Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD

    [wycieraczki] Tylna wycieraczka Bravo

    Witam, wiem że jest dużo takich tematów ale szukam i nie mogę znaleść czegoś dla mnie, chodzi mi o tylną wycieraczkę, nie działa, zatrzymała się na środku, z jednego tematu wyczytałem że styki w klapie, wyczyściłem i nic... Moje pytanie:
    Od czego zacząć sprawdzanie, i jak?
    Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    odkręć ramie, wymąruj silniczek i zobacz czy nie stoi na tulei. wydaje mi się że właśnie tak sie stalo. woda malo uzywana i gotowe

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Wysmarowany chyba dobrze, przesmarować tym smarem który jest czy innego zastosować?

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    na tulei chodzi luźno??

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    W ogóle jej nie idzie ruszyć żadną siłą.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no to robisz tak:
    rozkręć silnik i tą końcówkę (czpień) co nakładasz na nią ramie wycieraczki namocz w preparacie Rost off lub wd40 choć moim zdaniem rost jest lepszy.
    potem (po ok godzinie) wkręć w imadło czpień i spróbuj ruszyć jak nie da rady to wkręć obudowę w imadło i złap duużą żabą za czpień i musisz to ruszyć. jak ruszysz to powoli musisz tak to rozruszać jednocześnie wyciągając żeby czpień wyszedł potem czyścisz czpień na szczotce drucianej lub papierkiem ścierny (drobnym) i tuleje szmatką. sprawdź czy tuleja nie jest wybita jeśli jest musisz ją wymienić. potem polecam dać przy składaniu smaru w spray'u koniecznie miedzianego bo jest przeznaczony do smarowania tulei i jest przeciw zatarciowy. składasz podłączasz i cieszysz się czystą szybą

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    59
    Auto
    Bravo 1.8 16v
    chyba słabo szukałeś

    http://www.autocentrum.pl/go/228__Wa...i.__3__29.html

    polecam artykuł, moja chodzi jak nowa

    pozdrawiam

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Panowie jak zdjąć ten trzpień, bo jest tam jakaś plastikowa ukręcona śrubka (na zdjęciu)

    A jeżeli chodzi o moczenie to w jaki sposób? teba uważać na elektronike żeby nie zalać, nie?
    Aha, i czy jakoś próbować to zdjąć z zembatek?
    Mam do kupienia silniczek od sieny (80zł) bedzie pasował?

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ten trzpień powinien wyjść sam jeśli nie kręci się i nie chce wyleźć to znaczy że czeka cię rozruszanie tego. nie wiem o jaką nakrętkę ci chodziło. a moczysz w ten sposób że kładziesz go trzpieniem do góry i pryskasz coś tam zaleci na pewno i tak co 5 minut do pryskujesz. trochę z tym zabawy ale niestety tak musi być. i spróbuj z tym imadłem jak pisałem wcześniej. poprzez moczenie nie uszkodzisz nic z elektryki

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Nie wyświetla sie zdjęcie ;/
    jest tu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...be0d0d871.html
    to ustrojstwo czarne, ani drgnie, a bez tego nic nie wyjmę...

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    59
    Auto
    Bravo 1.8 16v
    Cytat Napisał mateush02
    Nie wyświetla sie zdjęcie ;/
    jest tu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...be0d0d871.html
    to ustrojstwo czarne, ani drgnie, a bez tego nic nie wyjmę...
    przy wieloklinie masz okrągła zawleczkę, musisz ją zsunąć śrubokrętem delikatnie. A ten plastik (spryskiwacz) jak nie chcę drgnąć to znaczy że ośka jest dobrze zardzewiała i rozsadziła plastik w którym się porusza. Musisz użyć trochę więcej siły.
    Pamiętaj, że tam jest oring pod tym plastikiem (spryskiwaczem) i musisz go wymienić bo inaczej za trochę będziesz miał to samo. Jak będziesz składał to smaru nigdy nie za wiele.

    Jak rozbierzesz już całość (pozaznaczaj lakierem do paznokci jak były ustawione z zębatki) to masz takie kółko plastikowe i pod nim jest blaszka po której jeżdżą nóżki z płytki. Jak by były powypalane, to dziury pozalewaj cyną i wyszlifuj.

    powodzenia

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2010
    Skąd
    Świdnica
    Postów
    54
    Auto
    Bravo 1.9 TD
    Panowie mocze i mocze i nic ani drgnie, nie mogę tego głupiego plastiku zdjąć ;/
    przesyłam wyraźniejsze zdjęcie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...03ad8d131.html
    Jak to cholerstwo zdjąć? mam już tego silniczka po dziurki w nosie
    wie ktoś może czy ten spryskiwacz jest wyciągany tą śrubką plastikową? Bo u mnie jest zmielona... I ni jak nie zdejmę tego ;/
    aha, i w którą stronę wybijać ten trzpień? On powinien zejść z zębatką?

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    wiesz co rozbierz tył i spróbuj wybić trzpień nie zapomnij jednak nakręcić nakrętki żeby gwintu nie rozklepać.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 kwiecień 2010
    Skąd
    Lidzbark Warmiński
    Wiek
    39
    Postów
    472
    Auto
    Bravo I 1.6 16V
    Cytat Napisał saper
    przy wieloklinie masz okrągła zawleczkę, musisz ją zsunąć śrubokrętem delikatnie
    zaznaczone zielonym kółkiem, taki "półksiężyc"
    http://fiatforum.com.pl/imgshack/_f/f_0001033.jpg
    [size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]

    Była Tempra 1.6 92r.
    Jest Bravo I 1.6 16V 97r.

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał saper
    przy wieloklinie masz okrągła zawleczkę, musisz ją zsunąć śrubokrętem delikatnie
    już o tym było mówione czyżbyś mateush02, nie zdjął tego?? oj nie łądie nie czytać dokłądnie podpowiedzi


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wymiana piór tylnek wycieraczki
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-12-2010, 19:36
  2. [wycieraczki] Skrzypiące wycieraczki w nowym Fiorino
    Napisany przez Sztips na forum Fiorino
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-08-2009, 23:52
  3. Nasze wizytówki - do wkładania za wycieraczki
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-03-2009, 10:19
  4. Wycieraczki
    Napisany przez tropis na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-12-2008, 14:59
  5. Wycieraczki
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-08-2008, 22:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo wycieraczki tylna

tylna wycieraczka fiat bravo

tylna wycieraczka bravo

tylna wycieraczka fiat brava

tylna wycieraczka brava

wycieraczka tylna do fiata bravo

fiat brava nie dziala tylna wycieraczka

wycieraczka tylna bravo

fiat brava wycieraczka tylna

wycieraczka bravo

tylnia wycieraczka nie dziala w brawie

wycieraczka tylna bravatylna wycieraczka nie dziala mareabravo nie dziala tylna wycieraczkafiat bravo 97r niedziala tylnia wycieraczkafiat bravo 2008 tylna wycieraczka
http://www.iparts.pl