Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009

    EGR Ciśnienie paliwa - MEGA PROBLEM - AUTO GAŚNIE PODCZAS JAZDY

    IMAG0240.jpg

    Jak w temacie. A teraz do sedna

    1. Miałem taką sytuację że zalali mi benzyny do mojego DIESLA. Przejechałem kilometr i spuściłem paliwo Wlałem do pełna diesla. Ogólnie nie zauważyłem różnicy w pracy silnika.
    2. Po jakimś czasie, nie wiem czy jest to z tym związane pojawił się problem z gasnącym silnikiem. Nie zależnie od danej sytuacji silnik potrafi gasnąć w trakcie jazdy. czasami kilka razy na 15km jazdy czasami nie gaśnie czasami jak jadę w dłuższą trasę wyprowadza mnie z równowagi Jest to dość niebezpieczne bo przy wyprzedzaniu czasami coś mu się stanie i silnik gaśnie... a ja na awaryjnych zjeżdżam na bok Zauważyłem że jest to najczęściej jak próbuję dynamicznie przyspieszyć... ale w zasadzie nie ma na to reguły. W zał. wykaz błędów.

    Co się da z tym zrobić:
    1. Byłem już chyba w 4 serwisach.. w 3 nie wiedzą co jest w ASO powiedzieli że EGR i 1500 w plecy

    Wiec moje pytanie gdzie jest ten EGR jak to wyglada gdzie mogę kupić zaślepkę i usunąć to w cholerę... bo już nie mam siły na to auto.. Czy mam zaślepić cały EGR? czy może z otworami?? Gdzie jest umiejscowiony, jak wygląda, czy silnik będzie sprawnie działał? i gdzie najlepiej go zaślepić aby już nie generował mi problemów z jazdą....


    OPINIA.
    Ogólnie zaczynam być niezadowolony z zakupu.. nie wiem czy bym polecił auto innej osobie... jest niskie czesto zachaczam o policjanty i ma kiepskie zawieszenie.. blacha ma wiele do życzenia.. auto jest ogólnie głośne... mały komfort jazdy ... i jeszcze ten silnik... myślałem że chociaż to będzie ok... masakra



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    330
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet
    Rocznik
    2007
    Kolego bez nerwów, jedz do mechaniora i karz wyczyścić egr, jeżeli to niby przez to. Poza tym jakie paliwo lejesz....tylko szczerze?
    Sprzedam !!!
    http://fiatklubpolska.pl/sprzedam-samochod-477/sprzedam-stilo-5d-bialy-06-140tys-km-zadbany-24833/

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Rożnie, najczęściej VERVA ON ORLEN, zauważyłem że jak leje gorsze zwykłe ON to jest lepiej, nie gaśnie tak często i nie wyślwetla się ERR silnika. Sporadycznie zaleje go na BP ale też lepsze ON

    Sam wyczyszcze ten EGR, tylko nie wiem gdzie on jest, ostatnio odkręciłem przepustnicę i wyczyściłem.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    330
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet
    Rocznik
    2007
    Napisz jaki masz silnik, niestety na telefonie nie widzę twojego profilu. Jeżeli okazałoby się, że masz 1.9 120km to chętnie pomogę bo mam taki wlasnie silnik. Swoją drogą śmieją się ze Orlen walony jest na mazucie. Omijam Orlen i shell. Najlepsze paliwa ponoć ma Statoil i bp.
    Sprzedam !!!
    http://fiatklubpolska.pl/sprzedam-samochod-477/sprzedam-stilo-5d-bialy-06-140tys-km-zadbany-24833/

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 sierpień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    31
    Postów
    91
    Auto
    Bravo 1.9 sport 180 KM po chipie :)
    Rocznik
    2008
    Nie wiem kolego ile miałeś wcześniej samochodów ale z opisu wynika że masz mały pogląd (nie obrażaj się), jak auto Ci gaśnie i nie wiesz co to, zmień mechanika który potrafi diagnozować jak należy!!...fakt bravki są niskie ale zawieszenie nie jest takie złe!!, co prawda nie da rady wchodzić w zakręty jak np focusem ale tragedii niema ....jak wydaję Ci się głośny przejedz się VW na pompowtryskach
    Ostatnio edytowane przez pablo686 ; 23-07-2014 o 22:33

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Waw
    Postów
    34
    Auto
    Panda 1.3
    Rocznik
    2003
    Według mnie też nie masz co kombinowac, jedź do mechaniora jeżeli nie jesteś pewny to mozesz jeszcze coś napsuc i wtedy będą dopiero jaja.
    Ale z drugiej strony to twoja decyzja więc zrobisz jak uwazasz :]

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał marcde Zobacz post
    jest niskie czesto zachaczam o policjanty i ma kiepskie zawieszenie.
    Ja mam bravo i nie zgodzę się z tym, że zawiecha jest kiepska. 300tyś km i dalej jest jak nowe. Niskie jest ale nie aż tak jak w twoim więc podejrzewam że ktoś ci chyba grzebał przy zawieszeniu.

    Co do twojego problemu to nie wydaje mi się żeby to był EGR, owszem przy kłopotach z nim miałbyś spadek mocy ale nie gaśnięcie silnika. Bardziej skłaniałbym się w stronę wtrysków które załatwiłeś benzyną.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Poręba
    Wiek
    31
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Bravo II 1.9 JTD 120 KM
    To na pewno nie jest problem z egr, u mnie też czasem gaśnie podczas jazdy, wymienilem filtr paliwa ale nie pomogło, korekty wtryskow miałem w granicach +/-0.5 na jednym byl powyżej 1. Ostatnio regularnie podczas tankowania leje 250ml liqui molly 2t i od czasu 3 tankowan zgasł mi 1 raz ale muszę jeszcze sprawdzić korekty czy będzie się poprawiły. Bede niedługo robił rozrzad, to przy okazji mechanik dobierze się do regulatora ciśnienia paliwa, bo jest kiepski dostęp, trzeba wyciągać pompę paliwa, to sprawdzi czy z nim wszystko jest ok, być może to jego wina w moim przypadku

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Odnośnie zwieszenie chodziło mi o to że jest niskie i głośne... Np. w Ford Focus 2009 combi, po lifcie bez ładunku ładniej się zachowuje niż Fiat.

    Nie wydaje mi się żeby to były wtryski. Ogólnie dziś jechałem autostradą na odcinku 150 km zgasł mi podczas jazdy kilkanaście razy. Wydaje mi się że to EGR, po zgaszeniu silnika i zapaleniu jest wszystko ok. przez jakiś czas. Jeśli byłyby to wtryski problem nie zdarzałby się co jakiś czas.... Chociaż nie jestem mechanikiem... mogę się mylić.

    Po błędzie silnika gaśnie, włącza się błąd silnika oraz nie działa tempomat. Czasami obroty tylko do 2tys. czasami gaśnie...

    Czy ktoś udzieli mi odp. na pytanie gdzie jest ten EGR?? Chcę go wyczyścić... może jest zabrudzony... mam wrażenie jakby sie zawieszał czasami i w ten sposób idzie nieodpowiedznia dawka spalin do silnika a później jeszcze błąd z ciśnieniem paliwa... bo jakie ma być jak same spaliny są.... Nie znam się ale tak sądzę... I mam dość jeżdżenia po serwisach każdy mówi co innego. 1 że czujnik paliwa 2. że EGR 3. Że elektronika 4. Że wtryski 5. że pąpa... i tak wymieniaj wszystko może w 10 000 tys się zmieszcze i wkońcu wyeliminuje problem... hehehehe

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    A problem może być tylko z zanieczyszczonym EGR taka prawda....

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 wrzesień 2013
    Skąd
    Polska
    Wiek
    26
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Miałem kiedyś podobny problem w swoim fiacie. Moc silnika spadała obroty nie mogły przekroczyć 3 tys, nawet podczas stania na luzie i gazowaniu. Problemem okazał się zapchany dpf może w tym tkwi problem taka tylko moja sugestia Pod koniec jak już coraz bardziej miałem problem z tym zapchaniem auto też się podczas jazdy wyłączało.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    ja jak mialem problem z egr to mi nie gasl...no bylo trudno ruszyc z jedynki..CZasami go zadusilem..Ale w cczasie drogi nigdy. Z pod bramek na autostradzie torpeda do 3 tys. i jakos jedzie...a spalanie bylo takie same.
    Fakt jak mocniej docisnales to czarna chmura i to taka konkretna. a jak wymieniony i polskie paliwo to czysty jak lza .
    Powiem tak jak napisalem u siebie..jesli egr jest czysty to moc jest ze hoho...
    A zawieszenie? - wymienilem tylko tuleje. a sciezka wykazala ze amory spadly mi tylko o 2 % ...

  13. #12
    mag
    mag jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 sierpień 2014
    Skąd
    Holandia
    Postów
    1
    Auto
    bravo 1,9 multijet
    Rocznik
    2007
    Sprawdź przepływomierz powietrza mi pomogła wymiana.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009

    Cool

    Cytat Napisał mag Zobacz post
    Sprawdź przepływomierz powietrza mi pomogła wymiana.
    Hehehe jest jak pisałem ... wymienili mi: Pompę paliwa, elementy pompy CR sprawdzili układ paliwowy, wymienili czujnik ciśnienia i nadal to samo... Sprawdzę dziś ten przepływomierz...

    Skasowali mnie 1500 zł za to... jak się okaże że to przepływomierz to po prostu odbiorę co swoje w sądzie...

    A Fiata już nigdy nie kupie . . . . chyba że większość serwisów w Warszawie to chłam... M. in. nie polecam Carmana 2 tyg trzymali auto i skasowali 1500... i autoryzowany serwis FIAT EUROMOBIL chcieli EGR wymieniać.... nie jestem mechanikiem ale EGR nie jest przyczyną, był już testowany

  15. #14
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    30
    Postów
    1,140
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    to ci powiem ze chyba mechanikow masz slabych. Moje auto robili wiecej rzeczy i tylko 3 dni..I nie psiacz odrazu na fiata bo cos sie zepsulo a pseudo M nie umie naprawic...Wierzysz w cuda ze inne sie nie psuja??

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2009
    Niech mi ktoś doradzi kto się na tym zna na Fiatach:
    Wymienione:
    1. filtr paliwa
    2. elementy pompy CR (wymiana czujnika ciśnienia)
    3. Elektryczną pompę paliwa
    3. przy okazji rozrząd

    Jeszcze raz przypomnę usterkę. Podczas jazdy bez żadnej reguły samochód gaśnie i włącza się check. Na komp. niby pokazuje że problem z ciśnieniem paliwa, pompa wysokiego ciśnienia była sprawdzana oraz wtryski i jest ok. Z resztą auto zachowuje się dobrze na trasie po prostu ma moment trach i pali się check.... Zgłupiałem już, wiem że inne auta się psują ale proszę was czy to taki duży problem, jestem informatykiem jeśli miałbym tak działać to już dawno zamknąłbym firmę... Autoryzowany seriwis nie daje rady 3 mechaników po drodze się głowi... A może to jakiś czujnik albo przekaźnik za 20 zł...

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    dodam jeszcze że podczas gdy zapali się check to wyłącza mi się tempomat. I w zasadzie miałem też raz tak że na tempomacie jadę sobie i trach wyłączył się silnik i check


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Szarpało podczas jazdy, teraz nie odpala-czy to może być padnięta pompa paliwa
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 30-04-2014, 23:23
  2. Auto gasnie podczas jazdy [mruga czerwona dioda]
    Napisany przez KamilR na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-05-2013, 00:52
  3. Mega zassysanie przy odkrecaniu korka paliwa
    Napisany przez Virusek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 10-01-2013, 10:15
  4. Problem z Maryśką - gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez edekdl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-08-2012, 07:35
  5. siena 1,6 benz problem z jazda na benz gasnie podczas jazdy
    Napisany przez piotr945 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 02-04-2012, 21:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

doblo 1.6 niskie cisnienie na listwie

egr samochod gasnie

czy zanieczyszczon pompa paliwa moze gasnac

czujnik cisnienia fiat bravo 1.6 mjet

po wymianie czujnika egr gasnie

bravo 1.9multijet filtr paliwa drogi

egr czujnik cisnienia fiat multiget

samoch

bravo 1 9 gasnie

bravo niskie cisnienie paliwa

samochod gasnie podczas jazdy egr

gdzie jest umiejscowiona pompka paliwa fiat panda 1.3 multijet

brava gasnie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl