Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 37 z 40 PierwszyPierwszy ... 273536373839 ... OstatniOstatni
Posty od 541 do 555 z 590
Like Tree105lubi to!

Temat: Tipo 2021  

  1. #541
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2021
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.6 16v . Tipo 1.0
    Rocznik
    2006 , 2021
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Zazwyczaj w drugiej połowie roku rosła cena... może to takie zagranie przed znikająca się nocą cudów...
    Czyli przed nocą cudów ceny są zawsze podnoszone ? To taki pic na wode ta noc cudów ? Jaki mniej więcej rabat procentowy wtedy dają ? Czy wtedy sa tylko objetę tą akcją auta z poprzedniego rocznika czy biezący tez ?
    Jak w drugiej polowie rosnie przewaznie to lepiej kupowac na poczatku roku bo i tak wychodzi na jedno po tych wszystkich ich promocjach ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Ceny wysokie ale rabaty pewnie z czasem będą rosły. Na zakup polifta jeszcze za wcześnie, chyba ze ktoś wyrwie sztukę zarejestrowaną na dilera. Można wtedy kupić Crossa w cenie podobnej jak wcześniej T-jeta w Sdesign, czyli w znośnej cenie.
    Co do silnika 1.0 to w jednym salonie Pani tłumaczyła, że na mieście ten silnik spisuje się znakomicie i w takich warunkach sprawia wrażenie zrywniejszego niż T-jet. Będę musiał chyba wybrać się na jazdę próbną żeby sprawdzić to cudo...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Jaka to jest ta znośna cena która wtedy była aby do niej porownywac ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #542
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Cinsoft podnosił moc fabrycznego LPG, z tego co pamiętam to chyba było minimalnie ponad katalog

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
    Powiem Wam za 2 tyg . Jak znów coś nie wypadnie.

  4. #543
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Powiem Wam za 2 tyg . Jak znów coś nie wypadnie.
    Do Cinka jedziesz? Grubsza sprawa czy ino soft?

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

  5. #544
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tylko soft. Z LPG i wymianą sprężarki mógłbym dojść do ok 160 ale dalej to już jakieś tam ryzyko. Więc dublowanie kosztów dla kolejnych 20 KM chyba nie ma sensu. Zresztą sam nie wiem po co mi to . Nie wiem może w jakiejś dziwnym świecie żyję ale tych fabrycznych nie ma gdzie rozpędzić. Ale po przeglądzie rynku stwierdziłem że nic mi dupy nie urywa żebym bardzo to chciał kupić a kredens teraz robi po 10kkm na rok, stoi w garażu, swoje na wartości już stracił mimo że nie jest zużyty(choć jak sądzę bezwypadkowy tjet z fabrycznym lpg poszedl by od ręki) więc zostanie do jego śmierci technicznej. No bez sensu jednak puscic auto za 40 kafli a na nowe tylko minimalnie lepsze wyłożyć ponad 100 i to jeszcze takie którym się drożej jeździ+ubezpieczenia itp. Kaska poszła w ziemię w przyzwoitym miejscu z MPZP i to chyba sensowny deal, leży jeść nie woła a póki co drożeje (aktualne oferty+15% od początku roku-jakiś obłęd). Najwyżej punto (notabene z 2017 też z przebiegiem 30 kilka tys.) zamienimy no coś bardziej cool. chociaż moja puntolota bardzo lubi.
    Zobaczymy też jak te > 140 KM się spisują bo moim zdaniem nie tyle mocy mu brakuje co ten cholerny pedał gazu jest kulawo zmapowany.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 18-04-2021 o 20:40

  6. #545
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Migchel wrzuć sobie interesujące Cię modele i wyposażenie do obserwowanych w aplikacji OtoMoto i za każdym razem kiedy pojawi się nowy egzemplarz lub diler zmieni cenę wystawionego dostaniesz powiadomienie. W moim przypadku po nocy cudów dostał lepszą cenę na szukany przez ze mnie model z interesującym mnie wyposażeniem, nawet się zdziwiłem bo po zakupie samochodu dostałem powiadomienie, że inny diler zszedł z ceny interesującego mnie wcześniej egzemplarza jeszcze niżej a samochód miał dodatkowo alufelgi a wcześniej się nie dało.
    Nie wiem czy tak jest zawsze ale w sierpniu, wrześniu chyba łatwiej negocjować upust.

  7. #546
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał migchel Zobacz post
    Czyli przed nocą cudów ceny są zawsze podnoszone ? To taki pic na wode ta noc cudów ? Jaki mniej więcej rabat procentowy wtedy dają ? Czy wtedy sa tylko objetę tą akcją auta z poprzedniego rocznika czy biezący tez ?
    Jak w drugiej polowie rosnie przewaznie to lepiej kupowac na poczatku roku bo i tak wychodzi na jedno po tych wszystkich ich promocjach ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.



    Jaka to jest ta znośna cena która wtedy była aby do niej porownywac ?
    Za najwyższą wersje Tipo Cross musisz teraz dać od 76 tys z rabatem na grupę zawodową, podobnie mogą kosztować demówki z dodatkowym wyposażeniem. Nie jest to ciagle tanio ale chociaż Tipo w tej wersji ma wygląd na taką kwotę. Jakby miał silnik 120 KM to bym zaryzykował stwierdzenie, że jest tyle wart
    A taką mocą legitymuje się bazowy 500X w wersji Sport który po rabacie kosztuje 80 tys. I tez jest dobrze wyposażony i wygląda obłędnie....


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #547
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jak ja kupowalem (zamowienie w wakacje 2017) to ceny wygladały tak. Od tego dostałem 10% rabatu.
    Czyli dla przykładowego popa z turbobenzyną cennikowo 64800 teraz, kontra 55900 wtedy przy czym R3 100KM kontra R4 120KM (oczywiście R3 tańszy w produkcji, przy czym po dorzuceniu 1500 do tjeta robimy go na >140 KM - tak wiem powtarzam się :-).
    Do tego były wszystkie osłony spinki, regulacje wysokości itp dupsy nie było opcji że czarne klamki plastiken wewnątrz itp. Nie było za to w cenie różnych systemów dla nietomnych typu rozpoznawanie znaków. Na minus wtedy mniej opcji do wyboru typu ledy, keyless itp.
    Dalej ktos nie wierzy w inflację ? .
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-04-2021 o 14:09

  9. #548
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    To były piękne czasy...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #549
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tak czy inaczej ciężko zrozumieć te walniętą politykę. Wiele kompaktów ma 4 cylindry 130-150 kucy bez żadnej łachy i to cenowo porównywalne z tym litrowym w tipo, do tego wersje sportowe. Oni są jacyś pojebani w tym FCA czy co? Mają silnik ale go nie dadzą do tego auta ich.j.

  11. #550
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014

    Tipo 2021

    Wszystko przez kary za emisję. Wcześniej zapowiadali że Tipo po 2020 roku zostanie wycofane bo przy takiej masówce produkcja nie będzie opłacalna, w końcu jednak zrobili specjalną wersje silnika 1.0 pod ten model ale pewnie na tym się skończy.
    FCA zaspało jeśli chodzi o dostosowanie swoich silników pod nowe realia kar za emisję. Inni oczywiście mają po ok. 150 KM ale te silniki to z reguły już miękkie hybrydy lub inne cuda a w FCA ten silnik występuje tylko w hybrydzie pług in pod SUVy w mocach od 190 KM.
    Wątpię żeby dalej rozwijali te jednostki napędowe skoro połączyli się z PSA ale obym się mylił.
    Tipo raczej już nie doczeka się mocniejszej benzyny....Jedynym promyczkiem nadziei jest Alfa Romeo Tonale które ma wyjść jeszcze na silnikach Fiata i wtedy przy okazji mogą dołożyć miękką hybrydę do 1.3 Firefly (tam będzie to bazowy silnik ) a ten może włożą do wypasionego Tipo ale szanse nie są duże.
    Jakby nie bali się emisji to najprościej by było po prostu silnik 1.0 wprowadzić w wersji 120KM a nawet tego nie zrobili, żeby emisja nie podskoczyła....


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez ŻuczekM ; 20-04-2021 o 11:20

  12. #551
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Oni są jacyś pojebani w tym FCA czy co? Mają silnik ale go nie dadzą do tego auta ich.j.
    Wiesz co usłyszałem po kupnie swojego GP Emotion? "Tyle za FIAT-a? Poj....o?"
    To masz odpowiedź dlaczego nie wpakują - mało kto da więcej kasy na ten 1,3FF z dwusprzęgłówką.

  13. #552
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    "cywilne" megane któremu daleko do solidnego auta w które wartopakować hajs ma 1.3 od 115 do 160 KM
    przykładowe doposażone w wersji 140 km do łyknięcia za mniej niż 90kpln. Inne kie hyundaie to samo. Nie musi być dwusprzęgłowka.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 20-04-2021 o 12:22

  14. #553
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,782
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ale one nie maja logo fiata...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  15. #554
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    42
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Ludzie patrzą na Fiata przez pryzmat 126p
    i 125p. Zapominają też, że auta były montowane tu, nie we Włoszech. Licencyjny polski fiat i włoski fiat to różne auta i różny reżim produkcyjny. Kiedyś mnie znajomy spytał, czemu FIAT? OJEJ! Ale Fiata, serio?
    Wiecie co odpowiedziałem? Powiedziałem mu, że mam w gaciach sporego ku*asa i nie muszę sobie niczego przedłużać i nawet na rowerze czuję się świetnie.
    A do Fiata mam sentyment i tyle.

  16. #555
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2018
    Skąd
    Środa Wielkopolska
    Postów
    98
    Auto
    Grande Punto sport 1.4 16v Tipo 1.4 95km pop HB
    Rocznik
    2006 2020
    Cytat Napisał Ozz Zobacz post
    Ludzie patrzą na Fiata przez pryzmat 126p
    i 125p. Zapominają też, że auta były montowane tu, nie we Włoszech. Licencyjny polski fiat i włoski fiat to różne auta i różny reżim produkcyjny. Kiedyś mnie znajomy spytał, czemu FIAT? OJEJ! Ale Fiata, serio?
    Wiecie co odpowiedziałem? Powiedziałem mu, że mam w gaciach sporego ku*asa i nie muszę sobie niczego przedłużać i nawet na rowerze czuję się świetnie.
    A do Fiata mam sentyment i tyle.
    Słyszę podobne teksty. Z tylu korby? Ale bieda. W praktyce zamiast nowego Tipo pop można kupić (tak na szybko patrząc) 8 letniego Tiguana, Civica, 7- letnią Auris 4 letnie i30 - nie chce mi się szukać dalej. Wszystkie z przebiegami minim 40 - 160k. Do wyboru poflotowe/sprowadzone. Wyposażone lepiej, to fakt. Tylko przy przebiegach jak np. moje (ok 35k rocznie), takie używane auto za 8 lat może już mieć odpowiednio 340 - 540k (o ile nie było kręcone) i nie 8, a 12 - 20 lat. Dojeździ?
    Pewnie, że Tipo też może się rozsypać, mogą się stać różne rzeczy, ale nie jest aż tak kiepskim autem. Wartość po 8 latach będzie pewnie niska, ale w dalszym ciągu ludzie kupują takie auta. Pamietajmy, że auto z przebiegiem 50-60k w większości będzie, lub już wymaga poważniejszego serwisu, nie mówiąc o większych przebiegach. Ten koszt trzeba doliczyć do zakupu. Kupując używane, zwłaszcza sprowadzone, trzeba się liczyć, że tak czy siak to większa loteria, a pieniądze dalej te same.

    Z innej strony. Można tez co rok, lub dwa kupować stare auta, nawet w „wypasie” za 12-15k zł i okaże się, że przez te 8 lat, na zakupy (które się nigdy nie zwracają) i remonty wydamy tyle, jeśli nie więcej niż na nowe Tipo choćby w podstawie. Kompromis, ale moim zdaniem uzasadniony.

    Czy warto dopłacać do lepszego wyposażenia? Co kto lubi. Mnie byłoby szkoda wydać 80-100k na auto, bo to tylko auto, ale bogatszemu kto zabroni? Nawiazując do Crossa - choćby miał jaccuzi w bagażniku ze 100 konnym silnikiem nie wydałbym takiej kasy. Mam 95km w HB i to jest mało. No i jakoś nie mam zaufania do uturbionych trzy-cylindrówek.
    Ostatnio edytowane przez pawelhenryk ; 20-04-2021 o 17:55


 
Strona 37 z 40 PierwszyPierwszy ... 273536373839 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana radia na 5" w Tipo - Tipo
    Napisany przez onetek na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post: 21-04-2024, 22:12
  2. Montaż kamery cofania TIPO TIPO SEDAN
    Napisany przez TehegoZS na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-02-2022, 19:57
  3. Srategia FCA na lata 2018-2021+
    Napisany przez IT_spec na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2017, 23:30
  4. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum silnik 1.0

Fiat Tipo cross Forum Polska

silniki fiat tipo 1.0 t3 opinie LPG

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl