Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 16 PierwszyPierwszy ... 513141516 OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 228
Like Tree45lubi to!

Temat: Gazeta Podaje Koniec Produkcji Fiata Tipo  

  1. #211
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Zamiast sobie dorabiać jakieś dziwne teorie i robić gówno burze to przeczytajcie jeszcze raz co napisałem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Przeczytałem, cały tekst nasiąknięty subiektywnymi odczuciami podsycanymi niezadowoleniem ze swojego egzemplarza. Tonacja i wymowa jak sporo z moich wypowiedzi. Jakby przeczytać i nie odpowiadać to pozostałby bez echa...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #213
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Tylko nic nie napisałem o swoim egzemplarzu?

    Rozwinę swoją myśl, bo widzę że niektórzy znaleźli w moim poprzednim poście niezadowolenie z mojego byłego egzemplarza i porównanie do Dacii.

    Koleś nagrywa GoPro na na pasku na głowie w swoich filmach. We wszystkich 3ech nagraniach słychać wyraźnie pracę wspomagania, szum opon i miejscami zasrany kompresor klimatyzacji (jeszcze przy małych prędkościach). Zdziwiło mnie że tak głośno w środku, bo w moim egzemplarzu na fabrycznych oponach (ekonomiczne 15" jakieś to były?) takie zjawisko nie występowało - o dziwo w SW było ciszej niż sedanach (mimo paki). Spojrzałem na dwa ostatnie filmiki z tego kanału i we wspomnianej Fiescie było znacznie ciszej.

    Idąc dalej tokiem rozumowania niektórych: Nagranie i mierzenie decybeli czy "nasiąknięty subiektywnymi odczuciami podsycanymi niezadowoleniem ze swojego egzemplarza" może być wytłumaczone podbitym dźwiękiem względem tamtej Fiesty. Lub otwartymi oknami (wiadomo - koleś od świtu do zmierzchu jeździł z otwartymi oknami z klimą na auto).

    Tylko czemu wtedy słychać tak wyraźnie ten szum opon, wspomagania i kompresor klimy w środku przy małych prędkościach (podczas manewrów po parkingu/ruszaniu w "coutry" itd), a kierunkowskazów/wbijania biegów/pracy klimatyzacji automatycznej/oddechu kolesia który ma kamerę kilka cm od ust/przejeżdżających obok aut już nie? Wybiórczo podbite? Ahh te opłacone media tutaj serwujące krzywdzące materiały "promocyjne".

    Dlatego posunąłem się do BARDZO DALEKO idącego stwierdzenia, które mogło niektórych obecnych tutaj skrzywdzić: Że mogli w autach rocznikowo 2018/2019 zaoszczędzić i pogorszyć jakość wygłuszenia. Bo prezentowany materiał nie odzwierciedlał moich odczuć akustycznych z czasów posiadania w/w samochodu w innej wersji silnikowej.

    A Wy już spisek... Ten znowu coś napisał złego... Trzeba dopierdolić... Już od pewnego czasu HB,SW w 95koni wyjeżdżają z bębnami, korbkami i bez AUX'a za te same pieniądze. Ale wy dacie się pociąć w obronie Fiata, a wam się żarówka nie zapali że na nagraniu coś jest inaczej niż w naszych egzemplarzach. Jest głośno na nagraniu. Obstawiam, że mogli przycebulić na wygłuszeniu (Krowa? Nie wspominałeś, że w Punto i Bravo tak było?).

    I w Dusterze jest głośniej niż w Tipo. Pisałem tutaj o tym już na początku jak pytali niektórzy o pierwsze wrażenia. Ameryki nikt tutaj nie odkrywa.

  5. #214
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,212
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Z kompresorem klimatyzacji u siebie nie odniosłem takiego wrażenia, inaczej nie zwróciłem na niego uwagi żeby głośniej pracował i itp. a rożnymi autami jeżdżę. To jest podobnie z etykietami opon. Obecnie mam opony teoretycznie superoszczedne, super ciche 67dB i nie zauważyłem żadnych zmian jeśli chodzi o zużycie paliwa i hałas względem starych opon które miały 71dB.

  6. #215
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    A ja po swojemu na "pohybel" wszystkim napiszę tak:
    podoba mi się głośność w kokpicie mojego tipo, bo jest cichutko i żadnych odgłosów tajemniczych nie słychać. Kompresor klimy się wyróżnia, ale nie tak mocno żebym miał słuchawki podczas włączania klimy zakładać. Przy otwartych szybach podczas jazdy głośność opon dla mnie jest akceptowalna (posiadam kółeczka 16"). Jeżdżąc innymi autami które posiadam jest znacznie głośniej (bm-ki, hyundai, opel, czy audi 80....)
    Więc albo jestem upośledzony, głuchy, z ograniczoną możliwością przyjmowania bodźców zewnętrznych, albo niektórzy czepiają się i wymyślają sobie problemy z nudów....

  7. #216
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Jeszcze wracając do tego filmu słychać jak gościu przesuwa ręką po kierownicy :-) więc w tym momencie czułość mikrofonu jest na maxa.
    A tak naprawdę od lat wielu (już w sprzętach typu MK232 czy Kasprzak jako nasz rodzimy przykład) stosuje się automatyczną regulację poziomu zapisu. Czyli taki szajs który właśnie w magnetofonach tej klasy, wszystkich późniejszych jamnikach, wieżach z targu i obecnych telefonach powoduje obcinanie dynamiki zwłaszcza w tandemie z badziewnym mikrofonem pojemnościowym a kompresja jest wisienką na torcie.
    Tam gdzie normalnie byłyby przesterowania jest obcinana wartość sygnału i puknięcie palcem w ciszy może brzmieć tak samo co strzał z armaty.
    Ma to też wpływ na realizację nagrań różnych pieśni dla ludu - gdzieś widziałem porównanie wykresów dynamiki jakichś Pink Floydów czy innego starocia ze współczesnym shitem typu britney spears.
    Coś jakby przyrównać wodospad do strumienia oddawanego moczu no ale to że nawet muzyka schodzi na psy to już inny temat.
    Co więcej decybelomierz też może być niemiarodajny bo uwzględnia jakąś część pasma.
    Więc porównywanie czegoś na podstawie takiego nagrania to bezsens kompletny chyba żeby sobie poprawić nastrój że w tym Dusterze jest bezapelacyjnie głośno.
    A to akurat w samochodzie którym się pracuje chyba jest istotne . Może to być brzydkie jak kupa, może mieć drzwi wykończone dyktą a schowek zrobiony z pudełka po butach ale powinno być ciche, mieć wygodne siedzenia i mieć komfortowy miękki zawias bo to akurat wpływa na samopoczucie i zmęczenie.
    BTW Klima u mnie jest niesłyszalna.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-08-2019 o 11:37

  8. #217
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    W ogóle o czym my tu dyskutujemy. Wyrabiać sobie opinie o głośności samochodu na podstawie filmików na YouTube, to tak jak na tej samej podstawie testować jakość grania sprzętu audio, pomiędzy miniwieżą a sprzętem za kilkadziesiąt tysięcy i więcej.

  9. #218
    Klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    51
    Postów
    205
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Drobny off-top FIAT/DACIA.
    Mam oprócz Tipo też Dacię Sandero 1.0 SCE.
    Z obydwu jestem zadowolony. To po pierwsze.
    Dacia jest spartańska, co dla mnie jest dużą zaletą. Prosta konstrukcja. Ale ma też radio z BT, klimę, halogeny, dzieloną kanapę no i znaczek z logo, który mnie zabezpiecza przed zazdrością sąsiadów i kradzieżą.
    Jest praktycznie bezawaryjna. Na plus dodam, że nie trzeba jeździć z bańką oleju na dolewki.
    Co do hałasu w środku, to osobiście lubię ryk silnika i jazdę na wysokich obrotach. I tu Dacia daje radę
    Dodatkowo ma wielki, 50 litrowy, zbiornik paliwa i mało pali. Jeżdżąc po mieście rezerwa zapala się po przejechaniu ponad 700km, w trasie pewnie można przejechać z 1000km, no ale w trasy wyruszam komfortowym kanapowcem Tipo
    Tipo znowu nie jest tak strasznie awaryjny jak go niektórzy malują. Parę pierdół i tyle. Po wymianie sprzęgła, łącznika stabilizatora, wiązki i rezystora dmuchawy, naprawie wycieku płynu chłodniczego nic więcej się nie pojawia. Przejechane 50kkm. Sprawdzam poziom oleju, prosto wciskam pedał gazu i do przodu

  10. #219
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał zbychbor Zobacz post
    Sprawdzam poziom oleju, prosto wciskam pedał gazu i do przodu
    No widzisz.... na początku zostałeś poinformowany przez forumów jak naciskać w/w pedała i dlatego śmigasz miło przyjemnie i bezawaryjnie do tej pory.....
    A że jakieś sprzęgło, czy łącznik- to przecież Mały Pikuś jest.

    szerokości
    zbychbor lubi to.

  11. #220
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Sprzęgło to nie taki mały pikuś.

  12. #221
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    [QUOTE=zbychbor;374632]
    Tipo znowu nie jest tak strasznie awaryjny jak go niektórzy malują. Parę pierdół i tyle. Po wymianie sprzęgła, łącznika stabilizatora, wiązki i rezystora dmuchawy, naprawie wycieku płynu chłodniczego nic więcej się nie pojawia.
    [QUOTE]

    No faktycznie mało awaryjny

  13. #222
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    [QUOTE=kartonik;374659][QUOTE=zbychbor;374632]
    Tipo znowu nie jest tak strasznie awaryjny jak go niektórzy malują. Parę pierdół i tyle. Po wymianie sprzęgła, łącznika stabilizatora, wiązki i rezystora dmuchawy, naprawie wycieku płynu chłodniczego nic więcej się nie pojawia.

    No faktycznie mało awaryjny
    To samo miałem pisać, parę pierdół = sprzęgło...

  14. #223
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  15. #224
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Szkoda że prawdziwa motoryzacja w Europie umiera. Elektryki mnie osobiście nie kręcą. Fajnie się słucha dobrego silnika. W elektrycznych tego nie ma.

  16. #225
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Elektryki też mogą mieć ciekawy dźwięk, zależy od konstrukcji [emoji16]
    Elektryczne V8
    https://youtu.be/uhYEdD94vH0

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. uno 1,4 nie odpala wtrysk nie podaje paliwa
    Napisany przez dawimczi na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2017, 14:31
  2. Przedni spryskiwacz podaje płyn na tył
    Napisany przez nunka185 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-02-2017, 02:29
  3. Nowa gazeta - OKtany
    Napisany przez BladeRunner na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 17-02-2014, 09:25
  4. Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii
    Napisany przez Zielony na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 18-01-2014, 18:52
  5. [gazeta] OKtany, nowa gazeta
    Napisany przez miszko na forum Kącik książkowy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-06-2012, 13:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo koniec produkcji

do kiedy produkcja tipo

jak dlugo produkuje sie fiat

wycofanie silnika etorq w tipo

tipo facelifting

Co z Tipo

Fiat tipo ii facelift

Koniec produkcji fiata tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl