Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 36 z 40 PierwszyPierwszy ... 263435363738 ... OstatniOstatni
Posty od 526 do 540 z 590
Like Tree105lubi to!

Temat: Tipo 2021  

  1. #526
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Kierka jest w końcu poprawiona na duży plus, teraz to fajnie wygląda



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #527
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2017
    Skąd
    ZBI
    Wiek
    50
    Postów
    30
    Auto
    Tipo HB Lounge 1.6 multijet
    Rocznik
    12.2016
    Osobiście jezdze ponad 4 lata tipo 1.6 mjet. Przejechane prawie 120 k km bez problemĂłw. Kilka tygodni temu miałem okazję testować na trasie ok 30 km tipo cross, oczywiście 1.0. jazda byla bez człowieka z salonu,😁. Nie cisnąłem na obwodnicy bo auto miało dopiero 6km przejechane. WraĹźenia: zaskakujaco dobrze zbiera się silnik. Kierownica przyjemna, chyba troche grubsza niz przed liftem. Stosunkowo cicho do 100 km/h , prowadzi się dobrze. Skrzynia biegĂłw - wg mnie troche twardo wchodza biegi ale precyzyjnie.w mieście na nierĂłwnościach chyba lepiej wybiera niz w moim, pewnie kwestia wysokiego profilu opon, a moze cos w zawiasach poprawili. OgĂłlnie przyjennie sie jechalo. Sporo asystentĂłw i nie bardzo agresywnych. Gdy szybko zbliĹźałem sie do skrzyĹźowania, to np. między zegarami na czerwono ostrzeĹźenie by hamowac gdyz auto jest przede mna. Fotele zblizone wygoda do moich, byc moze siedzisko nieco dłuĹźsze w moim odczuciu, ale nie mierzylem. Kolor lakieru to ten orange taki sobie, ale co kto lubi... Wg mnie cross w gelato wyglada kozacko. W testowanej konfiguracji, dosc dobrze wyposaĹźony, za 80 k zl bylby do zakupu.A teraz minusy: obrotomierz z klockami to wg mnie porazka.Duzo opcji na cyfrowym wyswietlaczu zegarĂłw trudno skupic sie. Chyba z 15 min na postoju klikalem zeby poznać lub poszukać roznych info czy ustawień wyswietlania na zegarach. Oslon silnika od spodu brak, po deszczu silnik zasyfiony az pod maske. Pokrętła klimy plastikowe moga z czasem ślizgać sie w palcach. OgĂłlnie pozytywnie odbieram, do miasta oraz trasy krajowki i powiaty OK. Na szybkiego ruchu i autostrady raczej słabo i paliwozerny będzie. Tyle moich spostrzeĹźeń, ktorymi chciałem się podzielić. Myślałem o zamianie obecnego,ale patrzac na trendy w motoryzacji zostane przy swoim. Przepraszam za błędy ale pisałem z tel.
    Ostatnio edytowane przez SzpicBrodka ; 30-03-2021 o 23:26

  4. #528
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jak patrzę na trendy motoryzacyjne to nie wiem czy czegoś nie kupić teraz na zapas i nie przykryć kocem. Ostatnio dobił mnie wygląd Mustanga Mach E w srodku Myslalem że ktoś sobie jaja robi a to prawdziwe zdjęcia.

  5. #529
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Tesla wyznacza trendy? [emoji848]

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

  6. #530
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 styczeń 2021
    Skąd
    Śląsk
    Postów
    19
    Auto
    Stilo 1.6 16v . Tipo 1.0
    Rocznik
    2006 , 2021
    Właśnie cena w cenniku bazowa kazdego nowego Tipo wzrosła o 1500 . Ciekawa strategia , podobno sprzedaż tego po lifcie jest mizerna a tu wzrost jeszcze ? Czy w poprzednich latach tez początkiem roku bylo najtaniej a pozniej z kolejnymi miesiacami byly wzrosty ? W ktorym mc najlepiej przymierzać się do kupna jesli już ?

  7. #531
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,780
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Zazwyczaj w drugiej połowie roku rosła cena... może to takie zagranie przed znikająca się nocą cudów...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #532
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Ceny wysokie ale rabaty pewnie z czasem będą rosły. Na zakup polifta jeszcze za wcześnie, chyba ze ktoś wyrwie sztukę zarejestrowaną na dilera. Można wtedy kupić Crossa w cenie podobnej jak wcześniej T-jeta w Sdesign, czyli w znośnej cenie.
    Co do silnika 1.0 to w jednym salonie Pani tłumaczyła, że na mieście ten silnik spisuje się znakomicie i w takich warunkach sprawia wrażenie zrywniejszego niż T-jet. Będę musiał chyba wybrać się na jazdę próbną żeby sprawdzić to cudo...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #533
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,780
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    sprawia wrażenie zrywniejszego niż T-jet
    I pani nie skłamała, użyła kluczowego zwrotu: sprawia wrażenie i nikt jej kłamstwa nie zarzuci bo nie napisała, ze jest zrywniejszy ;/)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #534
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pani tłumaczyła - it makes my day.
    A co ma powiedzieć jak w jedynym kompakcie tej marki a może teraz po śmierci giulietty i całego koncernu najmocniejszy silnik benzynowy pozwala na przyspieszenie w granicach 12 s. . Cena w granicach 90 k za to auto na pewno nie jest znośna. Ale jak widać każdy shit już niemal tyle kosztuje .
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 16-04-2021 o 18:26

  11. #535
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    274
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Troszkę z przymrużeniem oka ,ale może u nas nie jest tak źle jakość= cena . Corolla 2020 r za 100 tysięcy i ta recenzja
    https://www.youtube.com/watch?v=A93a71_hcZM

  12. #536
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Sam się ździwiłem ale Pani była śmiertelnie poważna Wbrew pozorom może coś w tym być, wiadomo że T-jet ostatnimi normami był tak zmulony, że realnie wyciągał jakieś 10,5 s do setki. Być może nowy 1.0 jest agresywniej zestrojony i robi wrażenie dynamiczniejszego „na starcie”.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  13. #537
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Na miasto to może być podobnie, spuchnie dopiero jak większe prędkości wchodzą w grę jakieś wyprzedzanie przy stówce itp.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 16-04-2021 o 21:29

  14. #538
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    To wiadomo, braku mocy się nie oszuka.
    Sprawdzałem różnice w osiągach między Tipo T-jet i 500x 1.0 120 KM z dostępnych danych w necie i wygląda na to, że różnica w przyspieszeniu ze startu i przy wyprzedzaniu jest znikoma i wynika raczej z większej masy 500x i większych oporów powietrza. Duża różnica jest za to w elastyczności ale to po części wynika z tego, że 1.0 ma dłuższą skrzynię.
    Podejrzewam że 1.0 120 KM jeździłby bardzo podobnie w Tipo co T-jet ale takiej wersji chyba nie wprowadzą.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  15. #539
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,218
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Sam się ździwiłem ale Pani była śmiertelnie poważna Wbrew pozorom może coś w tym być, wiadomo że T-jet ostatnimi normami był tak zmulony, że realnie wyciągał jakieś 10,5 s do setki. Być może nowy 1.0 jest agresywniej zestrojony i robi wrażenie dynamiczniejszego „na starcie”.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Mam w rodzinie Bravo 1.4tjet, w stosunku do Tipo mam wrażenie że z niższego pułapu startuje turbo. Poza tym Bravo a Tipo Kombi masowo nie są sobie równe więc to takie porównanie z czapy trochę. Natomiast jeździłem dwoma Tipo 1.4tjet z fabrycznym lpg i miałem wrażenie że w stosunku do mojego z dokładaną instalacją gorzej chodzą. Ciekawe czy ktoś hamował takie Tipo z fabryczną instalacją.

  16. #540
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Mam w rodzinie Bravo 1.4tjet, w stosunku do Tipo mam wrażenie że z niższego pułapu startuje turbo. Poza tym Bravo a Tipo Kombi masowo nie są sobie równe więc to takie porównanie z czapy trochę. Natomiast jeździłem dwoma Tipo 1.4tjet z fabrycznym lpg i miałem wrażenie że w stosunku do mojego z dokładaną instalacją gorzej chodzą. Ciekawe czy ktoś hamował takie Tipo z fabryczną instalacją.
    Cinsoft podnosił moc fabrycznego LPG, z tego co pamiętam to chyba było minimalnie ponad katalog

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka


 
Strona 36 z 40 PierwszyPierwszy ... 263435363738 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zmiana radia na 5" w Tipo - Tipo
    Napisany przez onetek na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post: 21-04-2024, 22:12
  2. Montaż kamery cofania TIPO TIPO SEDAN
    Napisany przez TehegoZS na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-02-2022, 19:57
  3. Srategia FCA na lata 2018-2021+
    Napisany przez IT_spec na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-10-2017, 23:30
  4. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 17-07-2017, 23:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum silnik 1.0

Fiat Tipo cross Forum Polska

silniki fiat tipo 1.0 t3 opinie LPG

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl