Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Proszę bardzo, o to wykres.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Co do lambdy, to wygląda to troche dziwnie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Teoretycznie oscyluje między 0-1V ale tak jakoś "niepełnie"?

  5. #19
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Strasznie dziwacznie reaguje ECU.
    Lambda przed katalizatorem jest ok.
    Mógłbyś jeszcze dorzucić wykres drugiej lambdy (jeśli takowa u Ciebie występuje) obroty silnika i czasy wtrysków?
    W jakiej kondycji jest przepustnica? Próbowałeś triku z jej czyszczeniem?
    Jaki stan świec jest?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Dzięki za zainteresowanie. Cały układ zapłonowy mam wymieniony - świece OK. Przepustnicy nie czyściłem jeszcze, nie mam płynu na dolewkę a słyszałem, że trochę może go ubyć ale sama przepustnica wygląda dobrze chociaż podczas pracy silnika słyszę z jej okolicy jak gdyby jakiś "świst powietrza". Dołączam wykres.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  7. #21
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Czas wtrysku ok, ale druga lambda widzi bogato - może to w niej tkwi problem.
    Czy problem z obrotami i prychaniem występuje dopiero przy dobrym zagrzaniu silnika? Jak ma 1/3 podziałki temperatury to obroty trzyma ok czy też jest mniej jak 850?
    Może czujnik kąta otwarcia przepustnicy albo nastawnik jałowego świruje gdzieś, szczerze to więcej pomysłów nie mam.
    Gdybyś miał jakieś sprawne używki do podstawienia żeby sprawdzić te trzy rzeczy.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał waho. Zobacz post
    Czas wtrysku ok, ale druga lambda widzi bogato - może to w niej tkwi problem.
    W innym temacie koledzy mi powiedzieli, że druga lambda wręcz wzorowo pracuje.
    Cytat Napisał waho. Zobacz post
    Czy problem z obrotami i prychaniem występuje dopiero przy dobrym zagrzaniu silnika?
    Jak silnik pracuje na ssaniu jest ok. Również jak jest lekko nagrzany to problem nie występuję. Wraz ze wzrostem temperatury wszystko się nasila a jak już osiągnie 90* (lub otworzy się termostat) to zaczyna się prychanie oraz trzęsienie.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał tomx123 Zobacz post
    W innym temacie koledzy mi powiedzieli, że druga lambda wręcz wzorowo pracuje.
    Racja, faktycznie ma być bogato bo przecież tlen po przejściu przez katalizator jest łączony z tlenkami azotu, węgla i innym badziewiem.


    A klimatyzację masz? Jeśli tak to jak się zachowuje silnik z włączoną i wyłączoną?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Klimatyzację mam. Jak działa to wszystko pięknie, żadnego szarpania. Niestety tylko jak wyłączam słychać zejście z obrotów i zaczyna się nierówna praca.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2011
    Skąd
    Radomsko
    Wiek
    34
    Postów
    35
    Auto
    Bravo_GT JTD
    Rocznik
    2000
    Czujnik PW, i czujnik faz jeżeli takowy występuje, sprawdzić czy się zgrywają również wykresowo.

    Najczęściej takimi objawami rzeczywiście są świece, przewody, cewka, ale skoro uruchomienie klimy eliminuje problem, musi być coś innego.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    Gliwice
    Postów
    117
    Auto
    Bravo 1.6
    Rocznik
    2001
    Czy mogę sprawdzić ten czujnik za pomocą FES?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  2. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. [silnik] Nierówna Praca Silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2010, 13:31
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl