Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v

    Bravo HGT bierze olej co zrobić

    panowie moje bravo bierze olej nie są to małe ilości ostatnio na 600km z tego około 300 po autostradzie z butem w podłodze wzioł z 300-400ml, więc teraz pasuje mi zrobić głowice? pierścienie? czy poprostu zmienić olej na 15w40?(w hgt hmmm nie wiem jak to przyjmie), obecnie jeżdżę na Valvoline Max Life 10w40. Jeżeli już głowica to ktoś wie jakie mniej więcej koszta są takiej zabawy???

    [moje bravo ma 230tyś.km]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Zagazowany? Trzeba by sprawdzić kompresję, ale jeśli jeździsz z butem w podłodze to nie dziwne, że silnik jest w takim stanie Zmiana oleju nie jest dobrym pomysłem, pozostaje remont silnika.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    Cytat Napisał markshall Zobacz post
    Zagazowany? Trzeba by sprawdzić kompresję, ale jeśli jeździsz z butem w podłodze to nie dziwne, że silnik jest w takim stanie Zmiana oleju nie jest dobrym pomysłem, pozostaje remont silnika.
    kolego "ale jeśli jeżdzisz z butem w podłodze to się nie dziwie, że silnik jest w takim stanie" sory ale zanim coś napiszesz przeczytaj pierwsze mój temat w dziale moje auto wtedy możesz napisać coś o tym jak jeżdże i dbam o auto, Twoja odpowiedz nic tu nie wnosi wieć nie rozumie po co te bzdety piszesz

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zobacz czy nie masz gdzieś wycieku. Widziałem już akcje, że filtr oleju nie był dokręcony mocno i powodowało to jego pocenie się. Nie było to duże, ale po 1000km brakowało czasami paru setek...
    Problem wyszedł przy kolejnej wymianie oleju, kiedy filtr został dobrze dokręcony, bo od spodu można było zauważyć olej.

    A nie kopci na niebiesko z wydechu, zwłaszcza przy porannym odpalaniu?
    Możliwe, że uszczelniacze zaworowe już puszczają i stąd oleju ubywa.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    troszke za kopci nieraz najprawdopodobniej są to gumki zaworowe teraz sprawa regenerować swoją czy kupić inna może od vt? ile może kosztować wymiana głowicy??? przy tym fajnym rozrządzie w hgt... wycieki hmm powiem szczerze że silnik się troszke spocił z pod pokrywy głowicy
    jeżdżę także autami:
    /Passat B5 1.9TDI/Ford Mondeo MK3 1.8 16v/ VW Transporter 2.5 TDI/Renault Twingo1.2/Kia 2500tci/Passat B5 Lift syncro
    więc dobrze wiem jak to jest niemcem włochem itp

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 czerwiec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    28
    Postów
    212
    Auto
    Brava 1.4 12V + JUNKERS ;)
    Rocznik
    12.1997
    Jak regenerowalem 8 zaworowa głowice w golfie 1,9 d to zapłaciłem 1000 zł za samo regeneracje nie licząc roboty a ty masz 2,5 raza więcej zaworów więc koszta rosna i zawory podejrzewam że hydrauliczne

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    regenerowałem raz głowice z mazdy 323f 1.5 wtedy mnie to wyniosło około 300zł na innych forach idzie kupic regenerowaną w cenach od 400- 1000zł tt za tysiaka i troszke mniej to z vt z ostrzejszymi wałkami
    jeżdżę także autami:
    /Passat B5 1.9TDI/Ford Mondeo MK3 1.8 16v/ VW Transporter 2.5 TDI/Renault Twingo1.2/Kia 2500tci/Passat B5 Lift syncro
    więc dobrze wiem jak to jest niemcem włochem itp

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    jeśli chodzi o same uszczelniacze zaworowe to możesz je wymienić bez zdejmowania głowicy. koszta nie powinny być wtedy duże. chyba że masz jeszcze luz na prowadnicach no to wtedy już trzeba regenerować głowice.


 

Podobne tematy

  1. Bierze olej 1,4 8v wieczne usterki.. FIAT !
    Napisany przez popmean na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 10-06-2013, 20:11
  2. Silnik "bierze olej"
    Napisany przez Punto2 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 28-03-2012, 00:27
  3. Fiat bravo 1.6 16v a Olej...
    Napisany przez Maciek91113 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 18-01-2012, 18:14
  4. Jaki olej do Bravo 1.9 JTD ?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-07-2010, 14:59
  5. skąd sie to bierze
    Napisany przez bercik1965 na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 21:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat marea bierze olej

fiat 2.0 20v bierze olej

mazda 5 1.8 bierze olej

grande punto jtd bierze olej

uszczelniacze zaworowe fiat 1.2 16v wroclaw

fiat bravo hgt jaki olej

bravo 1.8 bierze olej

jaki olej do bravo hgt

fiat bravo do wymiany uszczelniacze zaworowejaki olej do punto hgtbierze olej fiat bravafiat matea pije olejuszczelniacze zaworowe lancia lybra 1.8faiat bravo hgt ile olejufiat brava silniek 1.2 bierze olejfiat punto 1.8 hgt bierze olejjaki olej do bravo hgt 10w40 15w40fiat tempra 1.9 tdi filtr olejujak wymienic uszczelniacze zaworowe bez sciagania glowicy fiat brava 1.4 12v

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl