Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2015
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    25
    Postów
    2
    Auto
    cc700
    Rocznik
    [1994]

    Stuki w silniku cc700

    Witam. Jestem nowym użytkownikiem na tym forum i piszę do Was, ponieważ nam niepokojący mnie problem z cc700 rok 1994 zasilany paliwem- bez gazu, gaźnik fos, przebieg ok 125 tys km. Problem to taki że zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku słyszalne są metaliczne stuki z silnika- na wolnych obr. Miał ktoś coś podobnego w cc?? Stuki te dochodzą prawdopodobnie z okolic rozrządu i tu wydaje mi się ze to wina popychaczy hydraulicznych, no chyba że to popychacz pompki paliwa. Z popychaczami hydraulicznymi miałem problem już wcześniej ale to tylko chwilowy i na zimnym silniku, a po zmianie oleju z elfa na castrola problem ustąpił, do chwili obecnej. Te stuki słyszę tylko na wolnych obrotach jak dodam gazu to ustępują, dodatkowo słychać je pare sekund później ustają na trochę i potem znów je słychać. Tak to problemów z samochodem nie mam, no może mały z uruchamianiem zimnego silnika- nie wchodzi od razu na ssaniu na duże obroty, dopiero jak trochę gazu dodam to jakoś się wkręci na te wysokie obr. Proszę was o pomoc i czy te popychacze mogą być powiązane z tym problemem przy rozruchu zimnego silnika. Kontrolka ciśnienia oleju w porządku, stan oleju też. Piszcie. Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    39
    Postów
    416
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Ja też mam 94 rocznik wersja ed. Powiem tak, nie jest to duży problem, ale podejrzewam, to co mówisz te popychacze one wysiadają po 120-130 tyś do czego sam fiat się przyznał, dla tego silnika 130 tyś to mały przebieg ten silnik robi 300 tyś bez ingerencji w blok silnika więc na pewno silnik jest zdrowy jeżeli chodzi o pierścionki tu się nie obawiaj, te popychacze po 120-130 tak jak nasiałem odbijają się czkawką w tym silniku, ja miałem to robione koszt 500 zł, to jest dość dziwne urządzenie do kasowania luzów, w poldku np. trzeba to co 70 tyś regulować, tu co 140 mały remoncik, ale radzę sciągnąć głowicę i dać do fachowca od głowic, silnik jest zdrowy na pweno, od razu ci zawory wyczyści co spowoduje cichszą pracę silnika. Te silniki nie wysiadają po takim przebiegu, ale chyba się powtarzam, już.
    I like my FIAT Cinquecento.


 

Podobne tematy

  1. Dziwne stuki w silniku.
    Napisany przez bodzio007 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-06-2015, 22:12
  2. Fiat Uno stuki w silniku
    Napisany przez bolek33313 na forum Uno
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-09-2014, 20:29
  3. Stuki w silniku
    Napisany przez Whois na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 22-02-2014, 21:21
  4. cc700 co to za uszczelka w silniku
    Napisany przez owcedwie na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-11-2013, 21:07
  5. Stuki w silniku
    Napisany przez kimono9 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-01-2010, 19:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cc 700 stuki e sliniki

stuka w silniku w cinquecento

Cc 700 cos stuka w poblizu pokrywy zaworow

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl