Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2011
    Skąd
    Legnica
    Postów
    7
    Auto
    UlysseII 2.0jtd

    Uno 1.4, 96 r. 70 KM beznzyna +gaz, problem z pompką paliwa

    Witam, jakiś czas temu miałem dziurawy zbiornik i pompka pracowała na sucho, potem kiedy wymieniłem zbiornik okazało się że pompka nie działa, wymieniłem na nową i przy okazji wymieniłem bezpiecznik, nowa pompka ładnie działała przez jakąś godzinę by po tym czasie silnik zaczął się krztusić aż wreszcie przestał działać. Okazało się że bezpiecznik spalony no i pompka też. Wcześniej zauważyłem że jeden z przewodów przy zbiorniku paliwa (od pompki) ten dwużyłowy jest lekko naderwany i uszkodzona izolacja - zaizolowałem to. Teraz znów założyłem nową pompkę i nowy bezpiecznik. No i problem ponowny bo po uruchomieniu pompka działa super, ale znów słychać że silnik zaczyna się krztusić. Wyjąłem bezpiecznik na wszelki wypadek by nie doszło do wcześniejszej sytuacji i silnik pracuje na samym gazie. Gdzie zacząć szukać przyczyny usterki? Przekaźnik? (to gdzie on się znajduje - obok bezpiecznika?), ten przewód zaizolowany? (lepiej rozebrać wtyczkę i skrócić przewód by nie było naderwanego kabla?). Jak sprawdzić czy napięcie podawane do pompki paliwa jest dobre? Nadmienię, że przed awarią zbiornika i suchej pracy pompki wszystko działało bezproblemowo.
    Dziękuję za wszelkie sugestie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    57
    Postów
    762
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,9 jtd 105 kucy
    Rocznik
    1999/2000
    Witam . zacznij od pomiaru napięcia ładowania - może jest za duże powinno być 14,2 v jeśli jest ok . wypnij złączkę pompy (tą z grubymi kablami ) podłącz miernik i niech kolega przełącza stacyjkę ale nie na zapłon odczytasz jakie jest napięcie zasilania pompy , jeśli wszystko jest ok to może być wina filtra wstępnego - taki kosz w którym siedzi pompa jak zamulony a nie dałeś nowego to pompa zabierze z niego paliwo , przez sitko mało wejdzie i pompa po czasie chodzi na sucho

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2011
    Skąd
    Legnica
    Postów
    7
    Auto
    UlysseII 2.0jtd
    Dzięki wielkie za odpowiedź.
    W poniedziałek pomierzę te wartości na przewodach od pompy, a co do tego wstępnego filierka to może faktycznie racja, bo założyłem stary filterek, poszukam jakiegoś nowszego.
    Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Problem z wskaźnikem paliwa
    Napisany przez cygan_1_ na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-06-2013, 23:41
  2. Problem z dawką paliwa.
    Napisany przez gregfil na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 31-08-2012, 18:01
  3. Problem z tankowaniem paliwa marea
    Napisany przez miras3334 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-09-2011, 22:09
  4. problem z pompą paliwa
    Napisany przez Remote na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-07-2010, 13:34
  5. Wskazówka paliwa - problem
    Napisany przez Rafo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-02-2009, 20:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

pompa paliwa uno 1.4

pompa paliwa fiat uno 1.4

pompa paliwa uno

uno 1.4 bezpieczniki

fiat 1.4 gaz spalona pompka

gdzie jest brzpiecznik gazu fiat uno

pompa paliwa w uno

pompa paliwa fiat uno

fiat uno 1.4 pompka paliwa

fiatunopompkapaliwowa

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl