Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    02 listopad 2015
    Sk康
    Polska
    Wiek
    27
    Post闚
    4
    Auto
    Fiat bravo II
    Rocznik
    2010

    Problem z USB oraz Blue&Me

    Witam, od tygodnia posiadam Fiata Bravo II z Blue&Me.
    Na poczatku wszystko dzia豉這 bardzo dobrze, az do dzisiaj , przestalo wczytywac MP3 z USB , a pozniej wogole jakby nie widzialo pendriva.(pisze i m闚i brak multimedi闚)
    Zrobilem format pendriva, komputer w aucie go widzi, wczyta pierwsza piosenke, kt鏎a jednak pogra moze 5 sek , po czym zrobi odg這s jakby by這 zwarcie , i wychodzi do stacji radiowych i juz nie widzi spowrotem pendriva.
    W dodatku po roznych kombinacjach zacz掖 migac na wyswietlaczu licznik przebiegu oraz zablokowa這 przyciski na kierownicy, jednak na t przypad這sc pomog這 odpiecie klemy z akumulatora na jak捷 minutke.
    Jednak USB dalej nie dzia陰 ;/
    Czym to moze byc spowodowane?? i jak to naprawic?? czy koniecznoscia bedzie jazda do ASO??



  2. Chcesz do陰czy do nas? Zarejestruj si!
  3. #2
    Moderator
    Do陰czy
    15 wrzesie 2008
    Sk康
    Bia豉 Podlaska
    Wiek
    30
    Post闚
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Pod陰cz kompa moze co poka瞠. Objaw jest do嗆 dziwny.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    05 wrzesie 2015
    Sk康
    Cz瘰tochowa
    Wiek
    26
    Post闚
    85
    Auto
    Daewoo Lanos 1.5 16V
    Rocznik
    2000
    A pr鏏owa貫 innego pendrive pod陰czy?

  5. #4
    Moderator
    Do陰czy
    15 wrzesie 2008
    Sk康
    Bia豉 Podlaska
    Wiek
    30
    Post闚
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jeszcze wa積e jest w jakim formacie formatujesz no郾ik. Og鏊nie dziwne 瞠 ci przyciski odlaczylo

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    03 listopad 2015
    Sk康
    slask
    Wiek
    48
    Post闚
    1
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2007
    Zrob moze aktualizacje systmu przez pendrive Blue&me j瞛yk polski - Downloads - Fiat Klub Polska

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    02 listopad 2015
    Sk康
    Polska
    Wiek
    27
    Post闚
    4
    Auto
    Fiat bravo II
    Rocznik
    2010
    z innym pendrivem tez tak sie dzieje. format to fat32...a czy odlaczenie akumulatora moze cos pom鏂?? i czy radio jest na kod czy sie nie blokuje??

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    23 listopad 2012
    Sk康
    Racib鏎z
    Wiek
    41
    Post闚
    98
    Auto
    fiat bravo
    Rocznik
    2009
    Od陰czenie akumulatora mo瞠 nieraz zdzia豉 prawdziwe cuda.Radio poprosi o podanie kodu,jak zamontujesz je w innym samochodzie.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Do陰czy
    02 listopad 2015
    Sk康
    Polska
    Wiek
    27
    Post闚
    4
    Auto
    Fiat bravo II
    Rocznik
    2010
    a czy mogla sie np zepsuc ta ca豉 centralka Blue&Me jesli bluetooth dziala , 豉czy z telefonem , wybiera komendy g這sowe, czy jednak USB a te sprawy to dwie oddzielne rzeczy??


 

Podobne tematy

  1. problem z po陰czeniem nawigacji z blue&me
    Napisany przez marycha na forum Nawigacje samochodowe
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-07-2017, 11:38
  2. Blue&Me problem
    Napisany przez bravo1303 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-06-2017, 12:57
  3. Problem z blue&me nie dziala
    Napisany przez dudziak1 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 21-04-2017, 00:44
  4. Blue&Me problem - mo瞠 kto mia podobny
    Napisany przez Bronckey na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-03-2016, 18:09
  5. Fiat Stilo 1.9 JTD 115 KM Dynamic aka Blue Devil/Blue Arrow ;)
    Napisany przez Tiger na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post: 15-02-2015, 19:33

Odwiedzaj帷y znale幢i nas szukaj帷 w sieci

fit bravo blue me usb

fiat croma problem z usb

blue&me tna sie pendrive

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl