Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2011
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    BRAVO 1.9GT

    [silnik] dziwne obroty i szarpanie

    Wiam. Ostanio moj fiacik 1.9 gt przestał funkcjonowac normalnie. Wszystko wskazuje na pompe wtryskowa moim zdaniem ale jeszcze zapytam na forum. A mianowicie dziwne rzeczy sa przy odpalaniu. Pierwsze sekundy pracy ok 3s silnikiem szarpie i kopci na biało. Druga rzecz to podczas jazdyrownomiernej z predkoscia np 50km/h czuje ze samochodem lekko szarpie. jakby minimalnie sam sobie dodawal gazu i ujmowal. Kolejna rzecza to jest to że po dynamicznej jezdzie czasami obroty nie chca spac ponizej 1200 Dopiero po kilku sekundach spadna do 800. Jeszcze jednym dziwnym zjawiskiem jest to ze jadac np 80km/h na 5 biegu wciskam gaz zeby przspieszyc i nic. Wciskam wiecej gazu i nic.Wcisne jeszcze troszeszczke i czuje jakbym mial pod maska 200KM a za mna w tedy czarny dym. Ktos ma jakies propozycje co to moze byc? Samochod nie pali duzo moim zdaniem. Na pelnym zbiorniku w trasie zrobilem prawie 900km.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Witaj, winą mogą być lejące wtryski, zły kąt wtrysku. Podłącz się pod komputer i zdiagnozuj pracę właśnie wtrysków. Napisz jeszcze czy zaświeca się Tobie, jakaś kontrolka.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2011
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    BRAVO 1.9GT
    Zapala sie po odpaleniu na 3 sekundy kontrolka od wtryskow.
    Trabant 601
    Ford escort 1.6 16V
    Ford escort 1.8 16V XR3i
    Fiat bravo 1.9 GT

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Czy gdy odpalasz samochód, przekręcasz kluczyk w pozycje zapłonu i czekasz aż pogasną wszystkie kontrolki, czy od razu odpalasz? Powinno się czekać chwilę, aż pogasną, następnie odpalać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2011
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    BRAVO 1.9GT
    Czekam zawsze az zgasną i dopiero odpalam. Wtryski wyjmowałem i u siebie w robocie sprawdzałem jak ropzpylają. Otwieraja sie przy 150bar wiec książkowo. Moim zdaniem rozpylaja tez nieżle. Zastanawiam sie za co odpowiedzialny jest ten kabelek przy pierwszym wtrysku? Widac ze ten kabelek byl izolowany tak jakby ktos wtyczke zmianiał. Moze ktos wtrysk podpasował z innego modelu?
    Trabant 601
    Ford escort 1.6 16V
    Ford escort 1.8 16V XR3i
    Fiat bravo 1.9 GT

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Też, tak może bądź coś majstrował przy wtyczce.
    na stronie 179 są dokładne parametry wtrysku
    http://hotfile.com/dl/116869315/1f90...rezne.pdf.html

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2011
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    BRAVO 1.9GT
    Dzieki za linka. No są parametry ale innego troszke silnika. A jak myślisz czemu zapala sie ta kontrolka? Wina wtrysków czy może czegoś innego?
    Trabant 601
    Ford escort 1.6 16V
    Ford escort 1.8 16V XR3i
    Fiat bravo 1.9 GT

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,078
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Wina może leżeć też po innej stronie, tak jak pisałem, podłącz się pod komputer a będzie wiadomo

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2011
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    8
    Auto
    BRAVO 1.9GT
    Jeszcze dodam ze silniki moj to prawdziwy diesel NIkt go nie zagłuszy. Klekocze bardziej niz wszystkie.

    [size=2][ Dodano: 2011-05-05, 20:36 ][/size]
    A powiedz mi jaka cena podłączenia pod kompa w serwisie bo mam blisko do serwisu. A chce zeby ktos podał diagnoze pewna a nie ze moze to a moze tamto.

    [size=2][ Dodano: 2011-05-08, 18:35 ][/size]
    W soote troche pogrzebałem w aucie i zauwazyłem ze nie chodzi przy turbinie takie ciegno jakieś wiec rozebrałem turbo od wylotu spalin i rozruszałem przy uzyciu wd40 to ciegno.Wygląa to na jakis jakby zawor. Przy okazji bawilem sie zaplonem. Troszke przyspieszyłem i lepiej odpala teraz. A i jeszcze wyczyscilem kolektor dolotowy z tej mazi czarnej i zaslepiłem EGR. Po jezdzie próbnej jestem bardzo zadowolony. Juz sie nie muli odpala dobrze nie kopci prawie wogole. Jeszcze zobacze jak spalanie. pozostaje tylko klekot ktory mi sie nie podoba. Ale to moze wtryski?? Odizolowalem jeszcze ten kabelek od wtrysku i wtyczka była łaczona. Teraz pytanie czy ktos kabel;kow nie pomyli. Są dwa białe. Czy ktos wie jak to dziala i czy ma znaczenie kolejnosc tych kabelkow??
    Trabant 601
    Ford escort 1.6 16V
    Ford escort 1.8 16V XR3i
    Fiat bravo 1.9 GT


 

Podobne tematy

  1. dziwne klepanie
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 04-10-2017, 20:23
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  5. Dziwne zachowanie kierunku
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-09-2008, 22:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kontrolka wtrysku szarpanie bravo

zucanie silnikiem a lejace wtryski

dlaczgo szarpie fiata brawo na wolnych obrotach i przy jezdzie

kontrolka wtrysku fiat bravo 1.4 szarpie

kontrolka silnika szarpanie silnikiem fiat brava

przy odpalaniu fiata brawo dymi i szarpie

escort szarpie przy 50kmh

seicento kontrolka wtrysku szarpie silnik

fiat bravo szarpie przy zapaleniu

czemu szarpie silnikiem w fiat marea forum

fiat brava szarpie silnikiem

http://www.iparts.pl