Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000

    Uno 1.0 fire BP/LPG przerywa, gaśnie

    Cześć wszystkim. Mam problem z moim autkiem w ogóle nie da się jeździć na benzynie. Po odpaleniu samochodu muszę pompować pedał gazu, bo od razu gaśnie (to samo przy trzymanym pedale). Ruszać można dopiero po przełączeniu na LPG, choć i wtedy nie jest idealnie, bo utrzymują się bardzo wysokie obroty. Podstawa czyli świece i przewody zostały wymienione. Naczytałem się o silniku krokowym, zapieczonym wtrysku, czujniku temperatury i jakimś module, ale nic nie pokrywało się całkowicie z objawami, więc trochę zgłupiałem... Wybaczcie jeśli czegoś nie napisałem, ale już dzisiaj nie ogarniam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    krokowy na 100%, bo na LPG można wymusić nie gaśnięcie poprzez podniesienie obrotów jałowych
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał neo_agin Zobacz post
    krokowy na 100%, bo na LPG można wymusić nie gaśnięcie poprzez podniesienie obrotów jałowych
    Dziękuję za odpowiedź jak wymienię to potwierdzę dla potomnych

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000
    Silnik krokowy wymieniony. Uno śmiga na benzynie jak marzenie Pozostaje problem wysokich obrótów na gazie. Czy jest to kwestia regulacji? Dodam że spalanie na gazie wzrosło o jakieś 15-20%

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    tak, teraz tylko regulacja instalacji, teoretycznie można ją dokonać samemu niemniej polecam wizytę u gaziarza, ale ogarniętego
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000
    Witam ponownie. Ostatnio pojawiły mi się podobne objawy jak przy usterce silnika krokowego, tj. samochód ma bardzo niskie obroty, przez co przeważnie na LPG gaśnie, natomiast na benzynie ledwo chodzi (bieg jałowy lub wciśnięte sprzęgło). Na benzynie raz obroty falują po dodaniu gazu, a raz chodzi normalnie. Myślałem, że kupiłem wadliwy silniczek, który po prostu szybko padł, dlatego oddałem go na reklamację i kupiłem nowy nieco droższy. Po wymienianie, autko chodziło jak należy, niestety po jednym dniu, w trakcie jazdy objawy znowu się pojawiły... Ma ktoś jakiś pomysł?

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2011
    Skąd
    Kielce
    Postów
    467
    Auto
    Fiat Uno 1,4 i.e.S/MCC Smart 0,6/FSO
    Rocznik
    1996/2001/1991
    Takie objawy może również powodować ;
    -potencjometr położenia przepustnicy (TPS)
    -czujnik temperatury płynu chłodzącego
    -sonda lambda wysyłająca nieprawidłowe sygnały
    lub po prostu uszkodzone ich (styki) wtyczki lub przewody elektryczne.
    Podpinałeś autko do komputera ?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000
    Dzisiaj miałem okazję przegonić auto na benzynie. Po zrobieniu ok. 50km przełączyłem na LPG. Po wciśnięciu sprzęgła samochód od razu zgasł, ale po ponownym uruchomieniu chodzi już jak należy. Tak mi przychodzi do głowy, czy nie ma to związku z ochłodzeniem pogody i faktem, że w listopadzie podczas wymiany filtru u gazownika, została zmniejszona temperatura przełączania na LPG (autko dosyć późno się przełączało) i to dość drastycznie (bodajże z 30 na 10 stopni - reduktor). Myślę, że przy ujemnych temperaturach, dłużej będę go grzał na benzynce i się zobaczy

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A gdy poruszałeś się na benzynie to też gasło czy tylko zaraz po tym jak na LPG wskoczyłeś? Temperatura 30s do przełączenia się na LPG to jest dość dobra temperatura. Silnik 1.0 jest dość wrażliwy na lewe powietrze przy instalacji LPG.
    Spróbuj na odpalonym silniku dmuchnąć mu w wlot powietrza - na 99% skoczą mu obroty. Zatem szukaj lewego powietrza.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2013
    Skąd
    TG
    Wiek
    35
    Postów
    6
    Auto
    Uno 1.0 fire
    Rocznik
    2000
    Sprawdzę jutro. Ale na benzynie też miał bardzo niskie obroty, tak że prawie gasł (rzadko zdarzyło się, że zgasł). Teraz po "przegonieniu" prawidłowe obroty wróciły zarówno na benzynie jak i LPG.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2013
    Skąd
    chrzanów
    Wiek
    36
    Postów
    100
    Auto
    Uno 1.3T czyli rakieta
    Rocznik
    1997
    czyli miałeś po prostu rozjechane mapy

    ps. 10 stopni to za mało na przełączenie na LPG, optimum to 25
    Rzeczy niemożliwe wykonuję od razu
    Cuda zajmują mi trochę czasu...
    West Coast Custom Fenix Garage by Ortes
    Mechanika, elektryka, diagnostyka, tuning mechaniczny i optyczny - priv

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2014
    Skąd
    sienno
    Postów
    1
    Auto
    UNO 1.0 b
    Rocznik
    1994
    miałem ten sam problem

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2014
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Wiek
    36
    Postów
    2
    Auto
    Uno 1.0 Sporting
    Rocznik
    1992
    Witam też miałam ten sam problem


 

Podobne tematy

  1. Fiat Sedici 1.9 JTD przerywa
    Napisany przez brzoza na forum Sedici
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-04-2016, 08:45
  2. Radio przerywa nie łączy co robić?
    Napisany przez fant1984 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-10-2012, 12:41
  3. seicento<przerywa>
    Napisany przez pablo69 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-02-2011, 10:35
  4. przerywa na gazie
    Napisany przez marian na forum Linea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 31-01-2010, 13:11
  5. [silnik] przerywa na benzynie i lpg
    Napisany przez Tomekx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-12-2008, 20:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

uno przerywa

przerywa na paliwie uno

fiat uno 1.0 gasnie

uno gasnie podczas ruszania

fiat uno przerywa

fiat 1.0 przerywa

fiat uno lpg gasnie po nacisnieciu gazu

wadliwy silniczek krokowy szybko padl

bplpg nic

uno 1.0 przerywa na paliwie

czy po odpaleniu auta z lpg mozna odrazu ruszyc

uno przerywa na benzynie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl