Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: problem z 1.4 12v  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2008
    Skąd
    Staszów
    Postów
    3
    Auto
    Brava 1.4

    problem z 1.4 12v

    Witam!!!
    Mam mam taki problem: silnik gdy dodaje gazu zaczyna zwalniać (muli go) po 3-4 sek.zbiera się ale po ponownym dodaniu gazu jest to samo(na niższych biegach objawia się to zrywami).Czasami ale bardzo rzadko i krótko jest ok i wtedy auto jest nie do poznania.Silnik nie trzyma też obrotów, obroty pomału schodzą np. o 1000 i znowu wchodzi na swoje obroty.Wolne obroty też nie są równe ale nie jest jakoś najgorzej.Spalanie wysokie około 10l w jeździe mieszanej.Z zapalaniem nie ma żadnych problemów.Nie świecą mi żadne awarie,komputer nie wykrył żadnych błędów,wałek rozrządu jest ok.Wymieniłem świece,przewody,filtry(paliwa tez)rozrząd i dalej to samo.
    Proszę o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    A sprawdzałeś pompę paliwa? Skoro nie ma żadnych błędów to prawdopodobnie silnik nie dostaje tyle paliwa ile chce/potrzebuje.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Oświęcim
    Postów
    12
    Auto
    bravo 1.4
    a to mulenie jest w dowolnym momencie kiedy się dodaje gaz, czy przy pewnych obrotach, u mnie było podobnie tak przy około 3,5 i potem tuż po wyżej 4 tys dławiło samochód, słyszałem że czasem jest to spowodowane błędnie działająca sondą.
    Jednak w moim przypadku po mimo ze rozrząd miał w teorii około 30tys przejechane, przy jednym takim przymuleniu, zawór się upalił i spotkał z tłokiem.........

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2008
    Skąd
    Staszów
    Postów
    3
    Auto
    Brava 1.4
    W dowolnym momencie dławi silnik.A czy pompa paliwa? Na ssaniu wydaje sie tak jakby mniej mulił a potrzebuje więcej paliwa.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Nie wiem ile kosztuje do Ciebie pompa żeby wymienić ją profilaktycznie ale zazwyczaj są to drogie rzeczy. Jak masz możliwość to przełóż pompę działającą dobrze z innego fiata i zobacz czy będzie dobrze działać albo sprawdź w dobrym warsztacie czy pompa daje dobre ciśnienie na początku przy baku i na końcu.

    Najlepiej zajrzyj do baku, u mnie w JTD pompa jest podpinana takimi szybko złączkami, może po prostu są luźne i spada ciśnienie w układzie.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    wroclaw
    Wiek
    33
    Postów
    31
    Auto
    fiat stilo abarth/ fiat bravo II 1.4 T
    Rocznik
    2003/2009
    wiatam mialem ten sam problem i byla to sonda lambda. objawy gdy nacislem gaz i trzymaalem silnik po kilku sekundach zwalnial i czasami nawet zgas, spalanie tez duze ale jak zaskoczyl to mial niezlego kopa jak na 1.4. wymenilem sonde i jest wszystko ok chociarz czasami szkoda mi z tak sie nie zbiera jak z ta zepsuta sonda...


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.4 12v sam gazuje

brava 1.4 muli

filtr paliwa fiat bravo 1.4v12

fiat brava 1.4 po dodaniu gazu muli]

brava 1.4 12v muli na gazie

fiat bravo 1.4 v12 blad 155

fiat bravo muli sie

sonda fiat 1.4 12v problemy

brava 1.4 sam dodaje gazu

silnik fiat 1.4 v12

fiat bravo muli go przy 3-4 tysiacach 1.4

1.4 12v muli

fiat brava sama gazuje

brava 1.4 sama dodaje gazu

bravo 1.4 12v muli na gazie

fiat bravo 1.4 12v sam gazuje na obrotach na gazie

fiat bravo 1.4 12v problem ze ssaniem

fiat brava 1.4 12v silnik sie muli

fiat bravo 1.4 12v muli na gazie

http://www.iparts.pl