. Po czyszczeniu odblysniki zyskaly wyglad nowych. Roznica w swieceniu byla kolosalna. Nawet nie spodziewalem sie takiego efektu. Do tej pory jestem zdania, ze felka miala najlepiej swiecace reflektory sposrod wszystkich aut jakimi mialem okazje jezdzic (a troche ich bylo). Zarowki jakich uzywalem to tungsram megalight +30%.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Croma 08 Zobacz post
    kolega pezet3 chce regenerować ksenony
    Ok, ale samo "zregenerowanie" soczewki to też tylko połowiczna praca. Jak już wspomniałem, aby uzyskać wyraźny efekt, klosz lampy również powinien zostać oczyszczony. Wbrew pozorom reflektory (jako całość) także mocno brudzą się od środka i to nie tylko w wersji żarówkowej
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Puławy
    Wiek
    43
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 8V 120/167 kucyków
    Rocznik
    2008
    Klosz i tak trzeba zdemontować by dostać się do soczewki, więc raczej nikt nie założy z powrotem nie czyszczonego. Wiem że robią również polerkę klosza z zewnątrz, bo po latach eksploatacji są już też porysowane.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    32
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Cytat Napisał Croma 08 Zobacz post
    Klosz i tak trzeba zdemontować by dostać się do soczewki, więc raczej nikt nie założy z powrotem nie czyszczonego. Wiem że robią również polerkę klosza z zewnątrz, bo po latach eksploatacji są już też porysowane.
    Mysle wlasnie zeby najpierw sprobowac sama polerka z zewnatrz i zobaczyc czy swiatlo ulegnie poprawie, tym bardziej ze mozna sie zmiescic w 80 zl za dwa klosze.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Polerkę z zewnątrz można zrobić samemu - kupić produkt Meguiars'a - PlastX - i polerka łapką daje rade . Ze zmatowionymi , porysowanymi plastikowymi reflektorami radzi sobie świetnie .

  16. #30
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    833
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Można wykręcić lampę, nalać ciepłej wody demineralizowanej z płynem i parę razy wypłukać. Na koniec dobrze przepłukać czystą wodą destylowaną i porządnie wysuszyć. Częściowo pomoże. Sam wypalony odbłyśnik trzeba poddać ponownej metalizacji, koszt 40-60zł sztuka. Tyle było we Wrocławiu w zeszłym roku jak obdzwoniłem parę firm.
    Na temat samego rozklejania reflektora z cromy/bravo nie znalazłem niczego konkretnego. Ogólne tutoriale opierały się na piekarniku/suszarce/opalarce, następnie czyszczenie i klejenie jak napisali koledzy czyli silikon bądź masa bitumiczna.

    nt polerowania kloszy z zewn. - poczytajcie w necie, początek od papieru wodnego, koniec na nałożeniu nowego filtra uv.


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pompka spryskiwaczy reflektorów
    Napisany przez lukbal na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 12-02-2014, 18:33
  2. Spryskiwacze reflektorów.
    Napisany przez Martenz555 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post: 23-02-2013, 14:16
  3. JAK DOBRAC SIĘ DO REFLEKTORÓW w 1.9 JTD?
    Napisany przez ATM na forum Stilo
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 29-09-2010, 01:13
  4. spryskiwacze reflektorów
    Napisany przez ketrab na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-08-2010, 19:14
  5. spryskiwacze reflektorów w wersji HLX
    Napisany przez brava22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-03-2010, 18:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

autogamma opinie

jaka zarowka ksenon do cromy

soczewki fiat regenaracja lodz

auto gamma opinie

fiat croma reegenracja reflektorow

soczewka croma

http://www.iparts.pl