Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
Like Tree1lubi to!

Temat: 1.9 150km wymiana turbiny  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    187
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Aliexpress to nie jest jedyna alternatywa, jest jeszcze firma Melett która produkuje części zamienne do turbin.
    Ostatnio edytowane przez Maxi ; 03-09-2017 o 14:31



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,567
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Oczywiście, zapomniałem o tym napisać. Nie mam jednak pewności czy robią mechanizmy zmiennej geometrii. Chciałem wejść w ich katalog ale nie mam uprawnień
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    44
    Postów
    91
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Pełna zgoda co do przyczyn zapiekania się mechanizmu VNT.
    Pozostaje jakość. Jak wiemy z tym u azjatów jest różnie. Wybieramy zatem taki serwis turbosprężarek, który posiada odpowiednie dojścia do lepszych jakościowo zamienników jak i posiada odpowiednie zaplecze do przeprowadzania regeneracji i regulacji dźwigni VNT. O dwuletniej gwarancji bez limitu km już nawet nie wspominam. To są gwaranty prawidłowo przeprowadzonej regeneracji turbosprężarki ze zmienną geometrią. Nie oszukujmy się, większość posiadaczy diesli - starych diesli nie lubi przepłacać i oddaje swoje auta w ręce przypadkowych serwisów, w których najważniejszym wyznacznikiem jest cena. Cena = jakość. Nie oszukujmy się, że poważna firma wykona nam profesjonalną regenerację w cenie 600 zł. Oni inwestują w sprzęt, ludzi, szkolenia, to się później musi jakoś zwrócić.
    Auto które warte jest 9...15 tyś zł nie zasługuje na turbine za 2,5 tys zł + robocizna... więc może lepiej kupić serce turbiny i wymienić samemu... koszt niewielki a ryzyko tak czy owak jest...
    Ja nie wiem osobiście w którym kierunku bym poszedł... wymieniłem raz turbinę w Stilo gdy zrobiłem zbyt mocny program i nie wytrzymała 1,65 bar ciśnienia.. ale wymieniłem na używaną sprawdzoną od kogoś kto wkładał większą pod swój program...

    Widziałem kilka turbin po regeneracji i zawsze było cięgno ustawione tak jak opisałem poniżej 100% wydajności więc co z tego, ze dostaniesz 2 lata gwarancji jak auto zamiast 150 KM ... (165 KM na hamowni będzie miało 135... ) z przebiegiem krzywej i momentu kilka naście% poniżej...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    KnurówMarcin
    Wiek
    39
    Postów
    1
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2006
    Witam w Katowicach jest firma która regeneruje lu wymienia na zregenerowane turbiny, podam nazwe zakładu zachwilę.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-07-2017, 12:09
  2. fiat bravo ll 1.4 multijet 150km wymiana oleju w skrzyni
    Napisany przez kazmen na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-04-2016, 09:24
  3. Wymiana oleju skrzyni biegów 530.6 - 1.9 multijet 150KM
    Napisany przez Pepesko na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-03-2016, 18:15
  4. Regeneracja turbiny?
    Napisany przez teffal na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-04-2014, 11:19
  5. Świst turbiny
    Napisany przez qqryk na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-06-2013, 11:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl