Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.

    ginące zasilanie bravo

    Sprawa wygląda tak, że gdy przekręcę kluczyk ginie całe zasilanie, nic zupełnie nie działa, taki brak zasilania może trwać 10s albo i 10min i nie ważne co będę robił kluczykiem. Nie zawsze mi się to zdarza wczoraj na 6 rozruchów dwa razy tak było. Gdy ginie zasilanie daje się usłyszeć takie pyknięcie koło schowka. Przejrzałem (wyciągałem te większe) bezpieczniki i przekaźniki koło kierowcy, schowka, Mc Persona i akumulatora, klemy ok. Podejrzewam, że jakiś przekaźnik fiksuje Więc mam pytanie: który z przekaźników może odpowiadać za pobieranie mocy z akumulatora?? Lub pełni podobną funkcje, głownie podejrzewam ta koło schowka.
    pozdro
    BRAVO i wszystko jasne...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    jeśli to dzieje sie w pozycji włoczania rozrusznika to tulejki do wymiany a jesli w każdej pozycji to zacznij od stacyjki obejrzyj ją dobrze przeczyśc styki
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    wyciągani jeszcze raz te wszystkie, prócz ABS'u przekaźniki które są w schowku możesz je rozebrać i sprawdzić ich stan wewnątrz. przed zakładaniem ponownym możesz je psiknąć Kontaktem.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    no w momencie przekręcenia ale jak wrócę kluczykiem to i tak nie ma zasilania ( jakie tulejki masz na myśli????) dopiero w piątek będę w domu to mogę rozebrać te przekaźniki, ale tylko te ewentualnie przekaźniki mogą ewentualnie odpowiadać za te problemy?? ja nie mam ABS więc mogę wszystkie bez obaw wyciągać?? od kilku rozruchów nie było problemów
    BRAVO i wszystko jasne...

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    tulejki rozrusznika
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    trochę wątpię , czy masz na myśli bendyks?? mechanizm zazębiania się rozrusznika??, takie coś to ja wiem po za tym zdarzy się w fiacie że się nie zazębi ale to zupełnie co innego. Możesz mi wytłumaczyć czemu uważasz że tulejki?? Bo kurcze nie widzę związku z mechanicznego punktu widzenia.
    BRAVO i wszystko jasne...

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    tulejka pełni funkcje łożyska jeśli jest wyrobiona zbyt luźna wirnik skosuję się i w a wzwiązku z tym ze nie pracuje w osi zaczepia o stojan co utrudnia mu obrót lub całkowicie blokuje wirnik w związku tym rozrusznik pobiera ogromne ilości prądu co powoduje gaśnięcie kontrolek
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    No muszę przyznać że się to trzyma kupy i w takim układzie przekaźniki pełniły by rolę automatycznych bezpieczników?? Które po jakimś czasie przywracają zasilanie?? Czy nie było by czasem tak, że powinien się przepalić jakiś bezpiecznik, no bo jeżeli się tworzy zwarcie, chyba że przekaźnik któryś pełni funkcje takiego właśnie bezpiecznika. Najpierw spróbuje rozebrać te przekaźniki bo z robotą rozrusznika to jest dużo problemu choćby z wyjęciem. Dzięki.
    BRAVO i wszystko jasne...

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    486
    Auto
    fiat bravo hgt
    rozrusznik nie ma przekaznika zaden przekaznik nie wytrzymał by takiego prądu w okolicach schowka morze pykać przekaznik komputera
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    Odkąd trochę powyjmowałem i poczyściłem styki wszystko jest ok, jutro rozbiorę te przekaźniki,
    BRAVO i wszystko jasne...


 

Podobne tematy

  1. Zasilanie z lampy na podsufitce - czy możliwe na stałe ?
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-01-2011, 18:57
  2. [silnik] W trakcie jazdy odcina zasilanie
    Napisany przez elrom na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-08-2010, 04:23
  3. [car-audio] Instalacja audio - zasilanie - gdzie się przepch
    Napisany przez crossley na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-11-2009, 18:55
  4. Jak zmienić zasilanie gniazda zapalniczki.
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-04-2009, 11:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brava tulejki rozrusznika

bravo hgt brak pradu

przekaznik rozrusznika bravo

fiat bravo przekaznik rozrusznika

ginie zasilanie

fiat bravo przekaznik zasilania

fiat brava ginie prad

http://www.iparts.pl