Witam wszystkich.Od jakiegos czasu walcze z 0191.Zazwyczaj wywala go na cierplym silniku,samochod wchodzi w tryb awaryjny i traci moc,ale nie gasnie.
Mam dostep do czesci samochodowych wiec to co mialem pod reka powymienialem (zaworek na pompie CR,czujnik cisnienia paliwa z rampy,a i wtryski polecialy na maczyne).
Czesci byly uzywane wiec i tak nie mam 100% pewnosci czy wymienialem na sprawne.Dzis dopadlem kabel i porobilem wykresy cisnienia.
oto fotka:
pcgg.png
Problem nastepuje tylko i wylacznie na cieplym silniku np na powyzszym zdjeciu widac go miedzy 40,6 a 44,6 wtedy lapie check,jak widac cisnienie osiagane jest duzo nizsze od cisnienia wymaganego.Dlaczego problem wystepuje na cieplym silniku/cieplym paliwie?
Jesli ktos z uzytkownikow bedzie mial ochote na pomoc(ma w tym wieksze doswiadczenie) to bardzo dziekuje.Opisalem problem tez na innym forum,wiec jesli ktos to tam juz widzial to prosze sie nie bulwersowac