Są rzeczy których nie kupisz za pieniądze i nie zapłacisz kartą M........d.
I to jest najcenniejsze.
Nie pomagam na PM, od tego jest forum. Masz problem - to pisz w temacie. Być może rozwiązanie Twojego kłopotu przyda się innym.
Witam;
ja wgrywałem softa z wer. 9.8 na 11 po wcześniejszym oryginalnym radiu na kasety , język w komputerze był angielski więc może dopasował się do wer. w samochodzie . Trochę się na męczyłem z tą nawi począwszy od wymiany anteny i przedłużeniem kabli a skończywszy na rozkodowaniu. Dzisiaj wieczorem zrobiłem kilka prób. z odłączeniem zasilania podczas pracy i ustawieniu conekt. Zdziwiło mnie to bardzo bo chyba się udało i osiowanie nie będzie potrzebne. - 10 razy odpalałem silnik i kilometry nie mrugają. Zostaje mi jeszcze poduszka pasażera która świeci nawet po zał. emulatora. i brak przeciwmgielnych świateł. żarówki , panel sprawdzony są sprawne ale zachowuje się tak jak by cos było wypięte. Znajomy tydzień temu podpiał pod komputer i zapalał z kompa przeciwmgielne - natomiast z przycisk ani kontrolka nie świeci- trzeba będzie się temu przyjrzeć. Dodam że znajomy używał interfejsu autocom 2012 dostał się do silnika , komfortu - ale do poduszek nie. Napisz czy ten interfejs ELM-327 warto kupić i czy połączy się z wszystkim w stilo.
Pozdrawiam;
Wacław
Poszperałem w swoich skarbach, i moja nawigacja była fleszowana wersją 9.8 a później 11.0 (najprawdopodobniej kupiłem ją w wersji 8.9 ale głowy nie dam). Dawca był Irlandczykiem lub angolem, więcej szczegółów nie znam. O trudnościach z hardware nie musisz mówić, sam to przerabiałem na własnej skórze. Jeżeli licznik przebiegu kilometrów nie mruga to nie ma sensu robić osiowania (choć to dość dziwne po zamianie). Za pomocą ELM-327 podepniesz się do wszystkich modułów oprócz poduszek. Myślę że jednak warto kupić ELM-a, koszt zakupu do jego możliwości opłaca się. O ile dobrze pamiętam to w samym ELM-ie musiałem zrobić parę mostków aby dostać do większości modułów we Fiacie.
Nie pomagam na PM, od tego jest forum. Masz problem - to pisz w temacie. Być może rozwiązanie Twojego kłopotu przyda się innym.
a nie jest to problem przejściówek- gdzieś wyczytałem że kablem do sprawdzenia silnika nie da się połączyć z poduszkami , trzeba zastosować kabel w którym są inaczej podpięte piny (standard A chyba) nie jestem pewny czy dotyczy to wszystkich interf. czy tylko jakiegoś konkretnego. (opisywano że w stilo są 3 standardy)
W ELM-ie zamontowałem dwupozycyjny przełącznik. W jednej pozycji miał obsługiwać tylko poduszki, w drugiej pozycji resztę modułów (stąd te mostki). Nigdy nie udało mi się połączyć z poduszkami (Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars - według tej listy nie miałem żadnej szansy). Tak przerobiony ELM bez problemu łączy się z moim Stilo jak i Puntem od żony.
Nie pomagam na PM, od tego jest forum. Masz problem - to pisz w temacie. Być może rozwiązanie Twojego kłopotu przyda się innym.
Witam
proszę o rozkodowanie radia o numerach
FA681781145761
7354812800
z góry dziękuję
witam;
muszę się zastanowić nad tym programem,może jest jakiś inny kompaktybilny jak coś wyłowię fajnego to napiszę- Zdrowych Wseołych Świat i wszystkiego naj. naj. naj.
Pozdrawiam;
Wacław
Witam,
kupiłem niedawno samochód i sprzedawca nie dodał mi bądź sam też nie miał kodu do radia. W papierach znalazłem kod 1102 ale nie wiem jak go wpisać skoro przyciski są tylko od 1-6. Może ktoś wie jak to wpisać lub ewentualnie może sprawdzić czy ten kod jest właściwy.
Dziękuje za odpowiedź.
Hej. Nie wiem czy to nie tak trochę obok tematu ale jak wygląda sprawa rozkodowania fabrycznej zmieniarki Blaupunkta w Stilo. Wymieniłem radio na inne bo w poprzednie przestało odbierać fale fm, i niestety zmieniarka po podłączeniu do innego radia też wymaga kodu którego nie mam Miał ktoś już z tym do czynienia?? W serwisie RTV się poddali, bo "zmieniarek nie rozkodowywali jeszcze"
witam! mam prośbę o kod do mojego visteona
wersja HW 1.0 SW 6.1
numer PRMN 24316
pawcio86 podaj SN tej zmieniarki.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
wielkie dzęki brawal !
Bardzo proszę o rozkodowanie radia stilo
FIAT OA
735296994
M001581
Version HW1.0 SW6.5