Croma 1.9 150km telepotanie silnikiem na biegu

Temat: Croma 1.9 150km telepotanie silnikiem na biegu

  1. GRABEK011 napisał:

    Croma 1.9 150km telepotanie silnikiem na biegu

    FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 16V PO LIFCIE PRZEBIEG 175 000KM, 2008
    SKRZYNIA: AISIN AF40-6 AUTOMATYCZNA ISO CODE 85 89 04 AB .

    WITAM
    mam problem z moja croma a mianowicie wszytko działało w miarę ok, aż pewnego dnia przyszedł lekki mróz
    i żona w drodze do pracy zauważyła że dojeżdżając do skrzyżowań gdzie trzeba zwolnic do zera zaczyna trząść silnikiem i zapala się kontrola ładowania. W drodze miało to miejsce parokrotnie aż stanęła i włączając bieg telepało autem a te gasło.
    miał ktoś kiedyś coś takiego ? na luzie i P silnik pracuje normalnie żadna kontrolka check engine się nie świeci, na zimnym silniku mniej telepie na ciepłym mocniej. Jak ruszę to wydaje się w miarę normalnie jak juz złapie 2 bieg. wolę tak nie jeździć i zawiozę auto do mechanika ale może ktoś miał coś takiego?
    obawiam się że sprzęgło? ale jak poznać czy tylko sprzęgło a nie skrzynia np?
    film
    https://youtu.be/rPL3R6M70E8
     

  2. chrom napisał:
    na 99% umarł konwerter
     
  3. GRABEK011 napisał:
    Niech to.... Tak myślałem ☹️a o jakich kosztach naprawy tu mówimy?
     
  4. damazy61 napisał:
    Przyczyn może być wiele. Trzeba by było zawieść do kogoś od skrzyń. A wcześniej sprawdzić błędy.

    Wysłane z mojego LM-Q610.FG przy użyciu Tapatalka
     
  5. chrom napisał:
    regeneracja konwertera w dobrej firmie około 500 -600 zł, do tego nowy olej + robota, z reguły całość około 2 tys. przy czym śmierć konwertera to często pochodna innych usterek skrzyni, z reguły sterownika. u mnie doszła regeneracja sterownika za chyba 1000 zł. póki co od roku skrzynia działa prawidłowo. całkowite koszty zależą od ceny za wyjęcie skrzyni i kosztów dodatkowych - u mnie doszedł przegub i parę innych gratów. jakbyś to robił sam czy w zwykłym serwisie to pamiętaj że po wyjęciu sterownika i konwertera skrzynia musi się zaadoptować. objawia się to tym że na pierwszej jeździe po naprawie skrzynia działa gorzej niż przed potrzebuje około 500 km jazdy w różnych warunkach aby się zaadaptować. Teoretycznie serwis skrzyń powinien zrobić adaptację komputerowo. ja pracuję w motoryzacji to miałem łatwiej , Tobie polecam wizytę u kogoś kto jest w stanie odczytać błędy skrzyni, MES nie czyta wszystkich błędów ze skrzyń automatycznych i możesz nie mieć żadnego błędu w MES.
     
  6. damazy61 napisał:
    Widzę że jesteś z Gorzowa. Na forum alfy 159 polecają jakiegoś fachowca z Zielonej Góry. Sam chciałem się tam wybrać bo mam problem z drganiami. Skrzynie robiłem w Tucholi ale nie polecam a wręcz odradzam.
     
  7. GRABEK011 napisał:
    Zna ktoś kogoś kompetentnego od automatów nie dalego od Gorzowa Wielkopolskiego?
    Ostatnio edytowane przez GRABEK011 ; 12-02-2020 o 18:42 Powód: Błąd w opisir
     
  8. chrom napisał:
    wersja z automatem nie ma dwumasy !!!!
     
  9. Morda napisał:
    Cytat Napisał GRABEK011 Zobacz post
    Witam dalej nie mogę dojść co to jest, jedni "fachowcy" twierdzą że to dwumas (tak ten model 939A2.000 ma. Dwumas nie konwerter) inni (bardziej kompetentni) twierdzą że coś ze skrzynia raczej i sugerują specjalistę od skrzyń - a u mnie w mieście niestety żadnego nie mogę namierzyć kompetentnego. Zna ktoś kogoś nie dalego od Gorzowa Wielkopolskiego?
    Takie tutaj coś znalazlem, może któryś z wymienionych objawów przypasuje.

    Jeśli chodzi o fachowca to w Zielonej Górze jest tajemniczy p.Kamil... podobno na placu same Vectry Cromy i Saaby ��

    TF-80SC Automatyczna skrzynia biegów Aisin inaczej także zwana AF40
     
  10. Pivko76 napisał:
    ja robiłem swoja skrzynię u p. Kamila. Fachowiec jakich mało od ASB. i nie kasuje majątku

    Wysłane z mojego ONEPLUS A6000 przy użyciu Tapatalka
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.