Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

Temat: Brak mocy do 3000 obrotów - Mjtd 120 KM

  1. mkriso napisał:
    Czyli jaka diagnoza?
    Sonda do wymiany, egr i przepływomierz też?
     

  2. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Sprawdzić trzeba sode miernikiem, później jak zaślepisz egr to błąd i tak będzie od niego się pokazywał. Jeśli to nie poprawi pracy,odłączyć trzeba przepływke i wtedy zobaczyć jak praca będzie wygladac. To na początek

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  3. mkriso napisał:
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Sprawdzić trzeba sode miernikiem, później jak zaślepisz egr to błąd i tak będzie od niego się pokazywał. Jeśli to nie poprawi pracy,odłączyć trzeba przepływke i wtedy zobaczyć jak praca będzie wygladac. To na początek

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk
    A co zrobić, żeby nie było błedu, a przede wszystkim tej kontrolki checka na desce po zaślepieniu egra?
     
  4. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Jak zaślepisz egr to check nie będzie się zapalał. Zaślep kryza z otworami. Błąd będzie tylko w ecu

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  5. mkriso napisał:
    Dzięki za informacje lukq, w środę przyjdzie mi zaślepka, zamówiłem też nowy zawór egr, więc przełożę zawór, zamontuję od razu zaślepkę i zobaczę co wtedy będzie się działo. Sprawdzałem sobie też sondę ecuscanem, wartości napięcia nie zmieniają się na niej przy dodawaniu obrotów, jest stałe napięcie ~ 13,4V
     
  6. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Kurde nie potrzebnie zamawiałeś egr, mogłeś zalepić i nic by się nie działa na starym, miałeś przetestować pisałem, że jeśli będzie poprawa to wina EGR.
    Teraz jak będziesz miał to najpierw go zamontuj i nie zaślepiaj na poczatku.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  7. mkriso napisał:
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Kurde nie potrzebnie zamawiałeś egr, mogłeś zalepić i nic by się nie działa na starym, miałeś przetestować pisałem, że jeśli będzie poprawa to wina EGR.
    Teraz jak będziesz miał to najpierw go zamontuj i nie zaślepiaj na poczatku.
    Akurat złożyło się, że facet nie ma egr jednak do mojego Bravo, jak patrzyłem w eperze to była jakaś zmiana w 2010r, został zmieniony egr w silnikach 8V, ciekawe czemu?
    Więc w takim razie zacznę jak pisałeś od zaślepienia i zobaczę czy wtedy się poprawi/zniknie kontrolka check
     
  8. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Czekam z niecierpliwością na info.
    Może była też jakaś akcja serwisowa z błędnym EGR'em trzeba by poszukać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  9. mkriso napisał:
    Zaślepiłem, przez pierwsze 100 km było bez check, myślałem że już sprawa załatwiona, a tu jednak nie :/ jak zwykle pojawił się check na desce, dziś po powrocie do domu (przejechanych 600km od pojawienia się kontrolki silnika) i podpięciu pod kompa wykazało błąd p0401 i p2626...
    Czyżby jednak egr był do wymiany?
     
  10. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    p0401
    Ten to będzie się pojawiał bo jest zaślepiony egr, wywala go bo nie ma przepływu. Jeśli zaślepiłeś kryzą z otoworami to oka.


    Cytat Napisał mkriso Zobacz post
    p2626...
    czujnik lambda Zwarcie na +VAkum. Myślę, że od tego pojawił Ci się check. Powiedź jak z mocą po zaślepieniu zaczął zbierać się poniżej 3000?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  11. mkriso napisał:
    Raczej ok z mocą, choć nie czuć jest jakiegoś super kopa, po prostu zbiera się równomiernie, choć ostatnio jak sprawdzałem błędy i miałem w nich też p2626 to nie wyświetlił się check, myślę że wyskakuje wraz z błędem p401...
     
  12. Avatar lukq

    lukq napisał:
    P0401 powinien pojawić się kompie, ale nie na wyświetlaczu/desce za sprawa check.
    mam u siebie też zaślepiony i bład jest tylko i wyłacznie p0401 w zakładce błedy, lecz na desce nie mam żadnego.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  13. mkriso napisał:
    hmm, więc spróbuję teraz z wymianą lambdy, zobaczymy wtedy, czy myślisz lukq, że lambda może być ok, tylko gdzieś jest zwarcie?
     
  14. Avatar lukq

    lukq napisał:
    Wiesz co jak pisałem sprawdź ją miernikiem powinna wskazywać od 0-1 V oscylować.
    Możesz podmienić jak masz i pojeździć chwilę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  15. Dodi222 napisał:
    Witam, podepne sie pod temat, gdyz mialem podobny problem z Bravo II 1.9 120KM, mianowcie auto stracilo moc i praktycznie nie jechalo do ok 2500 obr , czyli wskazuje na klasyczny objaw EGR. Zarow zostal wyczyszczony i auto mozna powiedziec zaczelo prawie normalnie jezdzic z doslownie minimalna roznica niz wczesniej. Na desce pokazal sie jednak blad check, po podpieciu pod komp w warsztacie wykazalo iz, zawor EGR wogole nie pracuje. Prosze o rade, czy czeka mńie wymiana zaworu? Jezdze juz tak troche czasu, ale nie ukrywam ze wolalbym usunac blad i ewentualna usterke.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.