Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    24
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999

    Angry brava 1.6 woda w tłoku, głowica splanowana wymienione uszczelki. po wymianie WIELKI OBROTY

    Witam!

    właśnie jestem po wymianie uszczelki pod głowicą głowica została splanowana uszczelki zostały wymienione, i niestety termostat podczas przykręcania pękł (nie wiem jak to możliwe nawet jeszcze nie dokręcałem) wiec szybko na złom znalazłem siene 1.6 16v i już jest w bravie 1.6 16 po wszystkim odpalam autko chodzi ładnie a po 15 sekundach powoli wzrastają obroty a za chwilę bardzo szybko wzrastają obroty do 6 tys. i tak co odpalenie silnika. dodam też że układ jest zapowietrzony popuszczę odpowietrznik i ucieka powietrze z wodą ale po chwili nic nie leci a kurkiem od zbiorniczka wyrównawczego się leje. co to może być??? ten termostat by tak wszystkim merdał nawet tymi obrotami??? nie mam pojęcia!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,744
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Skoro obroty silnika wzrastają samoczynnie, to gdzieś za przepustnicą masz nieszczelność.Przeglądnij cały dolot czy gdzieś uszczelka Ci się nie podwineła przy składaniu.
    A co do układu chłodzenia, to przy napełnianiu miałeś odkręcone odpowietrzniki
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    24
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999
    ok jutro obejrzę. zawsze mam odkręcone wszystkie a raczej 2 bo więcej nie ma na chłodnicy jeden a drugi przy wężach od nagrzewnicy. a w palio mam 3 odpowietrzniki to ciekawe

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2014
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    24
    Postów
    120
    Auto
    było Palio Weekend 1.2 i brava 1.6 Jest 126P, Panda 1.2, Land Rover Freelander 1.8, peugeot 206 1.4
    Rocznik
    1999
    już wszystko jasne czujnik temp. w termostacie się zjeb... i komputer myślał że silnik jest zimny i dawał mu wieciej mieszanki i więcej i więcej a czujnik nie potrzebnie zostawiłem ten z tej sienny wystarczyło przełożyć ten co był u mnie w bravie i jest gitara


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.2 16V dymi na biało, po wymianie uszczelki objawy nie ustąpiły
    Napisany przez offca na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 31-01-2014, 05:45
  2. Brava 1.4 gaśnie - głowica do remontu?
    Napisany przez maallaa167 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-09-2013, 06:56
  3. I stało się-głowica do wymiany:( [Brava 1.4 12v]
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-04-2013, 21:59
  4. Głowica brava 1.6
    Napisany przez _Rafcio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 27-06-2012, 18:37
  5. Kłopoty po wymianie uszczelki pod głowicą
    Napisany przez cruel67 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-03-2011, 08:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl