Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13

Temat: Padł motor 2.4  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005

    Padł motor 2.4

    Bede prawdopodobnie musiał wymienic motor w swojej Crowie.
    Jechałem było wszystko ok i nagle po ponownym odpaleniu zaczął dziwnie głośno pracować i przestał gadać na jeden cylinder .
    Po odpaleniu bardzo głośno coś w nim wali jakby sie coś urwało .
    Żaden blad sie nie zapalił .
    Mechanik dopiero sie do niego bedzie dobierał ale czarno to widzę .
    Ile moze taki motor kosztowac . ?
    Ostatnio edytowane przez szoszon ; 20-11-2017 o 21:20



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Nie wiem czy nie lepiej bedzi Ci kupic cos po wypadku. Zawsze troche gratow odzyskasz. Motory z tego co sie orientuje to>4kzl

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    37
    Postów
    18
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005
    Tez już myślałem o powypadkowym . Musze coś namierzyć .

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Posprawdzaj przemyslzawsze dobra okazja na rozpoczecie nowego biznesu; )

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    212
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Jak jeszcze pracuje to nie tak zle z nim,gorzej jesliby korbowod bokiem wylazl.Moze zawor sie urwal? Sprawa jest naprawialna.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    47
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Kilka lat temu naprawiałem swój silnik w Cromie 2,4 i z doświadczenia powiem , że lepiej było zakupić używkę niż naprawiać mnie wypiął się tylko zawór i naprawa pochłonęła 12400 PLN

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    462
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    To chyba auto ma u Ciebie dożywocie; )poszalales

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    47
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    No niestety zostało skasowane i jest następna Croma tylko 1,9

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    214
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    O kurcze, to faktycznie musisz lubić Cromę, w takiej sytuacji..

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    44
    Postów
    168
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    O kurcze, to faktycznie musisz lubić Cromę, w takiej sytuacji..
    Fanatyk z drugiej strony skoro raz uratowała życie to znaczy, ze dobra
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    214
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Mocny dzwon był?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    212
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Mietus ,to gdzie ten silnik robiles ...w Niemczech? No chyba,ze generowales koszty?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    47
    Postów
    85
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Remont był przeprowadzany w warsztacie w Polsce, kiedyś opisywałem co było robione, oprócz silnika zregenerowany został cały osprzęt włącznie z turbiną bo dostał się do niej kawałek zaworu.
    A jeżeli chodzi o dzwon to dla Cromy skończyło się łagodnie bo uszkodzeniu uległa przednia lewa strona + poduszki, a sprawca czyli BMW 3 zostało praktycznie rozerwane na pół tak że tylne zawieszenie odpadło.


 

Podobne tematy

  1. Motor 1.4 MultiAir. Czy jest wart polecenia?
    Napisany przez Nusia na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-01-2016, 12:59
  2. Motor Show 2014 ║27-30.03 Poznań
    Napisany przez MotorShow na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-03-2014, 12:51
  3. motor control system failure
    Napisany przez kowal666 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-04-2013, 20:38
  4. Test opon zimowych tygodnika MOTOR
    Napisany przez luca89cn na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-03-2011, 14:29
  5. Motor 1.6 16V i sprzęgło
    Napisany przez miszko na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 31-01-2011, 16:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl