Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 28 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 406
Like Tree46lubi to!

Temat: Awaria Tipo - chyba sprzęgło. Samochód unieruchomiony.  

  1. #121
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Więc Duster jest jak najbardziej OK. W środku gorzej wykonany niż Pop. Gorzej wyciszony od Fiata (choć, może kwestia diesla). Są rzeczy które mi się nie podobają np. wykonanie panelu klimatyzacji (choć i tak lepsze niż w zastępczym 500X), podłokietnik, tak samo nie wygodny jak w Tipo fotel.

    Drugi raz popełniłem błąd jeśli chodzi o zakup auta "świeżego" więc poniekąd jak w Tipo będę królikiem doświadczalnym. Nie chciałem brać używki lub pakować się w 100 tyś. pln (I w sumie dobrze wyszło, bo ciężko się pozbyć Tipo - więc na dzień dzisiejszy mam Tipo i Dustera, a płacę jak za Priusa )

    Puki co ma zasadniczą zaletę nad Tipo: NIC. KOMPLETNIE NIC się nie dzieję z autem. Nie ma żadnych niedoróbek czy braków (na razie nie dostrzegłem, a wnikliwie oglądałem całe auto wyczulony po Fiacie). Tipo natomiast przez niecałe 50 tyś. km. spędził:
    - 112h w serwisie na pojedynczych wizytach "diagnostycznych" i "usuwaniu usterek" elektronicznych i mechanicznych.
    - raz zaliczył lawete
    - zużyty reduktor Tartarini przy przebiegu około 30 tyś. km. którego dosłownie rozsadziły skoki ciśnienia (silnik 95km)
    - po odbiorze Dustera i uzbrojenia go na taxi został odstawiony na 5 dni do serwisu gdzie usunięto wszystkie braki (osłon, uszczelek - bezpłatnie), niedoróbki/braki lakiernicze, poprawiono szczeliny w nadwoziu (klapa, drzwi - te w co drugim Tipo są tragiczne. Rodem z Tesli), sprawdzono klimę (było za mało czynnika i klima słabo działała), wymieniono pasek i rolki osprzętu (gwarancja, zmasakrowane od piaskownicy pod maską i sobie czasem popiskiwało jak w starym gruchocie), kolumnę kierowniczą (silnik wspomagania od nowości wydawał z siebie dziwny dźwięk) i koniec końców sprzęgło (nierówne zużycie)
    - i do końca życia będę wypominać, że tylko we Fiacie czekałem 5 dni na łączniki stabilizatora (pierwsze przy 15 tyś.km, potem 35 tyś. km (tutaj dwa dni czekania). i znowu zaczynają pukać) i ponad tydzień na półoś.

    A jeszcze nie było gniazd zaworowych. Mam nadzieję, że lada moment walną - tylko teraz żona robi znacznie mniejsze przebiegi. Teraz (puki co) Tipo jest sprawne. W oczy kolą ceny ori części eksploatacyjnych jak klocki hamulcowe, łączniki stabilizatora - nawet w Toyocie jest taniej!

    Nie mniej jednak start był tragiczny i generalnie się go pozbywamy.

    Moje wypowiedzi zawsze były tutaj kontrowersyjne, bo niewystarczająco optymistyczne. Nie jestem Fan Boyem marek (no po za Lexem . Tipo jak i Duster nie są spełnieniem marzeń motoryzacyjnych tylko narzędziem pracy na 3-4 lata. Przesiadując sobie w ASO (trochę było) miałem wielokrotnie okazję rozmawiać z pracownikami ASO, wypożyczalni, flot i innymi taksówkarzami i stąd decyzja o zmianie auta. I nie ma, że 1.4, 1.4T czy Multijet. Nie spotkałem nikogo zadowolonego z tego samochodu z przebiegiem większym niż 100 tyś. km. I tyle. Dopada innych - dopadnie też mnie. I choćbyście gówno w złotą folię zawijali i się czepiali innych producentów, bo tam plastiki twarde lub tłoki pękają to i tak was też dopadnie Co zauważyli Panowie z ASO najmniej się psują Opening Edition - co ma zapewne związek z tym, że pilotażowo nie wszystko było składane w Turcji. A jeśli już - to była mega kontrola jakości i "ustawianie produkcji". Tzn. Włosi siedzieli nad Turkami i patrzyli im na ręce. Nie mniej jednak najwięcej problemów jest z 1,4 95km.

    I w sumie tyle. Do użytkowników LPG w 1,4 95 kunia - warto zmniejszyć szczelinę w świecach do 0,7mm. Fabrycznie jest 1,2 czy 1,3. Odciąża cewki i silnik zaczyna znacznie przyjemniej chodzić na LPG. W ASO standardowo tego nie robią.

    O w/w materiałach prasowych się nie wypowiadam. Gazet motoryzacyjnych nie kupuję. I opinia na temat człowieka, który użytkował samochód przez 3-5 dni raczej mało mnie obchodzi.

    Jak kupuję auto/mam zamiar kupić to zaczepiam użytkowników takiego auta na parkingu/stacji (podpytuję jak wrażenia, gdzie serwisują itd.) idę do warsztatu tematycznego/ASO i mówię, że mam zamiar kupić w/w samochód. Pytam jaki silnik/wersję. Mają przemiał. Wiedzą co gdzie i jak najlepiej.

    Z Tipo tak nie zrobiłem. Posłuchałem "rodziny" i wyszło tak jak widać. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najgorszy samochód jaki miałem do tej pory (a trochę tego było). I nie chodzi tutaj o "plastiki".

    Się czepiacie tej wesołej Dacii i porównujecie. Logan jest średnio 10 tyś. tańszy w opcji z każdym silnikiem i wersją wyposażenia. Nie ma co porównywać. Ktoś, kto wybiera opcję 10 tyś. tańszą liczy się z kompromisami i niższym standardem. Porównujmy wtedy nasze Tipo do nowej Astry, Jetty, Focusa, i30, Elantry. Marnie coś wypada wtedy Tipo.

    Mnie interesuje głównie trwałość, bezawaryjność i dostępność części eksploatacyjnych. Dacia (zwłaszcza Logan) się tutaj wpasowała. Wybór Dustera to raczej praktyczny kaprys (wyżej siedzimy) bo Logan sam w sobie jest też wyższy od Tipo i ma większy skok zawieszenia. Serwisy w 3mieście (mają bardzo duże zaplecze części eksploatacyjnych) i rzadko kiedy coś "nie jest na miejscu" i ma takie ceny, że nie warto szukać zamienników (których też jest od groma w razie w, bo Dacia ma wszystko pochodne z Renault/Nissanem).

    Od początku obecności na forum twierdzę: Zakup Tipo ma sens w wersji Tipo przy założeniu, że nie użytkujemy dużo samochodu (np. "do wożenia kozy na działkę" hy hy.). Chcemy coś lepszego i na dłużej to trzeba iść do konkurencji zazwyczaj niewiele droższej.

    Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Więc Duster jest jak najbardziej OK. W środku gorzej wykonany niż Pop. Gorzej wyciszony od Fiata (choć, może kwestia diesla). Są rzeczy które mi się nie podobają np. wykonanie panelu klimatyzacji (choć i tak lepsze niż w zastępczym 500X), podłokietnik, tak samo nie wygodny jak w Tipo fotel.

    Drugi raz popełniłem błąd jeśli chodzi o zakup auta "świeżego" więc poniekąd jak w Tipo będę królikiem doświadczalnym. Nie chciałem brać używki lub pakować się w 100 tyś. pln (I w sumie dobrze wyszło, bo ciężko się pozbyć Tipo - więc na dzień dzisiejszy mam Tipo i Dustera, a płacę jak za Priusa )

    Puki co ma zasadniczą zaletę nad Tipo: NIC. KOMPLETNIE NIC się nie dzieję z autem. Nie ma żadnych niedoróbek czy braków (na razie nie dostrzegłem, a wnikliwie oglądałem całe auto wyczulony po Fiacie). Tipo natomiast przez niecałe 50 tyś. km. spędził:
    - 112h w serwisie na pojedynczych wizytach "diagnostycznych" i "usuwaniu usterek" elektronicznych i mechanicznych.
    - raz zaliczył lawete
    - zużyty reduktor Tartarini przy przebiegu około 30 tyś. km. którego dosłownie rozsadziły skoki ciśnienia (silnik 95km)
    - po odbiorze Dustera i uzbrojenia go na taxi został odstawiony na 5 dni do serwisu gdzie usunięto wszystkie braki (osłon, uszczelek - bezpłatnie), niedoróbki/braki lakiernicze, poprawiono szczeliny w nadwoziu (klapa, drzwi - te w co drugim Tipo są tragiczne. Rodem z Tesli), sprawdzono klimę (było za mało czynnika i klima słabo działała), wymieniono pasek i rolki osprzętu (gwarancja, zmasakrowane od piaskownicy pod maską i sobie czasem popiskiwało jak w starym gruchocie), kolumnę kierowniczą (silnik wspomagania od nowości wydawał z siebie dziwny dźwięk) i koniec końców sprzęgło (nierówne zużycie)
    - i do końca życia będę wypominać, że tylko we Fiacie czekałem 5 dni na łączniki stabilizatora (pierwsze przy 15 tyś.km, potem 35 tyś. km (tutaj dwa dni czekania). i znowu zaczynają pukać) i ponad tydzień na półoś.

    A jeszcze nie było gniazd zaworowych. Mam nadzieję, że lada moment walną - tylko teraz żona robi znacznie mniejsze przebiegi. Teraz (puki co) Tipo jest sprawne. W oczy kolą ceny ori części eksploatacyjnych jak klocki hamulcowe, łączniki stabilizatora - nawet w Toyocie jest taniej!

    Nie mniej jednak start był tragiczny i generalnie się go pozbywamy.

    Moje wypowiedzi zawsze były tutaj kontrowersyjne, bo niewystarczająco optymistyczne. Nie jestem Fan Boyem marek (no po za Lexem . Tipo jak i Duster nie są spełnieniem marzeń motoryzacyjnych tylko narzędziem pracy na 3-4 lata. Przesiadując sobie w ASO (trochę było) miałem wielokrotnie okazję rozmawiać z pracownikami ASO, wypożyczalni, flot i innymi taksówkarzami i stąd decyzja o zmianie auta. I nie ma, że 1.4, 1.4T czy Multijet. Nie spotkałem nikogo zadowolonego z tego samochodu z przebiegiem większym niż 100 tyś. km. I tyle. Dopada innych - dopadnie też mnie. I choćbyście gówno w złotą folię zawijali i się czepiali innych producentów, bo tam plastiki twarde lub tłoki pękają to i tak was też dopadnie Co zauważyli Panowie z ASO najmniej się psują Opening Edition - co ma zapewne związek z tym, że pilotażowo nie wszystko było składane w Turcji. A jeśli już - to była mega kontrola jakości i "ustawianie produkcji". Tzn. Włosi siedzieli nad Turkami i patrzyli im na ręce. Nie mniej jednak najwięcej problemów jest z 1,4 95km.

    I w sumie tyle. Do użytkowników LPG w 1,4 95 kunia - warto zmniejszyć szczelinę w świecach do 0,7mm. Fabrycznie jest 1,2 czy 1,3. Odciąża cewki i silnik zaczyna znacznie przyjemniej chodzić na LPG. W ASO standardowo tego nie robią.

    O w/w materiałach prasowych się nie wypowiadam. Gazet motoryzacyjnych nie kupuję. I opinia na temat człowieka, który użytkował samochód przez 3-5 dni raczej mało mnie obchodzi.

    Jak kupuję auto/mam zamiar kupić to zaczepiam użytkowników takiego auta na parkingu/stacji (podpytuję jak wrażenia, gdzie serwisują itd.) idę do warsztatu tematycznego/ASO i mówię, że mam zamiar kupić w/w samochód. Pytam jaki silnik/wersję. Mają przemiał. Wiedzą co gdzie i jak najlepiej.

    Z Tipo tak nie zrobiłem. Posłuchałem "rodziny" i wyszło tak jak widać. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najgorszy samochód jaki miałem do tej pory (a trochę tego było). I nie chodzi tutaj o "plastiki".

    Się czepiacie tej wesołej Dacii i porównujecie. Logan jest średnio 10 tyś. tańszy w opcji z każdym silnikiem i wersją wyposażenia. Nie ma co porównywać. Ktoś, kto wybiera opcję 10 tyś. tańszą liczy się z kompromisami i niższym standardem. Porównujmy wtedy nasze Tipo do nowej Astry, Jetty, Focusa, i30, Elantry. Marnie coś wypada wtedy Tipo.

    Mnie interesuje głównie trwałość, bezawaryjność i dostępność części eksploatacyjnych. Dacia (zwłaszcza Logan) się tutaj wpasowała. Wybór Dustera to raczej praktyczny kaprys (wyżej siedzimy) bo Logan sam w sobie jest też wyższy od Tipo i ma większy skok zawieszenia. Serwisy w 3mieście (mają bardzo duże zaplecze części eksploatacyjnych) i rzadko kiedy coś "nie jest na miejscu" i ma takie ceny, że nie warto szukać zamienników (których też jest od groma w razie w, bo Dacia ma wszystko pochodne z Renault/Nissanem).

    Od początku obecności na forum twierdzę: Zakup Tipo ma sens w wersji Tipo przy założeniu, że nie użytkujemy dużo samochodu (np. "do wożenia kozy na działkę" hy hy.). Chcemy coś lepszego i na dłużej to trzeba iść do konkurencji zazwyczaj niewiele droższej.

    Pozdrawiam
    Piękna historia daj znac jak duster za ~50k km bedzie sie sprawowac. Trafiles na pechowy egzemplarz najwidoczniej. Nawet w volvo sie to zdarza, znam przyklad XC90 za ponad 400 k zl ktory od zakupu byl 5 razy w serwisie i raz stal 3 tyg. Wlascicielowi powiedzieli "zalezy jak pan trafi, jeden jezdzi bez problemu a inny ciagle serwis" .
    Ze swojej strony zycze zadowolenia z nabytku.

  4. #123
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2018
    Skąd
    NML
    Wiek
    36
    Postów
    246
    Auto
    Tipo Sedan Tipo 1.4 16V FIRE
    Rocznik
    2018
    @FiatPrime: Dziwisz się, że nie chce się sprzedać? Kto by chciał samochód po taksówce z opisem w publicznym internecie, że to rzęch na wykończeniu? Dustera brałem pod uwagę, ale po wizytach w salonach mnie bardziej przekonał Tipo, za mniej było więcej. Duster sensowny był za 46-47 tys. a nie wyróżniał się niczym. Nie napiszę jednak który jest gorszy/lepszy bo tego nie wiem. Ja mam 3000 przebiegu więc wszystko przede mną. Jak się zawiodę to już nigdy nie kupię Fiata, ani nikt z rodziny, znajomych bo im wtedy wybiję to z głowy. Na razie patrząc na Clio 2017 rodziców i Mokkę 2014 teściów pod żadnym względem Tipo nie jest gorszy, a jest większy i tańszy. Czas pokaże czy wytrzyma tyle co tamte.

  5. #124
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    i te 3 otwory wentylacyjne nad radiem... tipo jest budzetowe ale w srodku wyglada ladniej.
    Myślę że gdyby ktoś zamienił się z Tobą na AUDI TTS , czy MB GLC za Tipo , szybko zmieniłbyś zdanie na temat 3 otworów.
    Audi-TTS.jpgMercedes-GLC.jpg
    kartonik lubi to.

  6. #125
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał andijaw Zobacz post
    @FiatPrime: Dziwisz się, że nie chce się sprzedać? Kto by chciał samochód po taksówce z opisem w publicznym internecie, że to rzęch na wykończeniu?
    A mam ukrywać i szukać frajera? Ja wiem, że to cecha narodowa. Auto ma lekko ponad pół roku - jest na gwarancji. Ktokolwiek zainteresowany zakupem pierwsze co zrobi to zabierze go do ASO i zobaczy historię napraw, a tam widać na dłoni. Jakoś wcześniej po taksówce nigdy nie miałem problemu ze sprzedażą auta - inna sprawa, że są zawsze zadbane, wszystko robione porządnie i na wszystko są faktury. Nie naprawiam po stodołach. Sam najwyżej robię pierdoły (klocki/tarcze) czy drobną elektrykę. Pierwszy raz próbuję się pozbyć auta krótko po zakupie.


    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Myślę że gdyby ktoś zamienił się z Tobą na AUDI TTS , czy MB GLC
    Nawet w nowej A klasie. MB ujednolica stylistykę.

  7. #126
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2018
    Skąd
    NML
    Wiek
    36
    Postów
    246
    Auto
    Tipo Sedan Tipo 1.4 16V FIRE
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    A mam ukrywać i szukać frajera? Ja wiem, że to cecha narodowa. Auto ma lekko ponad pół roku - jest na gwarancji. Ktokolwiek zainteresowany zakupem pierwsze co zrobi to zabierze go do ASO i zobaczy historię napraw, a tam widać na dłoni. Jakoś wcześniej po taksówce nigdy nie miałem problemu ze sprzedażą auta - inna sprawa, że są zawsze zadbane, wszystko robione porządnie i na wszystko są faktury. Nie naprawiam po stodołach. Sam najwyżej robię pierdoły (klocki/tarcze) czy drobną elektrykę. Pierwszy raz próbuję się pozbyć auta krótko po zakupie.
    Oczywiście, że nie ukrywać, ale jak ktoś ma dać za taki kilka tysięcy mniej (może cenę obniżyłeś bardziej) to woli nowy. Pół roku go masz? I tyle rzeczy? To chyba rzeczywiście pechowy egzemplarz, myślałem, że z półtorej roku. To chyba z wyprzedaży rocznika jak tak. Są tu opisane na forum różne usterki, ten ma to, ten tamto, ten nic, mi syczenie klimy przechadza na przykład choć to pierdoła, ale Ty chyba masz wszystko na raz. Oby Duster był szczęśliwszy.

  8. #127
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    To i ja wtrącę swoje zdanie w offtopie, wszak temat o sprzęgle
    Poniekąd nie dziwię się FiatPrime, że zmienił samochód... taksówka jest narzędziem pracy i musi jeździć, nie jeździ - nie zarabia. Po Twoich przygodach z samochodem Tipo można stwierdzić, że na taksę się nie nadaje.
    PS. FiatPrime widzę, że wziąłeś teraz diesla, jak wychodzi Cię koszt 100 km w stosunku do Tipo?
    Odnośnie trzech wyziewów nawiewów jest to kwestia gustu, co się komu podoba, a co nie. O jakości Dustera się nie wypowiadam, bo nie jeździłem, o Tipo Lounge mogę napisać, że jest poprawne tylko te siedzenia dla mnie padaka.
    U mnie samochód też jest eksploatowany, bo robię dziennie około 200 km, ale z tego wiekszość (około 150km ) jest w trasie, to też inaczej samochód dostaje po dupie (a raczej nie dostaje, bo jeżdżę płynnie).
    Na obecną chwilę 5 tysi mam, a samochód od 29 czerwca w moim posiadaniu i nic się nie dzieje, no ale jak ja wrzucę 6 bieg to jadę i jadę i jadę i jadę, nie muszę wachlować biegami, przyśpieszać, hamować (w stosunku do miasta)
    Spalanie z każdą chwilą mi malało, chyba już silnik ułożony ostatnie wskazanie spalania to 8,2l z dystrybutora co uważam za dobry wynik z racji tego, że za oknem chic i klima chodzi non stop
    Zobaczymy kiedy ja trafię do ASO, mam nadzieję, że najwcześniej po 15k na przegląd, ewentualnie wcześniej na montaż jakiegoś brakującego elementu

  9. #128
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Auto w srodku stylistycznie z poczatku lat 2000 do wozenia kozy na dzialke i te 3 otwory wentylacyjne nad radiem... tipo jest budzetowe ale w srodku wyglada ladniej.
    Mi wykończenie wnętrza nie robi różnicy (pod warunkiem że w nowej generacji nie ma tego zapachu, który się długo utrzymuje w pierwszej generacji) i pewnie większości ludzi w PL też nie a jak ktoś nie potrzebuje szybko jezdzić autostradą i ogólnie lubi taki typ samochodu to to może być wielka konkurencja dla Tipo.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał szutawaldemar Zobacz post
    Btw w tipo przesuwanie fotela też nie działa jakoś super płynnie.
    Nie wiem którą wersję posiadasz ale w najtańszej w sedanie działa płynnie (nawet jak by nie było płynnie to wg mnie nie ma problemu oczywiście).

  10. #129
    Klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2017
    Skąd
    gka
    Wiek
    34
    Postów
    155
    Auto
    Tipo sw pop 1.6
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Nie wiem którą wersję posiadasz ale w najtańszej w sedanie działa płynnie (nawet jak by nie było płynnie to wg mnie nie ma problemu oczywiście).
    pop kombi, Dla mnie też nie ma problemu, z drugiej strony zależy co dla kogo oznacza płynie i jaki mamy punkt odniesienia.

  11. #130
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    Myślę że gdyby ktoś zamienił się z Tobą na AUDI TTS , czy MB GLC za Tipo , szybko zmieniłbyś zdanie na temat 3 otworów.
    Audi-TTS.jpgMercedes-GLC.jpg
    Co ma piernik do wiatraka? Porownanie wnetrza mercedesa /audi do dacii to jak porownanie sztabki złota z kupką złomu.
    Jak francuzi wprowadzili te kratki okragle tak trzepia je w tych daciach non stop.
    Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 04-08-2018 o 15:53

  12. #131
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Okragle klapki fiat 125p style mam w mito i maja jedna przewage nad tymi wydumkami w tipo. Sa proste i przez to bezglosne. W tipo mialem sytuacje ze jak mi wsiadala pasazerka to cos wpadalo w rezonans. Okazalo sie ze ona otwiera sobie nawiew ktory w tej pozycji wydaje jakies dzwieki - cos jak szuranie krawedzia kartki po stole. Trzebabylo ponaciskac polac silikonem i ustalo. Wiem ze to pierdola ale kolejny niepotrzebnie skomplikowany element. W daci nie sa problemem same kratki tylko ich sasiedztwo tzn. ogolnie badziewny wyglad kokpitu. Nawet w piano black wyglada to tandetnie. To nie znaczy ze tipo to jakis ideal - gdyby wygladalo to jak w wersjach koncepcyjnych to byloby klase wyzej. Imho styl bravo delta ewentualnie punto evo z drobnymi modyfikacjami bylby miodzio. Potrojne okragle nawiewy sa w argo ale zeby zobaczyc to na zywo trzebaby sie do brazylii wybrac
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 04-08-2018 o 16:07

  13. #132
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2018
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    42
    Postów
    2
    Auto
    Tipo 1.4 90km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gizmos1991 Zobacz post
    Były już takie awarie w okolicach 17k km i jak pamiętam sprzęgło wymieniali mnie martwią drgania przy ruszaniu z 1 jakby sprzęgło nierówno brało
    Jak się sprawa rozwinęła lub zakończyła z tym drganiem przy ruszaniu??? U mnie dokładnie to samo!!!!
    Generalnie po przesiadce z bravo II jestem tym samochodem rozczarowany... silnik niby ten sam ale jednak coś nie tak

  14. #133
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rozanm Zobacz post
    Jak się sprawa rozwinęła lub zakończyła z tym drganiem przy ruszaniu??? U mnie dokładnie to samo!!!!
    Generalnie po przesiadce z bravo II jestem tym samochodem rozczarowany... silnik niby ten sam ale jednak coś nie tak
    Sprawdz czy Ci nie sprzedali auta składanego z ćwiartek bo nie raz już ASO innych marek sprzedawało auto po naprawach lakierniczych i nie tylko. Podejrzane jest nie tylko to drganie ale głównie to, że w profilu masz Tipo z silnikiem 90 KM (oryginalny w Tipo 1.4 ma 95 lub 120KM).
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 11-10-2018 o 16:38

  15. #134
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 luty 2018
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    32
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał TipoSedan Zobacz post
    Sprawdz czy Ci nie sprzedali auta składanego z ćwiartek bo nie raz już ASO innych marek sprzedawało auto po naprawach lakierniczych i nie tylko. Podejrzane jest nie tylko to drganie ale głównie to, że w profilu masz Tipo z silnikiem 90 KM (oryginalny w Tipo 1.4 ma 95 lub 120KM).
    Fajnie jakby składali z ćwiartek i włożyli 2.4 180KM
    TipoSedan lubi to.

  16. #135
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gizmos1991 Zobacz post
    Fajnie jakby składali z ćwiartek i włożyli 2.4 180KM
    https://allegro.pl/fiat-tipo-ii-17-k...448806990.html
    zbychbor lubi to.


 
Strona 9 z 28 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Awaria Sprzęgła i brak części :(
    Napisany przez los303 na forum Albea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-04-2018, 12:46
  2. Tipo jako samochód na dłuższe trasy?
    Napisany przez nienazwany na forum Tipo
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 11-12-2017, 19:48
  3. 500x unieruchomiony - powazna awaria komputera
    Napisany przez lukasz.zst na forum 500X
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-10-2017, 22:12
  4. Mega awaria tipo
    Napisany przez largo na forum Tipo
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 26-09-2017, 13:23
  5. Dziwny problem ze sprzęgłem (chyba).
    Napisany przez dawidsznurek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-04-2013, 19:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-41261

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-412612

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-4126118

ceneo

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-4126116

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-4126119

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-4126115

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534awaria-tipo-chyba-sprzeglo-samochod-unieruchomiony-4126125

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl