Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 42 z 42
  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2014
    Skąd
    Lubianka
    Wiek
    39
    Postów
    17
    Auto
    fiat brava 19 jtd
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał jacjacek Zobacz post
    Jak na tej podstawie możesz ocenić czy wtryski są ok ? Nie chodzi o to żeby sprawdzić czy coś się wylewa tylko ile, w jakim czasie i jakie sie różnice (sam ocenić tego do końca nie potrafie) na powrocie zawsze będzie ON. Po to podłącza się strzykawki żeby zmierzyć skąd najwięcej się wylewa itp.
    a jeślli wszystko wycieka Ci na silnik to precyzyjnie nie dasz rady powiedzieć ile z którego wyciekło. Ja zrobiłem przyrządzik do testów wtrysków za całe 10zł



    Nie chciałem nikogo wprowadzać celowo w błąd bo mi najbardziej zależy żeby auto zaczęło działać tak jak trzeba. Po prostu źle patrzyłem jak w miarę szybko odpalał to na wykresie widać było od razu oscylacje wokół 300. Mój błąd.
    Tobie jestem naprawdę bardzo wdzięczny za cenne rady i pomoc
    (2óch mechaników stwierdziło że skoro nie odpala to trzeba wymienić świce etc. kiedy powiedziałem że to już po wymianie to ich gasiło jeden powiedział że wtryski leją, JTD to dobra jednostka i dość popularna nie wyobrażam sobie naprawiać jakiegoś nowego auta. Mechaników jest wielu ale dla 70% komputer to szatański wymysł)

    Zrobiłem dziś logi jednak temperatura w okolicach 0 i odpalił bardzo dobrze

    https://drive.google.com/folderview?...Hc&usp=sharing
    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Zrobiłem test przelewowy z szczykawkami i wrzucam zdjęcie i wydaje mi sie ze leje 2.3 wtrysk CAM00056.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    Dla mnie wszystko jest jasne. Wtryski nie leja, Rożnice na przelewach do 30% to bardzo dobrze (róznice biorą sie z tego, ze sterownik wyrównuje prace przez czas wtrysku)

    WYJMIJ REGULATOR CISNIENIA NA POMPIE. Nie zawsze chętnie zdradzam niektóre opisy przypadków na forum (z tego żyje), dlatego jak chcesz to numer masz na pw, zadzwon to wszystko wyjasnie jak to zrobic
    Jak zgadłem to masz pewnie filtr paliwa FILTRON.

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    Dla mnie wszystko jest jasne. Wtryski nie leja, Rożnice na przelewach do 30% to bardzo dobrze (róznice biorą sie z tego, ze sterownik wyrównuje prace przez czas wtrysku)

    WYJMIJ REGULATOR CISNIENIA NA POMPIE. Nie zawsze chętnie zdradzam niektóre opisy przypadków na forum (z tego żyje), dlatego jak chcesz to numer masz na pw, zadzwon to wszystko wyjasnie jak to zrobic
    Jak zgadłem to masz pewnie filtr paliwa FILTRON.
    tu się nie zgodzę! - strzykaweczki są 5ml nie znamy czasu pracy wtryskiwaczy nie można nic powiedzieć na temat ! potrzebny filmik !!!!! 4 lejące wtryskiwacze pokażą na zdjęciu to samo co nie lejące tylko czas jest inny dlatego napisałem wcześniej prośbę o filmik a nie o fotę

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    u mnie 5ml nalewa się w ciągu 2 minut a jaki był tu czas ? nikt nie wie

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    a dla mnie jest jasne, jakby wtrysk(i) lały to by nie było przy rozruchu 500bar tylko 40-150bar

    Common rail to proste rozwiązanie tylko trzeba wiedziec jak działa i co od czego zależy, nie chce sie chwalic, ale jeszcze commonraila nie trafiłem którego bym nie naprawił.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2014
    Skąd
    Lubianka
    Wiek
    39
    Postów
    17
    Auto
    fiat brava 19 jtd
    Rocznik
    1999
    Czas byl kolo minutyoze nawet nie tak na oko

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    chwile juz sam sie pogubiłem kto ma jaki problem z autem czy smoczo19 czy jacjacek wczesniej nie zwróciłem uwagi, że to dwa różne nicki pisza o problemie z odpalaniem

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    56
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    chwile juz sam sie pogubiłem kto ma jaki problem z autem czy smoczo19 czy jacjacek wczesniej nie zwróciłem uwagi, że to dwa różne nicki pisza o problemie z odpalaniem
    obaj mają problem i chyba obaj z wtryskiwaczami smoczo 19 to na 80 % a jacjacek to wtrysk lub pompa

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał smoczo19 Zobacz post
    Czas byl kolo minutyoze nawet nie tak na oko
    załóż strzykawki 100ml i odpali zapodaj filmik albo co najmniej 50-60-ml

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    wiec jak smoczo19 jeszcze by zrobił logi, albo sprawdził jakie ma cisnienie wtrysku podczas rozruchu to wszystko by wyjaśniło
    jesli cisnienie narasta i nagle spada to wtrysk, lub wtryski, lub powietrze w paliwie
    jesli robi sie zbyt duze to napewno regulator
    jesli wogóle sie nie podnosi to duży wyciek

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    WYJMIJ REGULATOR CISNIENIA NA POMPIE. Nie zawsze chętnie zdradzam niektóre opisy przypadków na forum (z tego żyje), dlatego jak chcesz to numer masz na pw, zadzwon to wszystko wyjasnie jak to zrobic
    Jak zgadłem to masz pewnie filtr paliwa FILTRON.
    Troszkę bałagan się zrobiłe, faktycznie mam filtrona
    Dziękuje bardzo za kontakt dziś zadzwonie

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    https://drive.google.com/file/d/0Bzb...it?usp=sharing
    zrobiłem test przelewowy, filmik pod linkiem wyżej
    Nie będę narazie nic opisywał żeby nie namieszać, wszystko powinno być widoczne.
    Prosiłbym o informacje czy wszystko jest ok, bo wielkich różnic nie ma, i w tej sytuacji nie wiem jak interpretować czy wszystkie wtryski leją czy są ok, nie wiem również co z czasem napełniania cz zbyt szybko czy wolno itp

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    według mnie wzorowy test przelewowy, chociarz wykonany nie do konca poprawnie, bo strzykawki powinny byc otwarte aby nie robiło sie cisnienie, ale podejrzewam ze wielkiego znaczenia to niema

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    35
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    według mnie wzorowy test przelewowy, chociarz wykonany nie do konca poprawnie, bo strzykawki powinny byc otwarte aby nie robiło sie cisnienie, ale podejrzewam ze wielkiego znaczenia to niema
    Przewidziałem to i nie było lipy, przyrząd był półprofesjonalny zaraz pod tłoczkiem jest otwór odpowietrzający w rurce strzykawki wypalony gwoździem (min. fi2) , ale faktycznie na filmiku wcale go nie widać
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 09-02-2014 o 09:23


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Fiat Brava - Mrozy.. A w samochodzie zimno..
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 13-02-2017, 10:30
  2. Centralny zamek vs. mrozy
    Napisany przez sadrak na forum Croma
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 12-12-2012, 08:01
  3. [ukł. zapłonowy] trudność w odpaleniu PUNTO 2
    Napisany przez lukas8288 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-11-2012, 10:06
  4. Bravo 1.8 - Zaraz po odpaleniu kangurzy przy próbie ruszenia..
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-08-2012, 08:34
  5. Fiat Bravo 1.9td 100koni. pływają obroty na zimnym silnik po odpaleniu
    Napisany przez Kamilos28 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2012, 20:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd zgasl nie odpala mroz

dawka rozruchowa bravo td

mala dawka rozruchowa bravo td

1.9 jtd nie odpala w mrozy

fiat bravo 2 reakcja na mrozy

trzeba dlugo krecic zeby pokazalo sie paliwo na wtryskach 1.9 tdi

dawka rozruchowa jtd

1.9 jtd zmiana dawki rozruchowej paliwa

fiat croma 1.9 jtd dawka rozruchowa paliwa

1.9 jtd nie odpala po mrozach

jtd po mrozach nie odpala

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438bravo-1-9jtd-mrozy-i-trudnosc-w-odpaleniu-22660

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl