Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2009
    Skąd
    Piła
    Postów
    3
    Auto
    bravo 1,9 td

    [silnik] Regulacja pompy wtryskowej bravo 1,9 td 100 gt

    Witam mam pewien problem z regulacją pompy wtryskowej potrzebuję się upewnić . mianowicie chodzi o obroty na biegu jałowym , wcześniej były one na zimnym o 900 a ja się rozgrzał to podskakiwało 950-980 teraz wyregulowałem do ok 830, ale na zimnym są niższe ok 790 .Regulowałem śrubą nr 1 w zdj obroty na jałowym . do jakiej regulacji służy śruba 2 i linka 3. o opisywałem problem z marchewką i znikną po regulacji śruby 2.Chodzi mi oto jak teraz podnieść obroty zimnego silnika na ssaniu do odpowiednich i po rozgrzaniu zeby spadały bo ja ma odwrotnie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 maj 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    110
    Auto
    Bravo 1,9TD
    O regulacji jest dobrze napisane w książce dostępnej tu i ówdzie . Coś nie teges bo na zimnym powinny byc wyższe - linka naprężona (cięgienko nr 3 na obrazku). Kiedy osiągnie odpowiednią temp. linka jest luźna i obroty spadają.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 listopad 2008
    Skąd
    Wejherowo
    Postów
    314
    Auto
    Fiat Bravo 1.6 16v
    Masz ręcznie ustawiane obroty przy rozruchu w tym silniku tak?? Podejrzewam, że do tego chyba służy ta linka.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2009
    Skąd
    Piła
    Postów
    3
    Auto
    bravo 1,9 td
    Cytat Napisał Karel
    Masz ręcznie ustawiane obroty przy rozruchu w tym silniku tak?? Podejrzewam, że do tego chyba służy ta linka.
    tak ustawiałem na oko

    [size=2][ Dodano: 2009-04-10, 22:52 ][/size]
    to czyli trzeba ustawić ta linkę jak dobrze rozumiem. Bo jak pamiętam ona cały czas jest luźna. Ale ta dźwignia która jest połączona z linką jak weżnę ja do oporu w prawo to silnik traci na obrotach, to wychodzi na to linka musi być naprężona na ciepłym a luźna na zimnym. na razie tak jak mam ustawione mi to nie przeszkadza silnik równo pracuje. Tylk podejrzewam jak przyjdzie zima będzie gorzej.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2010
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    22
    Auto
    Bravo GT 1.9TD
    mam ten sam problem. Jak to wyregulować? Obecnie obroty mam 950

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    obroty na ciepłym silniku mogę mieścić się w granica 830-850, na zimny powinny być od 900-950 podajże, także musisz sobie wyregulować w takich poziomach. Wydaję mi się, że sruba nr do ogranicznik?, a kręcić najlepiej śrubą nr 1 a potem linką delikatnie

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2010
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    22
    Auto
    Bravo GT 1.9TD
    Obroty na zimnym czy ciepłym takie same mam. 950 i już. wkreciłem śrube nr 2 o dwa obroty ale obroty jak były tak są.

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    śruba nr 2 to ogranicznik, więc proponuje tak jak wyżej pisałem nr 1 a potem delikatnie linką

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2010
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    22
    Auto
    Bravo GT 1.9TD
    ok. dzieki. Bede próbował

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2010
    Skąd
    Wisła
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 td100
    Witam, miałem identyczny problem i dzis udało mi się go rozwiązać okazało się, że po prostu rurka odczepiła się z tego czarnego i okragłego co to jest odpowiedzialne za napinanie żyłki nr 3, podłączyłem wężyk który leżał gdzieś w silniku i gdy silnik się zagrzeje to ładnie ją napręża i obroty spadają Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. [silnik] silnik z fiata cupe 2.0 turbo do fiata bravo
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2009, 11:31
  2. Regulacja zaworów
    Napisany przez brylek23 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-04-2009, 01:12
  3. [silnik] Problem z wyciekiem małym z pompy
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-01-2009, 18:52
  4. Regulacja działania przednich wycieraczek
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-12-2008, 19:12
  5. [silnik] odpowietrzenie pompy paliwowej w marei 1.9 td ?
    Napisany przez krl_b na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 05-07-2008, 23:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

budowa pompy paliwowej 1 9 td

regulacja pompy wtryskowej fiat

budowa pompy wtryskowej

pompa paliwa volkswagen 1 9 td regulacja

budowa pompy wtryskowej 1 9 td

gdzie jest pompa paliwa fiat bravo

fiat bravo 1 9 td wyciek z pompy wtryskowej

budowa silnika fiat marea

budowa pompy paliwa bravo

pompa wtryskowa budowa

budowa pompy wtryskowej fiata bravo 1.9td

scudo pompa wtryskowa bosch wymiana

regulacja pompy wtryskowej 1.9 td

schemat pompy wtryskowej fiat 19d

pompa 1.9 td regulacja schemat

ustawienie pompy wtryskowej 1 9 dt

pompa wtryskowa fiat marea 1.9td

jak wymienic pompke paliwowo megan cupe

pompa wtryskowa 1 9 tdi 110

fiat bravo 1.9 td regulacja pompy

regulacja obrotow pompy wtryskowej bosch

http://www.iparts.pl