Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 164
Like Tree5lubi to!

Temat: Zmiana biegów a dziwny dźwięk.  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,201
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    Wracam do tematu. Właśnie dałem się przejechać zaprzyjaźnionemu mechanikowi. Wrażenia po jeździe takie, że sprzęgło jest "strasznie gumowe", jak mu pokazałem wytarty guzik start stop po 5 miesiącach i skrzypiący podłokietnik to się tylko uśmiechnął. Co do hałasów przy zmianie biegów to jak na złość słabo było słychać bo padało ale się udało i z dwa trzy razy wyłapał o co mi chodzi. Diagnoza albo przeguby albo coś od zespołu róźnicowego czy jakoś tak :-D Na postoju, skręcone koła w lewo potem prawo, silnik wyłączony. Chwycił przeguby wewnętrzne i diagnoza jest taka, że to właśnie przeguby wewnętrzne mają luzy montażowe i to spore bo podczas ruchu lewo prawo walą zdrowo. Mówi tak, jedź reklamuj, naciskaj. Albo stwierdzą, że ten typ tak ma albo wymienią. Pytanie tylko czy na jakieś lepsze bo jak produkuje ta sama firma to będzie nadal to samo chyba że np dostarczają im z dwie firmy to jest szansa. W takim razie będę się teraz umawiał na serwis. Mina kolegi że takie cyrki po takim przebiegu bezcenna. Stwierdził też że to jest generalnie lipnie zrobione i wróży, że to się będzie powtarzać bo półoś powinna być dłuższa czy jakoś tak bo teraz to się będzie wyłamywać/czy wyrywać z mechanizmu różnicowego, powinien być jakiś łącznik czy jakoś tak. Konstrukcyjnie dali ciała.
    U mnie sprzęgło pracuje normalnie jak dla mnie, coś tam wiem na jakiej zasadzie działa i jak wygląda. Jeśli chodzi o te stuki przy zmianie biegów to u mnie występują jak za szybką puszczę pedał przyspieszenia w stosunku do naciśnięcia sprzęgła. Rzadko to się zdarza, przy normalnej jeździe nie odczuwam tych "klików" praktycznie w ogóle przy zmianie biegów. W rodzinie mam drugie Tipo SW z 1.4tjet i użytkownik też się nie skarżył na tą przypadłość. Nie wiem jak to u Ciebie wygląda, może rzeczywiście masz nadmierny luz na półosiach. Pomęczyć ASO zawsze możesz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    40
    Postów
    771
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Witam, właśnie wróciłem z Aso Reiski Bydgoszcz. Obsługa na wysokim poziomie. Wszyscy grzeczni i mili.
    Zgłaszałem, że sporadycznie odzywają się łączniki, że stukają. W ramach gwarancji wymienili mi oba łączniki. Mechanik, który diagnozował mi auto stwierdził, że je często wymieniają bo są słabe (nie sam plastik a na tych łożyskach czy jak to się zwało, zapomniałem) i często ciężko stwierdzić ich zużycie. Tu duży +
    Zgłaszałem stuki metaliczne w zawieszeniu i zasugerowałem, że to przeguby wewnętrzne. Pokazałem mechanikowi na skręconych kołach jak moje oba wykazują luz i odgłosy metaliczne jak się nimi rusza lewo/prawo. Wynik taki, że mechanik stwierdził, że sprawdzał w innym egzemplarzu i w nim też jest luz. Nie zgodziłem się z tą oceną i udaliśmy się na halę. Tipo rzekomo nówka na przeglądzie zerowym. Faktycznie wykazywał mały luz ale bez metalicznych odgłosów. Zanim powiedziałem, że się z tą opinią nie zgadzam że inne też tak mają to na placu sprawdziłem sedana co stał i na prostych kołach też minimalny luz ale bez metalicznych odgłosów, u mnie na prostych kołach luz i metaliczne dźwięki przy ruszaniu. Efekt taki, że podczas kolejnej diagnozy (o której za chwilę) mają weryfikować ponownie przeguby.
    Zgłosiłem skrzypiące wieko podłokietnika przód, tą część obszytą materiałem. Efekt taki, że mają wymienić w ramach gwarancji przy kolejnej wizycie (tej co już wyżej wspomniałem)
    Wisienka na torcie czyli stwierdzone teraz na dniach odgłosy ze sprzęgła. Pisałem już o tym w tym wątku, są to odgłosy słyszalne na postoju, silnik włączony i wduszamy sprzęgło i podczas wysprzęglania słychać taki jakby rumot, hałas, coś na styl tego przeładowania kałacha, generalnie odgłos bardziej metaliczny. Nasilił się faktycznie ostatnio, jest słyszalny jak się wdusza sprzęgło na postoju i podczas właśnie zmiany biegów. Jestem w sumie pewny, że to są właśnie te owe hałasy przy zmianie biegów. Przez chwilę wiązałem to bardziej z przegubami bo mi tak mechanik mówił ale dziś zanim pojechałem do aso to podjechałem do niego raz jeszcze i pokazałem ten hałas przy wduszaniu sprzegła na postoju i diagnoza jego taka że to łożysko oporowe ( w aso wykluczyli i że niby w tym aucie nie ma łożyska oparowego bo hydraulika jest?). O wszystkim opowiedziałem mechanikowi diagnozującemu. Słyszał te odgłosy, stwierdził, że jest problem, oświadczył, że ostatnio mają dużo wymian sprzęgła niezależnie od przebiegu. Po zakończeniu roboty oznajmili mi w tej kwestii, że stwierdzili oznaki zużycia sprzęgła ale... sprzegło nie podlega gwarancji, pokazali zapis w ks. gwarancji i faktycznie. Tłumacze im, że auto użytkuję prawie 6 miesięcy, mam najechane 8600km i że nie jestem 18 letnim typem z bmw co by pizdował auto, jakbym chciał jeździć dynamicznie to bym sobie fiata tipo nie kupił i że to auto rodzinne. Odpowiedziałem tak bo sugerowali że to wina kierowcy (jestem jedynym co tym tipo jechał) Upierają się że sprzęgło nie podlega gwarancji. W końcu widząc chyba że ja normalny gość, nie piłuje się specjalnie proponują, że możemy się umówić na kolejną diagnozę bo to może nie być sprzegło spalone tylko np dwumas ma luzy. Proponują że zdejmą skrzynię biegów i spradzą. Jak dwumas to wymieniają na gwarancji ale jak się okaże, że sprzegło to nie wymienią chyba że zapłacę. Mogą i pewnie tak zrobią i mnie obciążą kosztami jakieś 1300zł. Decyzja należy do pana mówią. Skrytykowałem ich za to, że po stwierdzeniu OZNAK ZUŻYCIA sprzęgła proponują diagnozę jeszcze bo tak na dobre nie wiedzą sami czy to sprzęgło czy dwumas ale jakby co zrzucają koszta tej diagnozy na klienta. Po namyśle wiedząc, że i tak muszę coś z tym zrobić zgodziłem się bo jak im powiedziałem, jeśli będą uczciwi i na siłę nie wmówią mi że to spalone sprzęgło ( nie ma takich oznak, auto dbane, cackane) to zaryzykuję bo wiem co z tym autem robiłem i na pewno to nie sprzęgło. Zwłaszcza że odgłosy słychać już na postoju przy samym wciskaniu sprzęgła. Umówiłem się za tydzień. Na koniec miły pan z obsługi serwisu na osobności oznajmił mi, że spokojnie będzie dobrze, już kiedyś mieli klienta co tak zrobił i wyszło na jego. Maskara. Ustaliłem sobie z nimi ścieżkę działania w razie W po ich diagnozie że to sprzęgło to i tak mam to zgłaszać do fca bo mały przebieg itp i że to pewnie wada ukryta także ryzykuje i liczę, że wyjdzie na moje.
    Po tej całej akcji jestem już prawie pewny, że te odgłosy przy zmianach biegów to będą właśnie uderzenia dwumasy. Luzy i stuki przegubów niekoniecznie muszą dawać odgłosy choć też coś pewnie wnoszą ale głównie to dwumasa hałasuje. Obawiam się tylko czy w razie uznania kolejna nie będzie gorsza od fabrycznej jak to już ktoś pisał odnośnie mj1.6. Co o tym sądzicie?
    Ostatnio edytowane przez harry.wesoly ; 13-09-2019 o 23:08

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,329
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Jeśli dwumasa to założą regenerowaną, ktoś pisał że tylko takie zakładają- dziwne bo powinni nową dwumasę.
    Komuś założyli dwumasę regenerowaną to było gorzej niż przed wymianą, ale to musisz poszukać na forum, bo gdzieś taki wątek
    był.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    40
    Postów
    771
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Mówili, że auto będą diagnozować na pewno dłużej niż 1 dzień, dostanę auto zastępcze. Jak dwumas to mówili, że potem z dwa trzy dni na dostawę części więc nie dali odczuć, że regenerowane no ale na razie mam inne zmartwienie czyli te koszta co mnie straszą.

  6. #50
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,201
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Przy dwumasie tarcza sprzęgła nie posiada tłumików drgań skrętnych od których mógłby być generowany taki hałas. Chyba że tarcza sprzęgła ma luzy na nitach. Przy gaszeniu auta przy załączonym sprzęgle nie słyszysz czasem jakiegoś grzechotania? Testuj bez załączonej klimy. Czekaj na rozwój sytuacji, jak ASO będzię żądać od Ciebie zwrotu $ pisz do FCA może coś się Ci uda ugrać.

  7. #51
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    40
    Postów
    771
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Przy gaszeniu auta w 99% wduszam sprzęgło i nic, cisza, zero gruchotania. Czyli co sądzisz, że to nie dwumasa? A co do łożyska oporowego to faktycznie tjet nie posiada czegoś takiego? Postaram się to nagrać jutro.

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2019
    Skąd
    DJ
    Postów
    119
    Auto
    Tipo Station Wagon Longue 1.6 M-Jet 16v 120KM DDCT
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    Witam, właśnie wróciłem z Aso Reiski Bydgoszcz. Obsługa na wysokim poziomie. Wszyscy grzeczni i mili.
    Zgłaszałem, że sporadycznie odzywają się łączniki, że stukają. W ramach gwarancji wymienili mi oba łączniki. Mechanik, który diagnozował mi auto stwierdził, że je często wymieniają bo są słabe (nie sam plastik a na tych łożyskach czy jak to się zwało, zapomniałem) i często ciężko stwierdzić ich zużycie. Tu duży +
    Zgłaszałem stuki metaliczne w zawieszeniu i zasugerowałem, że to przeguby wewnętrzne. Pokazałem mechanikowi na skręconych kołach jak moje oba wykazują luz i odgłosy metaliczne jak się nimi rusza lewo/prawo. Wynik taki, że mechanik stwierdził, że sprawdzał w innym egzemplarzu i w nim też jest luz. Nie zgodziłem się z tą oceną i udaliśmy się na halę. Tipo rzekomo nówka na przeglądzie zerowym. Faktycznie wykazywał mały luz ale bez metalicznych odgłosów. Zanim powiedziałem, że się z tą opinią nie zgadzam że inne też tak mają to na placu sprawdziłem sedana co stał i na prostych kołach też minimalny luz ale bez metalicznych odgłosów, u mnie na prostych kołach luz i metaliczne dźwięki przy ruszaniu. Efekt taki, że podczas kolejnej diagnozy (o której za chwilę) mają weryfikować ponownie przeguby.
    Zgłosiłem skrzypiące wieko podłokietnika przód, tą część obszytą materiałem. Efekt taki, że mają wymienić w ramach gwarancji przy kolejnej wizycie (tej co już wyżej wspomniałem)
    Wisienka na torcie czyli stwierdzone teraz na dniach odgłosy ze sprzęgła. Pisałem już o tym w tym wątku, są to odgłosy słyszalne na postoju, silnik włączony i wduszamy sprzęgło i podczas wysprzęglania słychać taki jakby rumot, hałas, coś na styl tego przeładowania kałacha, generalnie odgłos bardziej metaliczny. Nasilił się faktycznie ostatnio, jest słyszalny jak się wdusza sprzęgło na postoju i podczas właśnie zmiany biegów. Jestem w sumie pewny, że to są właśnie te owe hałasy przy zmianie biegów. Przez chwilę wiązałem to bardziej z przegubami bo mi tak mechanik mówił ale dziś zanim pojechałem do aso to podjechałem do niego raz jeszcze i pokazałem ten hałas przy wduszaniu sprzegła na postoju i diagnoza jego taka że to łożysko oporowe ( w aso wykluczyli i że niby w tym aucie nie ma łożyska oparowego bo hydraulika jest?). O wszystkim opowiedziałem mechanikowi diagnozującemu. Słyszał te odgłosy, stwierdził, że jest problem, oświadczył, że ostatnio mają dużo wymian sprzęgła niezależnie od przebiegu. Po zakończeniu roboty oznajmili mi w tej kwestii, że stwierdzili oznaki zużycia sprzęgła ale... sprzegło nie podlega gwarancji, pokazali zapis w ks. gwarancji i faktycznie. Tłumacze im, że auto użytkuję prawie 6 miesięcy, mam najechane 8600km i że nie jestem 18 letnim typem z bmw co by pizdował auto, jakbym chciał jeździć dynamicznie to bym sobie fiata tipo nie kupił i że to auto rodzinne. Odpowiedziałem tak bo sugerowali że to wina kierowcy (jestem jedynym co tym tipo jechał) Upierają się że sprzęgło nie podlega gwarancji. W końcu widząc chyba że ja normalny gość, nie piłuje się specjalnie proponują, że możemy się umówić na kolejną diagnozę bo to może nie być sprzegło spalone tylko np dwumas ma luzy. Proponują że zdejmą skrzynię biegów i spradzą. Jak dwumas to wymieniają na gwarancji ale jak się okaże, że sprzegło to nie wymienią chyba że zapłacę. Mogą i pewnie tak zrobią i mnie obciążą kosztami jakieś 1300zł. Decyzja należy do pana mówią. Skrytykowałem ich za to, że po stwierdzeniu OZNAK ZUŻYCIA sprzęgła proponują diagnozę jeszcze bo tak na dobre nie wiedzą sami czy to sprzęgło czy dwumas ale jakby co zrzucają koszta tej diagnozy na klienta. Po namyśle wiedząc, że i tak muszę coś z tym zrobić zgodziłem się bo jak im powiedziałem, jeśli będą uczciwi i na siłę nie wmówią mi że to spalone sprzęgło ( nie ma takich oznak, auto dbane, cackane) to zaryzykuję bo wiem co z tym autem robiłem i na pewno to nie sprzęgło. Zwłaszcza że odgłosy słychać już na postoju przy samym wciskaniu sprzęgła. Umówiłem się za tydzień. Na koniec miły pan z obsługi serwisu na osobności oznajmił mi, że spokojnie będzie dobrze, już kiedyś mieli klienta co tak zrobił i wyszło na jego. Maskara. Ustaliłem sobie z nimi ścieżkę działania w razie W po ich diagnozie że to sprzęgło to i tak mam to zgłaszać do fca bo mały przebieg itp i że to pewnie wada ukryta także ryzykuje i liczę, że wyjdzie na moje.
    Po tej całej akcji jestem już prawie pewny, że te odgłosy przy zmianach biegów to będą właśnie uderzenia dwumasy. Luzy i stuki przegubów niekoniecznie muszą dawać odgłosy choć też coś pewnie wnoszą ale głównie to dwumasa hałasuje. Obawiam się tylko czy w razie uznania kolejna nie będzie gorsza od fabrycznej jak to już ktoś pisał odnośnie mj1.6. Co o tym sądzicie?
    A ja sobie tak myślę, że w przypadku gdyby okazało się, że problem jest jednak ze sprzęgłem wówczas nie reklamuj z gwarancji, tylko z rękojmi. Wykazując niezgodność towaru z umową, tu nie masz ograniczenia i wyłączeń praw do reklamowania towaru jakim w tym przypadku jest samochód. Sprzedawca musi dwa lata przyjmować takie reklamacje... Bo sprzedał coś co prawdopodobnie posiadało albo wadę ukrytą wynikającą z błędnego montażu, albo z wady materiałów uzytych do produkcji części . Możliwości jest wiele. Myślę, że warto w razie wu skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumenta. W końcu samochód to nie mikser kupiony za 20 zł, który możemy bez spiny wyrzucić gdy się zepsuje i kupić nowy.

    Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka

  9. #53
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Chipo Zobacz post
    A ja sobie tak myślę, że w przypadku gdyby okazało się, że problem jest jednak ze sprzęgłem wówczas nie reklamuj z gwarancji, tylko z rękojmi. Wykazując niezgodność towaru z umową, tu nie masz ograniczenia i wyłączeń praw do reklamowania towaru jakim w tym przypadku jest samochód. Sprzedawca musi dwa lata przyjmować takie reklamacje... Bo sprzedał coś co prawdopodobnie posiadało albo wadę ukrytą wynikającą z błędnego montażu, albo z wady materiałów uzytych do produkcji części . Możliwości jest wiele. Myślę, że warto w razie wu skorzystać z pomocy rzecznika praw konsumenta. W końcu samochód to nie mikser kupiony za 20 zł, który możemy bez spiny wyrzucić gdy się zepsuje i kupić nowy.

    Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
    Jak kupił auto na firme to o rękojmi może pomarzyć mikser za 20 zł? Gdzie takie sprzedają?
    Harry sprawdź czy partacze z reiskiego progu nie wgnietli .

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2019
    Skąd
    DJ
    Postów
    119
    Auto
    Tipo Station Wagon Longue 1.6 M-Jet 16v 120KM DDCT
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Jak kupił auto na firme to o rękojmi może pomarzyć mikser za 20 zł? Gdzie takie sprzedają?
    Harry sprawdź czy partacze z reiskiego progu nie wgnietli .
    Jeśli firmowe auto, to lipa, fakt, rekojmia jest tylko w sprzedaży konsumenckiej. A mikser za dwie dychy? Biedronka

    Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka

  11. #55
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,201
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał harry.wesoly Zobacz post
    Przy gaszeniu auta w 99% wduszam sprzęgło i nic, cisza, zero gruchotania. Czyli co sądzisz, że to nie dwumasa? A co do łożyska oporowego to faktycznie tjet nie posiada czegoś takiego? Postaram się to nagrać jutro.
    Chodziło mi o gaszenie silnika z załączonym sprzęgle na tzw. luzie. Wysprzęglik musi być, tzn. łożysko oporowe chyba że zmienili konstrukcyjnie sprzęgło ale od lat dawnych w sprzęgle występuje tarcza sprzęgła, tarcza dociskowa i łożysko oporowe tzw. wysprzęglik zarówno w silniku ZI jak i ZS niezależnie czy występuje sztywne koło zamachowe czy tzw. dwumas. Łożysko oporowe sterowane hydraulicznie to występuje w samochodach od 20 lat, nie wiem co oni Ci tam naopowiadali o tym łożysku oporowym.

    W ogłoszeniu poniżej widać że sprzęgło jest standardowe z dwumasem i łożysko oporowe:

    https://allegro.pl/oferta/kolo-dwuma...300-8000408103

    Osobiście stawiam na dwumas, łożysko wyciskowe co najwyżej może szumieć przy wysprzęglonym sprzęgle. Chociaż jak widać po aukcji tarcza sprzęgła również ma tłumiki drgań skrętnych tj. sprężyny. Po demontażu skrzyni okaże się w czym jest problem dokładnie.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 14-09-2019 o 10:27

  12. #56
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    40
    Postów
    771
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Auto jest moje prywatne, kupione na osobę prywatną. Progi oczywiście sprawdziłem zanim mi auto jeszcze wydali nauczony doświadczeniem kolegów z forum. Całe szczęście że nie popsuli tego. Na końcu auto ładnie umyte. Paradoksalnie podczas naprawy zostawiłem w podłokietniku trochę kasy, kilka stów bo się zajebałem i nieruszone, brawo :-D
    Dobra poczekamy zobaczymy. Mam tylko jedno ostatnie pytanie, czyli łożysko oporowe jest elementem dwumasy czy sprzęgła? Pytam w kontekście wyłączenia sprzęgła z gwarancji. Rękojmia na razie w rezerwie. Z reguły miewam szczęście i myślałem że mój egzemplarz będzie git a tu kwiatki. W sumie byłem u nich 13 w piątek. Później nagram.

  13. #57
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Jak będą sie plumkać to pismo do fca 😎 ogólnie tam jak im pokażesz żeś nie frajer to lepiej traktują 😏 taka babka w ciemnych wlosach jest spoko, blondyna (mistrz serwisu) taka se a michał to cwaniak "wszystko wiedzacy"

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    34
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Mam tylko jedno ostatnie pytanie, czyli łożysko oporowe jest elementem dwumasy czy sprzęgła?
    Jak wymieniałem u siebie (tylko że mam 1.6 Mjet) to wysprzęglik jest osobną częścią (tzn nie należy do zestawu sprzęgła lub dwumasy). Koszt około 300 PLN.

  15. #59
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,329
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    W 1.4 Tjet najprawdopodobniej łożysko oporowe
    jest częścią wysprzeglika i znajduje się wewnątrz skrzyni.

    Screenshot_20190915_120224_com.android.chrome.jpg
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    40
    Postów
    771
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet LPG Stag Qnext Lounge
    Rocznik
    2018
    Tak jak obiecałem wstawiłem kilka filmów ukazujące moje problemy z tipo. Co sądzicie o takich luzach i dźwiękach z przegubów? Co sądzicie o tych dźwiękach przy wyduszaniu sprzęgła? Wysprzęglik padł? Wycieki niezauważalne no ale nawet jeśli to skoro wysprzęglik jest w skrzyni to nic nie zobaczę bo pójdzie w okładziny cierne chyba? Zapowietrzenie sprzęgła chyba raczej nie wchodzi w rachubę? I tak mnie aso wypuściło na drogę, w zasadzie wnet mnie spławili. Żenada
    https://youtu.be/UyTosIN2hKE
    https://youtu.be/u9i881NfnTs
    https://youtu.be/8h9IUMuuV4Q
    https://youtu.be/qI5uk-VtReI
    https://youtu.be/3TsYEDbYQGE
    https://youtu.be/O3Kp9Z3ZDWE
    https://youtu.be/zTCWUimpHBA
    https://youtu.be/fZQgS0GD-x4
    https://youtu.be/vaZ8Ha8BIVk
    Poczytałem to:
    https://www.sprzeglo.com.pl/sprzegla...-120-km/523225
    i nie mam w sumie żadnych z tych objawów. Poczytałem też to:
    https://www.sprzegla24.pl/blog/05/wy...rzegla-objawy/ i jedyne co mogę powiedzieć to, że żadnych wycieków nie widzę. Jedynie te biegi 1 i 2 za pierwszym razem dość z oporem idą.
    Ostatnio edytowane przez harry.wesoly ; 15-09-2019 o 18:11


 
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. dziwny dźwięk
    Napisany przez stachstachowiak na forum Croma
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-07-2018, 17:58
  2. Dziwny dźwięk
    Napisany przez harper01 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-03-2016, 16:40
  3. dziwny dźwięk, co to może być
    Napisany przez mostosia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-12-2015, 01:10
  4. Dziwny dźwięk wydobywający się z skrzyni biegów
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-04-2013, 12:02
  5. Dziwny dźwięk ze skrzyni biegów CC 700 93r
    Napisany przez Snorky na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-09-2009, 01:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo stuki przy zmianie biegu

tipo sw luz w ukladzie napedowym

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534zmiana-biegow-dziwny-dzwiek-42597

dzwiek szybkiego wciskania sprzegla bmw

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534zmiana-biegow-dziwny-dzwiek-425973

alfa romeo giulietta stuki podczas zmiany biegow

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534zmiana-biegow-dziwny-dzwiek-425972

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl