Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 86
Like Tree25lubi to!

Temat: Tipo wyglad komory silnika - nadkola i ogolnie pomoc w podjeciu decyzji  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,095
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Oj -myślałem że trochę więcej plusów będzie dla tuptusia... szkoda...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 listopad 2018
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    19
    Auto
    skoda a może później Tipo
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał matejpl Zobacz post
    Powiem coś od siebie.
    Moje Tipo SW 1.4 95km vs mojego ojca Duster 2016 1.6 115km
    Wyciszenie w Tipo na duży +
    Spalanie w mieście Tipo 9.5-10.5l // Duster 10-11l - tu i tu jazda dynamiczna ale bez wchodzenia (obroty do 4k), korki, różne pory dnia
    Spalanie w trasie do 100km/h Tipo około 6l // Duster 6-7l
    Charakterystyka silnika Duster "idzie" już z dolnych obrotów a Tipo trzeba kręcić wyżej
    Wykończenie wnętrza, jakość na duży + w Tipo
    Ilość miejsca: W tipo dla pasażerów z tyłu jest trochę więcej miejsca, co do bagażnika to w dusterze jest on wyższy a w tipo wchodzi w głąb samochodu ale zdejmujesz roletę i masz praktycznie tą samą wysokość
    Właściwości "terenowe": Tipo nie wie co to jest... jazda to piaszczystej drodze jest "okej" ale żeby wjechać np: na działkę po piasku, kamieniach, wzniesienie to modliłem się abym niczym nie zarył a duster... miał to gdzieś, poprostu dla niego normalna droga.
    Matejpl dzięki za opinię o takie coś mi chodziło. Z tego co piszesz to przy normalnej jeździe Duster spala o ok 1 litr więcej od Tipo i jeździ lepiej po terenie niż Tipo.
    Właśnie zadzwoniłem do salonu fiata i odwołałem rezerwację auta i w przyszłym roku rozejrzę się za Dusterem. Taka decyzja wynika z tego, że charakter mojej pracy jest taki, że zdarzają mi się w takich miejscach pracować, że muszę obecny samochód pozostawić na poboczu i z 15 kg sprzętu drałować np. 1000 m pieszo. I wtedy nachodzi mnie myśl a może by tak Duster i bym jechał a nie niósł sprzęt. Rzadko ostatnio tak było ale wczoraj znowu musiałem 800 m w jedną stronę pieszo naginać. Tak więc w moim przypadku Dusterek będzie lepszym rozwiązaniem Dziękuję Wam drodzy forumowicze za pomoc i cenne uwagi oraz informacje. Na forum będę chyba czasami jednak wpadał i być może czasami coś nawet drapne.

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2018
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    211
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM + Punto Classic II 1.2 60 KM
    Rocznik
    2018
    Bierz Dustera bez sensu żebyś teraz na siłę zmieniał sprawne i niepsujące się auto na Tipo, a potem się wkurzał że mogłeś wziąć coś, czym dojedziesz do klienta nawet jak droga dojazdowa to same błoto i kamienie.

  5. #34
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Oczywiscie aby dustera byl "suvem terenowym" musi byc 4x4

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Oczywiscie aby dustera byl "suvem terenowym" musi byc 4x4
    Dokładnie tak , Duster 4X2 w terenie będzie miał znikomą przewagę nad TIPO , co innego 4X4. Miałem Octavie Combi I i Octavie Combi I 4X4. Różnica w terenie była kolosalna. A miałem wersję bez pakietu na bezdroża, czyli z seryjną wysokością zawieszenia. Z pakietem na bezdroża było + 20 mm.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 listopad 2018
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    19
    Auto
    skoda a może później Tipo
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Dokładnie tak , Duster 4X2 w terenie będzie miał znikomą przewagę nad TIPO , co innego 4X4. Miałem Octavie Combi I i Octavie Combi I 4X4. Różnica w terenie była kolosalna. A miałem wersję bez pakietu na bezdroża, czyli z seryjną wysokością zawieszenia. Z pakietem na bezdroża było + 20 mm.
    Nie zgadam się Duster ma zawsze przewagę bo jest wyżej zawieszony i ma większy prześwit chyba coś koło 20 cm no i bardzo dobre kąty natarcia i zejścia oraz rampowy. Krótki zwis przedni i tylny też jest nieoceniony. Generalnie by jeździć po drogach gruntowych i polnych oraz duktach leśnych moim zdaniem napęd 4*4 nie jest wymagany. W bagnach go topić nie będę. Mi chodzi jedynie o duży prześwit, żeby czymś nie przy...ilć w kamień leżący na drodze lub nie szurać podwoziem o garb na drodze powstały w wyniku jeżdżenia ciągników rolniczych. A do tego jest on idealny nawet w wersji z napędem na jedną oś. Owszem 4*4 poprawia trakcję tego auta i robi z niego dzielną prawdziwą terenówkę ale kosztem większego spalania. Choć nie wykluczam, że jednak wezmę 4*4 ale to w przyszłym roku na spokojnie i zależało będzie od moich możliwości finansowych. Ale dziękuję za cenne sugestie.

  8. #37
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Co ci po kątach natarcia itp. jak wjedziesz w mokre płaskie pole z gliną i przy napędzie na jedną oś już tam zostaniesz.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Tak zrobil gosc hyundaiem tucson na budowie s5 pod Bydgoszcza i panda 4x4 go wyciagala. Suvy...

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    To jest idealna fura dla Ciebie , proste silniki , duży prześwit , wg mnie ładniejsza od Dustera. Niestety najbliżej kupisz u Niemca , albo na Słowacji.
    https://www.lada.ru/en/cars/vesta/sw-cross/about.html
    Ostatnio edytowane przez giannini ; 21-11-2018 o 22:56

  11. #40
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Ja bym jeszcze na SsangYong spojrzal

  12. #41
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Co ci po kątach natarcia itp. jak wjedziesz w mokre płaskie pole z gliną i przy napędzie na jedną oś już tam zostaniesz.
    Zderzaka przód o byle g.. nie porysuje chociażby. Mam 4x2 i mogę znacznie bardziej beztrosko jeździć po mieście. Nikt nie rozkazuje od razu offroadu uprawiać, bo to Duster.

    Choć i Ja bym Dustera nie brał na miejscu kolegi. Dużo gorsze auto pod każdym względem.

    Tipo HB 1,4T (koniecznie z fabrycznym LPG), podnieść o 20-30mm. Obkleić czarnymi nakładkami na nadkola i drzwi (chyba, że pakiet chrom to chromowane) i jest najlepsze auto na świecie.
    brylancik13 lubi to.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Haha

    Spoko juz niedlugo, pierwsze check engine juz są w fabrycznym LPG, nawet po wymianie kolektora wiec też lipa jak cala gama Tipo chyba ze znowu wina Tartarini czy chociaz Tuska ...

  14. #43
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Zderzaka przód o byle g.. nie porysuje chociażby. Mam 4x2 i mogę znacznie bardziej beztrosko jeździć po mieście. Nikt nie rozkazuje od razu offroadu uprawiać, bo to Duster.
    No ale sam pisze że gdzieś po polu jeździ więc 4x4 trzebaby jednak rozważyć, bo jak się zacznie tą jedna osią zakopywać to i tego prześwitu braknie.
    Mam złe doświadczenia z łąkami, polami itp. .
    Niby wygląda OK ale jak trochę wody i glina to pozamiatane
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-11-2018 o 09:27

  15. #44
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Nie ma T jeta z fabrycznym LPG więc nie ma i tak racji bytu. Koniecznie podwyższone Tipo. Jak zwis przeszkadza to zawsze można te dolne listwy zdemontować. Wtedy Duster w ogóle nie ma startu.

  16. #45
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ale weź wyluzuj. Mowa jest o czym innym a ty znowu z tym T-jetem wyjeżdżasz.
    Tak Ci żal że go nie kupiłeś czy co?
    FiatPrime lubi to.


 
Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Stukot wydobywając się z komory silnika
    Napisany przez andczy1 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-01-2018, 11:45
  2. Stuki z komory silnika
    Napisany przez djremi na forum Sedici
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-08-2015, 13:38
  3. Przelotka z kabiny do komory silnika
    Napisany przez trzcina na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-05-2014, 00:58
  4. Nadkola proszę o pomoc
    Napisany przez DamianC na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 31-12-2013, 03:29
  5. [car-audio] Jak przeprowadzić wiązkę z komory silnika do kab
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-05-2011, 13:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl