Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25

Temat: Korekty wtrysków.  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    36
    Postów
    51
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet 116 km
    Rocznik
    2008

    Korekty wtrysków.

    Witam.Ze względu na zwiększone spalanie 1.9 MJ 116 km. dziś auto podpięte pod komputer i logi są następujące -
    Bieg jałowy :
    "Czas" "Obroty silnika" "Korekta paliwa (cylinder 1)" "Korekta paliwa (cylinder 2)" "Korekta paliwa (cylinder 3)" "Korekta paliwa (cylinder 4)" "TAG"
    "s" "obr/min" "mm³/w" "mm³/w" "mm³/w" "mm³/w" " "
    0,00 822,0000 -1,5400 -1,6800 0,7100 2,5200 ""
    0,89 815,0000 -1,5500 -1,7000 0,7300 2,5600 ""
    1,78 816,0000 -1,6000 -1,7200 0,7200 2,6300 ""
    2,64 818,0000 -1,6300 -1,7400 0,7300 2,6700 ""
    3,50 816,0000 -1,6500 -1,7700 0,7400 2,7000 ""
    4,41 815,0000 -1,6800 -1,7900 0,7500 2,7500 ""
    5,30 816,0000 -1,6900 -1,8200 0,7600 2,7600 ""
    6,19 817,0000 -1,6900 -1,8300 0,7600 2,7700 ""
    7,08 821,0000 -1,7000 -1,8400 0,7600 2,7800 ""
    7,94 827,0000 -1,7000 -1,8500 0,7600 2,7900 ""
    8,84 823,0000 -1,7000 -1,8700 0,7800 2,7900 ""
    9,73 824,0000 -1,6900 -1,8900 0,7900 2,7800 ""
    10,59 822,0000 -1,6800 -1,9100 0,8000 2,7900 ""


    przyspieszanie 3 bieg od niskich obrotów :
    "Czas" "Obroty silnika" "Korekta paliwa (cylinder 1)" "Korekta paliwa (cylinder 2)" "Korekta paliwa (cylinder 3)" "Korekta paliwa (cylinder 4)" "TAG"
    "s" "obr/min" "mm³/w" "mm³/w" "mm³/w" "mm³/w" " "
    0,00 1690,0000 -0,6900 -0,9000 0,5300 1,1000 ""
    0,89 1748,0000 -0,7200 -1,0300 0,5900 1,2400 ""
    1,80 1855,0000 -0,8000 -1,0900 0,6600 1,3000 ""
    2,69 1960,0000 -0,8700 -1,1700 0,7200 1,3800 ""
    3,58 2007,0000 -0,9300 -1,2600 0,7700 1,4800 ""
    4,44 2058,0000 -0,9600 -1,3700 0,7800 1,5300 ""
    5,33 2064,0000 -0,8600 -1,3200 0,5800 1,3600 ""
    6,19 2076,0000 -0,6000 -1,0800 0,3300 1,1600 ""
    7,08 2084,0000 -0,4200 -1,0600 0,3200 1,1900 ""
    7,95 2073,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    8,86 2233,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    9,73 2444,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    10,63 2658,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    11,49 2866,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    12,38 3074,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    13,24 3254,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    14,14 3455,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    15,05 3643,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    15,92 3811,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    16,78 3953,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    17,69 3973,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    18,56 3933,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    19,42 3963,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    20,31 3966,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    21,19 3999,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    22,08 4111,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    22,94 4246,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""
    23,83 2813,0000 -0,4300 -1,1100 0,3200 1,2000 ""


    Przyspieszanie 3 bieg 2000-4000 v1:
    "Czas" "Obroty silnika" "Zmierzona masa powietrza" "Oczekiwana masa powietrza" "Zmierzone ciśnienie doładowania" "Oczekiwane ciśnienie doładowania" "TAG"
    "s" "obr/min" "mg/w" "mg/w" "mBar" "mBar" " "
    0,00 2208,0000 938,0000 1209,5000 2051,0000 2122,0000 ""
    0,89 2396,0000 1041,0000 1202,0000 2277,0000 2173,0000 ""
    1,78 2583,0000 1128,0000 1200,0000 2431,0000 2212,0000 ""
    2,70 2801,0000 1124,5000 1199,0000 2371,0000 2224,0000 ""
    3,58 2994,0000 1018,5000 1199,0000 2168,0000 2255,0000 ""
    4,47 3185,0000 969,5000 1198,5000 2091,0000 2281,0000 ""
    5,36 3345,0000 968,0000 1199,0000 2126,0000 2298,0000 ""
    6,22 3517,0000 983,0000 1198,5000 2183,0000 2300,0000 ""
    7,13 3671,0000 1008,5000 1198,0000 2257,0000 2300,0000 ""
    8,02 3820,0000 1019,5000 1198,5000 2325,0000 2294,0000 ""
    8,91 3943,0000 913,5000 1178,0000 1808,0000 1769,0000 ""
    9,77 3968,0000 761,0000 1191,5000 1733,0000 1577,0000 ""
    10,66 3979,0000 706,5000 1195,5000 1591,0000 1474,0000 ""
    11,56 3962,0000 612,5000 1195,0000 1324,0000 1305,0000 ""

    Przyspieszanie 3 bieg 2000-4000 v2 :

    "Czas" "Obroty silnika" "Zmierzona masa powietrza" "Oczekiwana masa powietrza" "Zmierzone ciśnienie doładowania" "Oczekiwane ciśnienie doładowania" "TAG"
    "s" "obr/min" "mg/w" "mg/w" "mBar" "mBar" " "
    0,00 1879,0000 790,5000 572,5000 1713,0000 1382,0000 ""
    0,89 1972,0000 808,0000 347,0000 1669,0000 1081,0000 ""
    1,78 2005,0000 737,5000 341,5000 1579,0000 1042,0000 ""
    2,69 2022,0000 665,0000 321,0000 1417,0000 1075,0000 ""
    3,58 2008,0000 650,5000 316,5000 1356,0000 1074,0000 ""
    4,45 2006,0000 676,5000 363,5000 1433,0000 1107,0000 ""
    5,33 2047,0000 726,5000 454,5000 1568,0000 1896,0000 ""
    6,22 2122,0000 943,5000 1224,0000 2047,0000 2173,0000 ""
    7,11 2309,0000 1083,0000 1206,5000 2377,0000 2215,0000 ""
    7,99 2532,0000 1127,5000 1201,5000 2310,0000 2261,0000 ""
    8,89 2755,0000 1037,0000 1197,5000 2165,0000 2289,0000 ""
    9,75 2959,0000 990,5000 1186,0000 2056,0000 1872,0000 ""
    10,63 3108,0000 783,0000 1179,5000 1627,0000 1818,0000 ""
    11,52 3167,0000 813,5000 1197,0000 1771,0000 1739,0000 ""
    12,41 3266,0000 931,5000 1222,5000 2232,0000 2300,0000 ""
    13,31 3447,0000 1025,0000 1206,5000 2225,0000 2300,0000 ""
    14,16 3596,0000 1003,0000 1201,5000 2199,0000 2300,0000 ""
    15,06 3770,0000 988,0000 1197,5000 2203,0000 2286,0000 ""
    15,97 3936,0000 945,5000 1180,0000 2031,0000 1601,0000 ""
    16,84 3966,0000 733,5000 1183,5000 1595,0000 1448,0000 ""
    17,72 3933,0000 716,0000 1197,0000 1446,0000 1368,0000 ""
    18,60 3794,0000 564,0000 1198,5000 1295,0000 1309,0000 ""


    Chciałbym dodać , że po przejechaniu i zatrzymaniu się wtrysk 1 pokazuje dodatnia korekte a reszta koryguje ,przejade np.100 czy 60 metrów i jest na odwrót z wtryskiem 4. Może ktoś pomoże a może ktoś juz miał taką sytuację. Nadmienię , że auto w mieście pali mi i nawet 10 litrów ropy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Wrzuć logi w postaci linka do pliku .csv, będzie wygodniej oglądać.
    Italians Do It Better

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    36
    Postów
    51
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet 116 km
    Rocznik
    2008
    Czesc. Tylko jak wrzucic z linka bo kolega mi podeslal na poczte te pliki csv . Próbowałem dodać jako załącznik ale nigdzie takiego czegoś tu nie widze a jak zrobić link to nie mam zielonego pojęcia.
    Ostatnio edytowane przez kamilZ ; 30-08-2016 o 20:17

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Link - w oknie szybkiej odpowiedzi na dole masz "kule ziemską" tam wstawia sie link.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    36
    Postów
    51
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet 116 km
    Rocznik
    2008
    tak zauwazyle. tylko skad wziasc ten link http:// Nigdy wczesniej nic takiego nie robilem.probowalem ale zly plik csv itp.jakies bledy na tinypic.pl

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    http://http://speedy.sh/7tmCN/Na-jalowym.csv
    http://speedy.sh/hPfYk/Przyspieszani...00-4000-v1.csvhttp://speedy.sh/W67at/Przyspieszani...00-4000-v2.csvhttp://speedy.sh/wmhTP/Przyspieszanie-3-bieg.csv

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    http://speedy.sh/7tmCN/Na-jalowym.csv

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Ogromne korekty....układ wtryskowy do sprawdzenia. Tak wyglądają dosyć dobre korekty:
    alfa.JPG
    Fakt silnik 2.4, ale chodzi mi tu o zobrazowanie, ty masz na 4 wtrysku prawie 3 z przodu <sic>
    Zrób test przelewowy dla 100% upewnienia się, kubeczek w którym jest najmniej paliwa przemnóż razy 3. jeśli któryś kubek ma większy przelew to znaczy że wtrysk do roboty.
    Czyli, na gorącym silniku, najlepiej po trasie i zostawiasz na jałowym patrząc jak szybko się napełniają i w którym najszybciej płynie paliwo(dajmy na to do wartości 100ml).
    Przykład: 1-15ml, 2-18ml, 3-12ml, 4-100ml. Mnożysz 3x12=36ml, i tyle max może być w kubku Nr.4, większa wartość oznacza że wtrysk puszcza za dużo paliwa i trzeba się nim zająć.
    Ostatnio edytowane przez cenioormo ; 31-08-2016 o 11:19

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Z loga na biegu jałowym wynika, że największą korektę ma wtrysk na 4 cyl. To korekta dodatnia więc albo przytarty wtryskiwacz albo słabsza kompresja na tym cyl. Jeśli w aucie nie ma DPF, można spróbować dolewek oleju 2T. U mnie pomogło.
    Italians Do It Better

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2016
    Skąd
    Radom
    Wiek
    36
    Postów
    51
    Auto
    Bravo 1.9 MultiJet 116 km
    Rocznik
    2008
    Cześć Wam. Dziękuję za odzew. Więc, czy samemu mogę zrobić taki test przelewowy z kubeczkami? czy muszę jechać do serwisu który regeneruje wtryski i żeby oni zrobili taki test przelewowy bo ja dosłownie pojęcie to mam dość słabe. I który wtrysk to jest jak się patrzy żeby wiedzieć który wykręcić.
    Ostatnio edytowane przez kamilZ ; 31-08-2016 o 12:16

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Jestem zwolennikiem oleju 2T(sam go stosuje za każdym tankowaniem), ale do takich korekt raczej nie pomoże....
    Oczywiście że możesz zrobić sam i to nic trudnego, 4 kubki (wszystko jedno jakie) lub strzykawki setki oraz wężyki. Jak to zrobić?? możesz podpatrzeć np. na Jutubie
    Wtrysk najprościej poznać po tym że liczymy od strony rozrządu 1 jest najbliżej rozrządu,4 jest najbliżej akumulatora, można również to sprawdzić po numerze wiązki wtrysku.
    Przed wykręceniem wtrysku musisz zrobić sobie zdjęcie magnesu inaczej "główki", jest na niej wypalony laserem coś na kształt "numer seryjny", będzie ci on potrzebny do ponownego zakodowania wtryskiwacza, inaczej wtrysk będzie podawał paliwo bez korekt i nie będzie działał prawidłowo, musisz o tym pamiętać TY!, gdyż nie spotkałem się z mechanikami którzy po włożeniu zregenerowanego wtrysku kodują go na nowo(a klyjent zadowoluuuny). Ogólnie jeśli masz trochę zdolności manualnych śmiało sam wyciągniesz wtrysk(tylko musisz dzień czy 2 wcześniej potraktować gniazda wd40, jest nawet manual na tej stronie).

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jeśli się nie znasz na mechanice sam się za to nie bierz. Poszukaj w okolicy polecanego speca od silników diesla. Dogadaj z nim koszty wykonania próby przelewowej. Można również zamienić wtrysk z 4 cyl. z wtryskiem 2 cyl. żeby sprawdzić czy korekta pójdzie za wtryskiem. Oczywiście konieczne będzie wtedy przypisanie kodów z wtryskiwaczy.
    Italians Do It Better

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2017
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cześć.

    Co proponujecie zrobić z takimi korektami jak niżej?
    Czy regeneruje się np tylko jeden wtryskiwacz, czy raczej robi się wszystkie?
    Samochód to Bravo II 2007r listopad. 1,9 8V MJTD rozgrzany na wolnych obrotach.
    forum wtryski.png

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Mam troche gorsze korekty. Bede probowal przeczyscic je lepszym paliwem plus dodatkami do paliwa. Taka rade uzykalem na tym forum.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2017
    Skąd
    Zduńska Wola
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Dlaczego jeszcze nie spróbowałeś? Daj znać czy coś pomogło i czego użyłeś. Tymczasem czekam na podpowiedzi, co z tym fantem.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    517
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    W teorii zawsze można wyczyścić jeden. Tylko z samych korekt nie masz pewności czy to napewno wtryskiwacz.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  16. #15
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,815
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Z loga na biegu jałowym wynika, że największą korektę ma wtrysk na 4 cyl. To korekta dodatnia więc albo przytarty wtryskiwacz albo słabsza kompresja na tym cyl. Jeśli w aucie nie ma DPF, można spróbować dolewek oleju 2T. U mnie pomogło.
    to nie stanowi ,kwestia dobrania oleju . Wystarczy poszukać po necie jakie oleje są zalecane jeśli masz DPF. Ważne,aby miał malutko popiołów,nie był syntetyczny .Stosowałem RAVENOL Scooter 2T (pamiętać,aby nie kupić "Motor 2T",bo ma inne parametry ). Ważne parametry to:
    1. Temperatura zapłonu (jak najniższa)
    2. Ilość popiołów siarczanowych po spaleniu (DPF)
    3. Spełniane normy jakościowe, (API TC, JASO FC, ISO-L-EGC bądź ISO-L-EGD)
    4. Niski TBN

    Skutek? Wypalanie DPF było później niż na ropie bez 2T,silnik po odpaleniu na zimnym pracował szybciej równo i stabilnie,mniej dieslowsko . Mechanik nie zalecał stosowania paliw premium,jako zbyt suche (siarka smarowała elementy pompy,wtryskiwaczy-paliwa bezsiarkowe tego nie robią w taki sposób,jaki należy )
    Oczywiście każdy robi jak chce ,stosowałem i stosowałbym dalej ,gdybym nie sprzedał MJ


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Przelewy wtrysków
    Napisany przez aras1978 na forum Croma
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 28-06-2015, 20:12
  2. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 20:45
  3. Usługa korekty licznika i odczytu/kasowania.
    Napisany przez mayss na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-05-2014, 08:55
  4. kontrola wtrysków
    Napisany przez stefanek77 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 27-12-2013, 23:04
  5. Śruby i podkładki do korekty geometrii kół
    Napisany przez spawacz na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2013, 09:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

korekcja paliwa bravo 2 jtd

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467korekty-wtryskow-33648

roba przelewowa a korekty

wtryski fiat bravo 1.9 multijet site:fiatklubpolska.pl

bravo 2 korekty

fiat bravo 1.4 t-jet korekty wtrysku

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl