Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000

    problem z multiecuscan 1,7

    witam wszystkich
    dziś założę kilka tematów bolączki mojej mery
    Jednym z nich jest brak możliwości z czytania błędów przez kabel vag +adapta3 pinowa +multiecuscan 1,7, ale nie mogę się połączyć nie wykrywa mi nic ani jednego modułu a jak dam połącz to wychodzi komunikat brak łącznosci ecu i żeby sprawdzić kabel.co może być przyczyna wiem o tym że wtyczka z prawej strony auta strona pasażera jest sprawna bo jakieś 2 tyg temu mechanik połączył się bez problemu.co może być przyczyną lub co należy dograć.moje auto to marea weekend 1,9 jtd 2000rok
    z góry dzięki za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    104
    Auto
    Fiat Stilo 2.4
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał techdent Zobacz post
    jak dam połącz to wychodzi komunikat brak łącznosci ecu
    sprawdzałeś czy masz połączenie na odpowiednim porcie ?
    Cytat Napisał techdent Zobacz post
    co może być przyczyną lub co należy dograć
    sterowniki jak ci nie wykrywa portu podłączenia kabla

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000
    port jest ustawiony na com1 a jak robie test interfejsu to znajduje mi com 1 i com 3 Znaleziono interfejs VagCom/KKL

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    teraz jak robię szukanie inerfejsu siedząc w domu tylko z podpiętym kablem to mam taki komunikat

    Znaleziono interfejs VagCom/KKL na porcie COM3

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    może zmienic w ustawieniach panelu sterowania menedżerze urządzenia porty com i lpt na usb serial port (z com 1) na (com 3) ??

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zazwyczaj na COM1 te interfejsy się nie ustawiają po instalacji. COM1 i COM2 zazwyczaj są przez Windows rezerwowane. Zatem spróbuj z COM3.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    104
    Auto
    Fiat Stilo 2.4
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał techdent Zobacz post
    teraz jak robię szukanie inerfejsu siedząc w domu tylko z podpiętym kablem to mam taki komunikat
    1.podpinasz kabel do wtyczki samochodu
    2.przekrecasz kluczyk na MAR
    3.podłączasz kabel do laptopa
    4.uruchamiasz program multiecuscan
    5.wybierasz port
    6.powinno diałać

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał leyek Zobacz post
    1.podpinasz kabel do wtyczki samochodu
    2.przekrecasz kluczyk na MAR
    3.podłączasz kabel do laptopa
    4.uruchamiasz program multiecuscan
    5.wybierasz port
    6.powinno diałać
    powinno a nie działa
    zmieniony com 1 na 3 i też lipa bo nic nie widzi jak skanuje
    co można jeszcze zrobić bo już sam nie wiem

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    jeszcze powiedzcie drodzy koledzy jaki sterownik macie jaką wersje bo ja mam 2.8.30.0

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W ustawieniach masz przycisk Test. Czy tutaj masz dobrze ustawiony typ interfejsu? Spróbuj ustawić odpowiedni port COM i wcisnąć przycisk Test.
    multiecuscan1.7_test.png
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    W ustawieniach masz przycisk Test. Czy tutaj masz dobrze ustawiony typ interfejsu? Spróbuj ustawić odpowiedni port COM i wcisnąć przycisk Test.
    multiecuscan1.7_test.png
    robiłem testy i wszędzie jest ok nigdzie czas nie jest jakoś drastycznie przekroczony aby wyszło że jest błąd, test jest zakończony sukcesem, a jak włączę skanowanie to pójdzie do końca i wychodzi komunikat wykonano i nic więcej zero wyników.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    tu masz pierwszy skan interfejsów Skanowanie ...

    Znaleziono interfejs VagCom/KKL na porcie COM1
    Znaleziono interfejs VagCom/KKL na porcie COM3
    WYKONANE


    a tu testów com1 VagCom/KKL

    Testing latency with 200 bytes of data...
    Min latency: 9
    Max latency: 11


    Testing timers...
    (The acceptable tolerance for results is ~5 ms)

    System supports high resolution timer.

    Testing timer with 1000 ms...
    ..result: 1000 ms

    Testing timer with 250 ms...
    ..result: 258 ms

    Testing timer with 750 ms...
    ..result: 757 ms

    Testing timer with 100 ms...
    ..result: 108 ms

    a tu com3
    VagCom/KKL

    Testing latency with 200 bytes of data...
    Min latency: 0
    Max latency: 3


    Testing timers...
    (The acceptable tolerance for results is ~5 ms)

    System supports high resolution timer.

    Testing timer with 1000 ms...
    ..result: 1000 ms

    Testing timer with 250 ms...
    ..result: 0 ms

    Testing timer with 750 ms...
    ..result: 7 ms

    Testing timer with 100 ms...
    ..result: -1 ms

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    i czemu to ustrojstwo nie chce łączyć się z ECU

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    104
    Auto
    Fiat Stilo 2.4
    Rocznik
    2002
    interfejs-fiatecuscan-alfa-fiat-lancia-adapter-obd1-3-pin.jpg czy to taki kabel?
    jaki masz system , XP,Vista ?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał leyek Zobacz post
    interfejs-fiatecuscan-alfa-fiat-lancia-adapter-obd1-3-pin.jpg czy to taki kabel?
    jaki masz system , XP,Vista ?
    dokładnie taki sam jak na zdjęciu a system to Windows 7

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    15
    Auto
    marea weekend 1.9 jtd
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał techdent Zobacz post
    dokładnie taki sam jak na zdjęciu a system to Windows 7
    masz jakiś pomysł związany z tym kablem albo z kompem

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    POLSKA
    Postów
    104
    Auto
    Fiat Stilo 2.4
    Rocznik
    2002
    cytat z poradnika multiecuscan

    Instalacja
    Po pierwsze, trzeba zainstalować sterownik interfejsu. W celu instalacji sterownika należy podłączyć interfejs CANtieCAR do portu USB w komputerze. PROSZĘ PAMIĘTAĆ, ABY INTERFEJSU NIE PODŁĄCZAĆ DO SAMOCHODU, MUSI BYĆ PODŁĄCZONY TYLKO I WYŁĄCZNIE DO PORTU USB! System Windows rozpocznie poszukiwania sterowników. Zostaną wykryte 2 różne urządzenia – dysk USB, oraz interfejs portu szeregowego.
    Dysk USB należy zainstalować automatycznie, ponieważ jest obsługiwane w systemie za pomocą standardowego sterownika Windows. Sterowniki interfejsu szeregowego znajdują się na dysku USB. Tak więc, gdy system zapyta cię o lokalizację sterownika, dla interfejsu portu szeregowego, musisz wskazać lokalizację na dysku USB.

    może jeszcze to poczytaj
    http://www.turbo-diesel.pl/admin/upl...0KKL%20USB.pdf
    Ostatnio edytowane przez leyek ; 12-12-2013 o 20:47

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 sierpień 2014
    Skąd
    Kłodzino
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Brava S 1.4 12V
    Rocznik
    1997

    Wink

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    W ustawieniach masz przycisk Test. Czy tutaj masz dobrze ustawiony typ interfejsu? Spróbuj ustawić odpowiedni port COM i wcisnąć przycisk Test.
    Zmień typ interfejsu na:
    K-Line / VAGCOM
    Mój port com to 39 niewiem jaki będzie u ciebie
    odznacz pole pokarz tylko dostępne porty
    u mnie tak to wygląda
    file:///B:/Wideo0005.3gp
    niewiem czy zadziała ale zobacz film sory za łzą jakość
    Ostatnio edytowane przez Fiat Brava S 1.4 12 V ; 14-09-2014 o 10:38

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2016
    Skąd
    Glanów
    Wiek
    25
    Postów
    8
    Auto
    ducato 2.3jtd
    Rocznik
    2004
    Witajcie. Przepraszam za odkop ale temat akurat pasuje do mojego problemu, mianowicie:
    -po podłączeniu kabla wyskakuje usb serial port wszystko ok zmienione na com 1 w programie i menedżerze urządzeń w windows, program wykrywa kabel test ok jednak gdy daje połącz to wyskakuje błąd połączenia z ecu sprawdź kabel itd. Gdy jednak daje symulacje to normalnie się łączy z autem niby ale wartości rzeczywiste na wyłączonym silniku pokazuje z kosmosu np temp silnika 70 stopni choć motor zimny napięcie aku 6v choć naładowany itd. Ciekawe czy tak tylko pokazuje na symulacji czy program tak świruje? Jak daje test modułów to wykrywa mi tylko poduszki powietrzne i tyle...więc już sam nie wiem czy program jakiś taki w wersji uszkodzonej czy kabel , choć na tym kablu obsługuje tez opla i vw i wszystko działa jak należy


    PS diagnostyka potrzeba w celu uzyskania informacji o stanie błędów z powodu braku możliwości odpalenia silnika...
    Ostatnio edytowane przez YOGOWAFEL ; 21-11-2016 o 12:15 Powód: Dopisanie informacji brakujących

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A kabel skąd? Możliwe, że masz jakiś defekt jego.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. ELM 327 Bluetooth i Multiecuscan.
    Napisany przez mrozek na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 20-10-2017, 02:09
  2. MultiEcuScan i ELM 327 v1.4 BLUETOOTH
    Napisany przez lukasz2110 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-11-2013, 18:27
  3. Zarejestrowana wersja MultiEcuScan czy ktoś posiada?
    Napisany przez Olex903 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-11-2013, 21:33
  4. Program FiatEcuScan- MultiEcuScan
    Napisany przez marrr na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-10-2013, 18:05
  5. MultiEcuScan Nowe wersje
    Napisany przez blazejw na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-05-2013, 13:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

multiecuscan

problem zainstalowac multiecuscan na windows xpbrak polaczenia fiatecuscanustawienia multiecuscan kklustawienie kkl multiecuscanustawienia prtow fiat ecu scan win xpfiat multiecuscanmulti ecu scanmultiecuscan nie widzi kabla kkljak ustawic port multiecuscan

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl