Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Punto 1.4 8V Easy Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2018
    Hejka, zanabyłem Tipo SW w wersji 1.4 T-jet i odczuwam dużą różnicę pomiedzy moim już 6 letnim Punto Evo 1.4 8v. Hamulce w Punto żyleta, Tipo naciskasz i wciąż jedziesz. Pytanie czy tylnie tarcze poprawiłyby jakość hamowania. Widziałem, że wersje diesla, S-Design, 17" i 18" laczki mają domyślnie z tyłu tarcze. Może ktoś od się wypowiedzieć na temat jakości hamowania w tych wersjach. z góry dziekuję za info



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał Mario_3m Zobacz post
    Hejka, zanabyłem Tipo SW w wersji 1.4 T-jet i odczuwam dużą różnicę pomiedzy moim już 6 letnim Punto Evo 1.4 8v. Hamulce w Punto żyleta, Tipo naciskasz i wciąż jedziesz. Pytanie czy tylnie tarcze poprawiłyby jakość hamowania. Widziałem, że wersje diesla, S-Design, 17" i 18" laczki mają domyślnie z tyłu tarcze. Może ktoś od się wypowiedzieć na temat jakości hamowania w tych wersjach. z góry dziekuję za info
    Tipo z silnikiem T-jet miały montowane tarcze z tylu seryjnie niezależnie od wersji, znów coś zmienili? na pewno nie masz tarcz z tylu?

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Mario_3m Zobacz post
    Hejka, zanabyłem Tipo SW w wersji 1.4 T-jet i odczuwam dużą różnicę pomiedzy moim już 6 letnim Punto Evo 1.4 8v. Hamulce w Punto żyleta, Tipo naciskasz i wciąż jedziesz.
    Te auta mają trochę inną charakterystykę działania hamulców, prostacko to ujmując. To samo odczucie mam pomiędzy GP i 500X.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    W punto evo , tez hamulce żyleta aż za mocno hamuja wg mnie, w sedanie tipo nie bylo problemow z hamowaniem nawet w krytycznej sytuacji.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2019
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    12
    Auto
    Fiat Punto 1.4 8V Easy Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2018
    Tipo z silnikiem T-jet miały montowane tarcze z tylu seryjnie niezależnie od wersji, znów coś zmienili? na pewno nie masz tarcz z tylu?



    Mam SW T-jeta w wersji Lounge, pazdzernikowy.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Mam ten sam model (+ lpg) i z tyłu są tarcze, ale hamują tak choby wcale, jak używam delikatnie hamulców to z tyłu tarcze mają wcięcia. Dopiero mocne naciskanie hamulca jakoś poprawia wygląd tylnych tarcz, ale to gładkości przednich im daleko.

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał Mario_3m Zobacz post
    Tipo z silnikiem T-jet miały montowane tarcze z tylu seryjnie niezależnie od wersji, znów coś zmienili? na pewno nie masz tarcz z tylu?



    Mam SW T-jeta w wersji Lounge, pazdzernikowy.
    Nie no nie dowierzam na początku produkcji SW/HB to nawet 95 konne miały tarcze (teść ma z polowy 2017r HB i ma tarcze w 95 konnym), później od połowy 2018 do 95konnych już pakowali bębny, a teraz już nawet do wersji 120 konnej - bez komentarza.. tym bardziej że to lounge..

  9. #23
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    W punto evo , tez hamulce żyleta aż za mocno hamuja wg mnie, w sedanie tipo nie bylo problemow z hamowaniem nawet w krytycznej sytuacji.
    EVO to to samo co GP, więc i tak samo jak GP hamuje

  10. #24
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Potwierdzam GP hamuje bardziej gwałtownie. kwestia przyzwyczajenia.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    04 maj 2012
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    33
    Postów
    140
    Auto
    Fiat Tipo Lounge 1.4
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Potwierdzam GP hamuje bardziej gwałtownie. kwestia przyzwyczajenia.
    Ja ogólnie mogę napisać, że żony GP z 2007 roku faktycznie daje uczucie ze mocno hamuje, ale wsiadając do mojego Tipo Sedan z bębnami z tylu, nie odczuwam jakiejś różnicy w porównaniu do GP, wydaje mi się że układ hamulcowy działa bardzo podobnie, natomiast jak wsiądę do teścia Tipo HB z tarczami z tyłu, to odczucie jest jakby gorzej hamował niż oba wymienione - wnioskuje, że słabiej działa wspomaganie.

    Najlepiej byłoby wszystkimi zahamować gdzieś w bezpiecznym miejscu z tej samej prędkości, ale to tez nie da realnych wyników, bo każdy ma inny rozmiar opony oraz markę...

  12. #26
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    20190615_131622.jpg
    Taka zabawa przy piwku podczas gorącego dnia...-przed zabawą....

    20190615_132217.jpg

    Efekt po zabawie i czteropaku,,,,

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2016
    Skąd
    Postów
    627
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 AT
    Rocznik
    2016
    Fajnie a co to ma do tematu?

  14. #28
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    że tarcz nie pomalujesz, a bębny owszem


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. hamulce tylne - rozmiar bębnów
    Napisany przez raul_na_102 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-01-2014, 15:04
  2. Problem z autoregulatorem tylnych bębnów
    Napisany przez encete na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-07-2013, 14:20
  3. Piszczenie bębnów tylnych w punto 2
    Napisany przez artur77 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 19-11-2012, 12:03
  4. Wymiana bębnów
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 30-08-2011, 18:30
  5. [ukł. hamulcowy] Zmiana z bębnów na tarcze
    Napisany przez dymianek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-05-2009, 22:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plzawieszenie-i-uklad-hamulcowy-tipo-537zmiana-bebnow-na-tarcze-35220

https:fiatklubpolska.plzawieszenie-i-uklad-hamulcowy-tipo-537zmiana-bebnow-na-tarcze-352202

fiat tipo wieksze hamulce

Seicento wymiana bebnow

fiat 500 wymiana tylnych hamulcy bebnowych na tarczowe

zmiana bebnow na tarcze panda

fiat tipo zmiana bebnow na tarcze

przod tarcze tyl bebny

grande punto z bebnow na tarcze

co bardziej brudzi bebny vzzy tarvze

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl