Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    Choczewo
    Wiek
    33
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150ps(180) automat DPFoff EGRoff Klapy off +soft :)
    Rocznik
    2005

    Jak zdemontowac kolektor dolotowy ?

    Witam .jak w tytule muszę zdemontować kolektor dolotowy i tu pytanie do Was panowie czy da rade go zdjąć bez demontażu pompy wtryskowej ? jest bardzo blisko kolektora a raczej nie chciał bym rozbierac połowy silnika silnik 939A2000 1.9 Mjtd . każda podpowiedz będzie cenna



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    32
    Postów
    654
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Z tego co mi wiadomo od znajomego który rozbierał kolektor to mówił że blokował koło zębate pompy i pompę wykręcał bez sciągania paska. Ale raczej nie odkręcisz kolektora bez sciągania pompy nawet u mnie musiałem sciągać pompe a mam Stare JTD 115.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2016
    Skąd
    Choczewo
    Wiek
    33
    Postów
    6
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150ps(180) automat DPFoff EGRoff Klapy off +soft :)
    Rocznik
    2005
    A czyli jednak :/ dzieki za odpowiedz

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Oprócz demontażu pompy to taka ciekawostka trzeba wykręcić szpilkę mocowania pompy bo inaczej nie wyciągniesz kolektora.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    876
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Oprócz demontażu pompy to taka ciekawostka trzeba wykręcić szpilkę mocowania pompy bo inaczej nie wyciągniesz kolektora.
    potwierdzam. jeśli nie chcesz rozpinać rozrządu to musisz koło zębate napędzające pompę przykręcić dwoma śrubami M6. ma podstawie do której jest pompa przykręcona są specjalne otwory do blokowania koła. następnie odkręcasz pompę. wałek napędzający pompę raczej nie zejdzie z koła zębatego bez użycia narzędzi. należy użyć małego ściągacza. następnie należy wykręcić szpilki z głowicy. u mnie dwie pierwsze od strony rozrządu nie dały się wykręcić. musiałem zdjąć pasek rozrządu i odkręcić całą podstawę pompy.
    sam kolektor już bardzo łatwo dał się rozłożyć.
    Pozdrawiam


  7. #6
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    202
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    Tutaj film na w/w temat, to jest Vectra ale silnik ten sam
    powodzenia



 

Podobne tematy

  1. Kolektor dolotowy co to może być?
    Napisany przez master78 na forum Croma
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 23-06-2016, 18:50
  2. jak zdemontowac alternator?
    Napisany przez ipod1234 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-11-2014, 12:42
  3. Układ dolotowy powietrza SC 1.1 '99
    Napisany przez jaqu na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-05-2013, 22:18
  4. Jak odkrecic kolektor dolotowy stilo jtd ?
    Napisany przez zajac1990 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-12-2012, 22:26
  5. jak zerwac - zdemontowac te naklejki w bravo
    Napisany przez chochlandia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-06-2009, 08:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl