Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    nfk
    nfk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.2 8V
    Rocznik
    2000

    [silnik] Fiat Bravo 1.9TD kilka problemów i pytań

    Witam Wszystkich, jestem nowy na forum i mam kilka problemów z moim Fiatem Bravo 1.9 TD 1998r Ponumeruje je żeby było czytelniej.

    1.Denerwujące znoszenie w prawo podczas jazdy, po prostu po chwili kierownica lekko się przekręca w prawo i samochód zjeżdża w prawo, ostatnio byłem na przeglądzie i wszystko jest ok. od spodu nie ma żadnych luzów nic, więc, od czego może mnie tak znosić?

    2.Rano, jeśli jest zimno, chłodno lub po dłuższym postoju samochód odpala, ale strasznie się krztusi i dopiero po chwili wchodzi na wolne obroty, spaliny są takie jasne jak np. chmura na niebie, na czarno nie kopci, więc co trzeba zrobić żeby palił na dotyk i od razu ładnie wchodził na obroty?

    3.Zwariowała mi wskazówka od pokazywania temperatury silnika od razu po odpaleniu nawet w zimę jest od razu albo na max albo na połowie albo się w ogóle nie podnosi zależy od tego jak jej się chce, co trzeba z tym zrobić?

    4.Podczas przełączania z biegu 1 na bieg 2 i wciśnieciu pedału gazu samochód tak dziwnie sobie popyka jakbym wiózł ziemniaki, nie wiem jakby nie dostawał paliwa? czy coś? na innych biegach jest ok tylko na tym 2 biegu tak jest co może być tego powodem?

    Serdecznie dziękuję za pomoc z góry



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Opole
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Marea 2,4 TD 1996
    ad1. sprawdz opony i zbieznosc mozesz miec nie ustawiona po wymiane czegos w zawieszeniu
    ad2. jasny dym i takie krztuszenie sie z ranca to mozliwe,ze jakas swieczka nie domaga juzi trzeba wymienic. Polecam wymieniac wszystkie bedzie spokoj.
    ad3. tu akurat nie mialem takiego problemu ale moze czujnik temperatury juz zakonczyl swoj zywot albo popraw styki sprawdz czy nie sa zasniedziale.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2009
    Skąd
    Cieszyn
    Wiek
    28
    Postów
    263
    Auto
    Audi S3 8L BAM
    Rocznik
    2002
    ad.1 ewentualnie cisnienie nierowne, co do punktu drugiego, jak pisal tobek, to nie jestem przekonany czy to swiece, diesel to zaplon samoczynny i nawet jak jedna swieca by umarla to to przy tych temertaurach nie powinno byc probelmow z odpalaniem, miga ci kontrolka od swiec zarowych??

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    jeśli chodzi o koła to stacja diagnostyczna, jechać ustawić zbieżność, temperatura to czujnik temp ten koło termostatu, spr czy układ dobrze odpowietrzony, reszta to wina świec.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Opole
    Postów
    53
    Auto
    Fiat Marea 2,4 TD 1996
    luca no nie zupelnie, to jest wlasnie objaw niedogrzewania przez jedna swieczke i stad ten dym. Przerabialem to juz w swoich autach. Sproboj odpalic auto od razu bez grzania ani sekundy niech dlugo kreci i patrz z tylu jak bialo bedzie.

  7. #6
    nfk
    nfk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2010
    Skąd
    Katowice
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.2 8V
    Rocznik
    2000
    1. Ciśnienie w oponach jest takie samo dokładnie 2,2, mam samochód dwa lata jest on sprowadzony z włoch i ja w nim zbieżności nie ustawiałem więc może to rzeczywiście od tego? I trzeba tą zbierzność ustawić?

    2. Kontrolka się zapala wiadomo bo muszę zagrzać świece i dopiero jak zgaśnie to mogę odpalić silnik, jak jest ciepło to pali na dotyk od razu i silnik chodzi równo gorzej właśnie po dłuższym postoju i kiedy jest już zimno wtedy chodzi nierówno po odpaleniu i dopiero po chwili wchodzi na normalne obroty, wiec pewnie trzeba świece wymienić?

    3. ile może kosztować taki czujnik temperatury i ew wymiana go?

    4. Z tym się nic nie da zrobić i będzie tak szarpał po włączeniu drugiego biegu?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi Wasza pomoc na pewno się przyda

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał nfk
    Ciśnienie w oponach jest takie samo dokładnie 2,2, mam samochód dwa lata jest on sprowadzony z włoch i ja w nim zbieżności nie ustawiałem więc może to rzeczywiście od tego? I trzeba tą zbierzność ustawić?
    tak jak pisałem jakieś 20-30 zł max zależy od stacji diagnostycznej i powinni rozwiązać ten problem [ czasami zbieżność przestawia się jak zmieniamy wahacz tylko z jednej strony]

    Cytat Napisał nfk
    4. Z tym się nic nie da zrobić i będzie tak szarpał po włączeniu drugiego biegu?
    Cytat Napisał nfk
    2. Kontrolka się zapala wiadomo bo muszę zagrzać świece i dopiero jak zgaśnie to mogę odpalić silnik, jak jest ciepło to pali na dotyk od razu i silnik chodzi równo gorzej właśnie po dłuższym postoju i kiedy jest już zimno wtedy chodzi nierówno po odpaleniu i dopiero po chwili wchodzi na normalne obroty, wiec pewnie trzeba świece wymienić?
    te dwa jak pisałem wydaje mi się, że świece
    Cytat Napisał nfk
    3. ile może kosztować taki czujnik temperatury i ew wymiana go?
    allegro, a jeśli chodzi o wymianę to możesz sam wymienić. Powiedz czy spr węże czy są twarde czy miękkie, jak stan płynu? i odpowietrzenia.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 

Podobne tematy

  1. Lubelskie Spotkanie Fiat Bravo/Brava 01.06.08r
    Napisany przez Marczy na forum Lubelskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-03-2015, 12:46
  2. Fiat Bravo sprężyny tylnego zawieszenia
    Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2012, 08:06
  3. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06
  4. fiat bravo
    Napisany przez kamyk91 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-07-2008, 21:19
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.9 TD 1998

fiat bravo 1.9 td 1998

fiat 1.9 td opinie

fiat brava 1.9 td opinie

silnik fiat 1.9 td

silnik 1.9 td fiat

silnik fiat bravo 1.9 td

fiat brava 1.9 td spalanie

silnik fiata 1.9 td

fiat bravo 1.9td opinie

fiat bravo 1.9

czujnik temperatury fiat brava 1 9td

fiat bravo 1 9 td wskaznik temperatury

fiat bravo 1.9td

fiat bravo 1.9 td

silnik 1.9 td obroty

fiat bravo 1.9 td wskaznik temperatury

fiat bravo 1 9 td opinie

czujnik temperatury w fiacie bravo 1.9 td

fiat bravo 1.9 td opinie

fiat bravo 19TD 1998

fiat brava 1.9td opinie

fiat brava 1.9 td

fiat brava 1.9 td 1998 cisnienie opon
http://www.iparts.pl