Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010

    Wsad od 120KM 1,6 MJ

    Witam ...
    Potrzebuje wsad od 120km fiata ja mam tylko 90 i chciałem wgrać oryginalny wsad od 120
    jeśli ktoś mógłby podesłać to byłbym bardzo wdzięczny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2012
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    48
    Postów
    98
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2009
    A to silnik o mocy 90KM i 120KM to te same jednostki i różnica polega tylko na innym oprogramowaniu??? Coś mi się nie wydaje.Wątpię także, aby suma kontrolna obu programów była taka sama i aby była możliwość zastąpienia jednego drugim.Jeżeli jednak się mylę,to proszę mnie poprawić.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    Z tego co mi wiadomo (dzięki informacji jaka dostałem tutaj na forum) silnik jest specjalnie ze zmniejszona mocą żeby w krajach Beneluxu płacić mniejsze opłaty, tak samo jest to w VW Passacie 2,0TDI są wersje 140KM i 170KM różnią się tylko wsadem. Wiec we fiacie powinno być tak samo, no chyba że się mylę, ale zawsze można zaryzykować i spróbować w razie co mogę wgrać ori wsad.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2012
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    48
    Postów
    98
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Jeżeli już dostaniesz oprogramowanie i powalczysz z nim,to nie zapomnij potem podzielić się informacją jak Ci poszło i czy się wszystko udało.Uważam bowiem,że to ciekawy temat.Powodzenia.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    37
    Postów
    17
    Auto
    Clio
    Jedź na chiptuning 800 i po problemie. Jak chcesz to sam wgrac ? Masz kabel i oprogramowanie ?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    Mam kabelek i soft do wgrywania ,ale chciałbym spróbować na ori sofcie jak to pójdzie zrobic chipa to nie sztuka jesli okaze sie ze to będzie dzialac wielu mniej majetnych forumowiczów będzie moglo to zrobic tanszym kosztem i bezpieczniej.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2012
    Skąd
    Racibórz
    Wiek
    48
    Postów
    98
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Najpierw zgraj oryginalne oprogramowanie ze sterownika,aby w razie niepowodzenia było do czego wrócić.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    Cytat Napisał loli Zobacz post
    Najpierw zgraj oryginalne oprogramowanie ze sterownika,aby w razie niepowodzenia było do czego wrócić.
    Zgrane mam już dawno niestety nie mam skąd załatwić soft do 120KM

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    87
    Auto
    Freemont 2,0 MJTD
    Rocznik
    2011
    Kolego, też miałem 90, zamieniłem ją w Cinsofcie na 132
    90 to nie zdławiona 120, lecz zdławiona 105.

    Polecam to zrobić profesjonalnie, biorąc pod uwagę stan podzespołów.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Lubuskie
    Wiek
    45
    Postów
    62
    Auto
    Fiat Bravo 1,6 MJTD 90KM
    Rocznik
    01.2010
    Niestety u mnie w mieście nie ma żadnej firmy z hamownią, poza tym spróbować zawsze można wgrać soft od 120 uważasz ze oryginalny soft nie jest profesjonalny ? w razie co wrócę do starego 90km i poszukam firmy co się tym zajmuje zresztą i tak zastanawiam się nad usunięciem FAPa ale na razie jestem na etapie szukania uszkodzonego FAPa szkoda zniszczyć coś sprawnego zawsze można go sprzedać na aledrogo


    Powiedz masz usunięty FAP i wyłączony EGR ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    87
    Auto
    Freemont 2,0 MJTD
    Rocznik
    2011
    Delikatnie mówiąc, wgrywanie softu ze 120 jest głupotą. 120 ma inną turbinę i kilka innych rzeczy przy osprzęcie. Temat znam, bo myślałem o przerobieniu 105 na 120 ale nie warto - nie jest to opłacalne.
    Moim zdaniem, skup się na sofcie do 105 - oryginalnym albo podrasowanym.

    Mam FAP, bo w Cinsofcie uznali, że przy przebiegu 10 tys. nie warto się go pozbywać. EGR natomiast wyłączyli. Finalnie jak pisałem : z 90 na 133 KM i 340 Nm Nie jest źle

    Mogę podzielić się obecnym softem, ale to na priv


 

Podobne tematy

  1. Jaki olej do 1.9 120KM
    Napisany przez dalbert na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 06-09-2019, 21:26
  2. Czym edytować wsad ECU
    Napisany przez szczypior na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-04-2014, 08:27
  3. 1.4 T-JET 120KM - Jaki olej?
    Napisany przez DamianGP120 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:43
  4. Grande Punto -1.9 120km
    Napisany przez Dmcc na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-04-2013, 23:15
  5. Zakup Cromy 1,9 120KM
    Napisany przez dabanek na forum Croma
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-06-2012, 15:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Bravo 1 6 MJ 120 KM opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl