Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 47
Like Tree4lubi to!

Temat: Zestopniowanie skrzyni biegow 1.4 t-jet  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Samym chipem na dzień dobry tracisz gwarancję, w tych modelach do chipu należy ingerować mechanicznie w sterownik silnika.
    A kto będzie o tym wiedział ? Sterownika nie rozkuwasz kilofem, tylko rozkręcasz połówki i rozklejasz. Po modyfikacji nakładasz uszczelniacz i skręcasz ponownie. Jak jest to zrobione dokładnie, to nie ma żadnych śladów. Jedynie ASO może Ci spier....ć program, próbując wgrać aktualne/zmodyfikowane fabryczne oprogramowanie do tego silnika.


    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    Jadąc ~75km/h na 5 biegu mam ok 2100 obrotów a na 6 prawie 2000 - powinno być dużo mniej i mnie to denerwuje bo na autostradzie jadąc 140 obroty są bardzo wysokie.. ;/
    To nie Diesel, tak będzie. Przy 140km/h jest około 3300 obr więc tragedii nie ma. Wydłużając przełożenie główne w skrzyni zamulisz ten samochód i przestanie przyspieszać, nie pomoże nawet chip na 200KM. Po programie obroty mocy max i momentu max prawie się nie zmieniają , a nawet nieznacznie rosną.
    Ostatnio edytowane przez giannini ; 19-02-2019 o 17:03



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    bier skrzynie z multiara
    kartonik lubi to.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    A kto będzie o tym wiedział ? Sterownika nie rozkuwasz kilofem, tylko rozkręcasz połówki i rozklejasz. Po modyfikacji nakładasz uszczelniacz i skręcasz ponownie. Jak jest to zrobione dokładnie to ma żadnych śladów. Jedynie ASO może Ci spier....ć program, próbując wgrać aktualne/zmodyfikowane fabryczne oprogramowanie do tego silnika.



    To nie Diesel, tak będzie. Przy 140km/h jest około 3300 obr więc tragedii nie ma. Wydłużając przełożenie główne w skrzyni zamulisz ten samochód i przestanie przyspieszać, nie pomoże nawet chip na 200KM. Po programie obroty mocy max i momentu max prawie się nie zmieniają , a nawet nieznacznie rosną.
    Najbardziej mnie interesuje (jeżeli to możliwe) zmiana samego biegu 6 ewentualnie jeszcze 5 bo one mogłyby być dłuższe. Pierwsze 4 mi pasują

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    86
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    Najbardziej mnie interesuje (jeżeli to możliwe) zmiana samego biegu 6 ewentualnie jeszcze 5 bo one mogłyby być dłuższe. Pierwsze 4 mi pasują
    Dokładnie takie mam przemyślenia, biegi 1-5 są ok, ostatni powinien natomiast być o wiele dłuższy. Służący nawet nie tyle do przyspieszania, co raczej utrzymania prędkości na autostradzie oraz obrotów na rozsądnych poziomach. W poprzednim aucie na ostatnim biegu przy 140km/h obroty były na poziomie 2100-2200 I odpowiadało mi to znacznie bardziej.
    Ostatnio edytowane przez VanillaSky ; 19-02-2019 o 17:17

  6. #35
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,767
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Pewnie miałeś ropowoza jak ja... brakuje 7 biegu do toczenia się z niskimi obrotami...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  7. #36
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Mogli dać trochę dłuższe przełożenie wałka głównego i skrzynia byłaby w tedy odpowiednio ze stopniowana, zgodnie z panującym eco-trendem.

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Mogli dać trochę dłuższe przełożenie wałka głównego i skrzynia byłaby w tedy odpowiednio ze stopniowana, zgodnie z panującym eco-trendem.
    I przyspieszenie 0-100 km/h w jedyne 15 sekund To prawie jak mój podłubany maluch.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Może miałbyś nawet lepsze przyspieszenie bo setkę osiągnął by na 2 biegu

    A tak poważnie to chodziło mi o kilkuprocentową zmianę przełożenia a nie dwukrotną.

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    09 październik 2018
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    140
    Auto
    Tipo SW S-Design 120KM
    Rocznik
    2018
    To ma ktoś z Was pomysł czy da się ten 6 bieg zmienić czy trzeba cała skrzynie (wszystkie biegi)

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    31
    Postów
    86
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Pewnie miałeś ropowoza jak ja... brakuje 7 biegu do toczenia się z niskimi obrotami...
    Dzie, Panie. Prawilnie, benzyna. Stare bmw silnikiem 2.5. Na autostradzie cud miód orzeszki. Teraz ma status weekendowozu.
    Qvadrat lubi to.

  12. #41
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Pewnie miałeś ropowoza jak ja... brakuje 7 biegu do toczenia się z niskimi obrotami...
    Megane IV z 1.2 tce 130KM ma takie obroty przy 140km/h.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał srasquasz Zobacz post
    To ma ktoś z Was pomysł czy da się ten 6 bieg zmienić czy trzeba cała skrzynie (wszystkie biegi)
    Podpytaj serwisy które trudnią się tylko w skrzyniach biegów, wszystko jest możliwe tylko pytanie jaki będzie koszt i czy ktoś się tego podejmie.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    W bravo2 z tjetem , wymieniali tryb odpowiadajacy za 6 na jakis inny z astry III i obudowe skrzyni. Na 6 biegu bylo 2600 obrotow. Skrzynia chyba m32 ^^
    Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 20-02-2019 o 13:14

  14. #43
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    W M32 miało to sens zwłaszcza przy jej remoncie

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    No dobra, trochę przejrzałem danych i znalazłem jakie skrzynia C635 w Tipo ma przełożenia. Skrzynia występuje w Fiatach, Alfach itp., więc jak ktoś ma ochotę poszperać, to pewnie znajdzie inne koła zębate. Trzeba tylko chcieć i mieć trochę czasu, mnie się nie chciało. To stworzyłem na szybko, na podstawie arkusza w którym dobierałem przełożenia do skrzyni 5 biegowej w moim maluchu.

    Kurwa nie mogę dodać pliku Excelowego XLS , chwila cierpliwości CDN...

    Więc tak:
    plik "Tipo oryginał" to seryjna skrzynia C635 w t-jet. Założeniem jest 140km/h na 6 biegu.
    plik "Tipo gówne diesel" to seryjne przełożenia wszystkich biegów , a zmienione jest przełożenie główne z C635 z MTDJ
    plik "Tipo mod 6 diesel" to seryjne przełożenia 1-5, seryjne główne, a zmieniona 6 z C635 z MTDJ. Myślę że nie dało by się na tym jeździć, chyba że w bezwietrzną pogodę i drogą o nachyleniu max 0,05%

    A na koniec taka ciekawostka, jeżeli by pominąć wszystkie opory ruchu i udało by się dokręcić na 6 biegu silnik do obrotów mocy maksymalnej, powinien pójść 223km/h
    C635 Tipo oryginał max.pdf
    Dołączone pliki Dołączone pliki
    Ostatnio edytowane przez giannini ; 22-02-2019 o 00:03

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2018
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    64
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Rocznik
    2018
    Na pewno przydałaby się nieco mniejsza zębatka 6 biegu. Byłoby ciszej i ciut oszczędniej ,chociaż do 160 kmh hałas IMHO nie zabija. Z drugiej strony...podoba mi się przyspieszenie Tipka na 6 biegu. Po wyprzedzaniu na autostradzie szybko wraca do prędkości podróżnej .


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. kłopoty ze zmiana biegow po wymianie simeringu wybieraka skrzyni biegow
    Napisany przez kazik51005 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-04-2016, 14:41
  2. Wybierak skrzyni biegow
    Napisany przez szejkuk na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-02-2016, 22:04
  3. Szukam krutkiej skrzyni biegow do cromy t.i.e.albo nr skrzyni
    Napisany przez adas24 na forum Croma (Klasyczna)
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-10-2015, 07:56
  4. problemy ze skrzynią biegow
    Napisany przez turek2010 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-09-2014, 08:47
  5. Wymiana skrzyni biegów na 6-cio biegową
    Napisany przez symeos na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2013, 13:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Tipo skrzynia M32

fiat bravo t jet predkosci na biegach

skrzynia c635 w nowym tipo

giulietta 1.4 t jet obroty przy 140km h

fiat tipo m32

Fiat Tipo m32 skrzynia

tipo m32

c635 problem z pierwszym biegiem

Bravo t-jet obroty 140kmh

grande punto t-jet czemu 5 biegow

tipo 1.4 t-jet skrzynia

skrzynia c635

tipo skrzynia m32

jaka skrzynia tipo 6b

jak wolon mozna jechac na 6 biegu tipo

fiat tipo jakie skrzynie 1.4

https:fiatklubpolska.pltipo-531zestopniowanie-skrzyni-biegow-1-4-t-jet-37320

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl