Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12

Temat: Turbina  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010

    Turbina

    Mam pytanie.Otóż przy ok. 2000-2200 obr dość głośno gwiżdże turbina ale normalnie ciągnie czy to sygnał że turbina się kończy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Gwiżdże na zimnym? Po wyżej 2200 już przestaje gwizdać? Ile już masz przejechane?

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Sprawdź na początek szczelność, dodatkowo możesz zdjąć wąż i sprawdzić czy wirnik ma luz.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Czy jest zimny czy ciepły to nie ma znaczenia ale powyżej 2200 obr przestaje gwizdać.Mam przejechane 226000 tys.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    jeżeli ciągnie normalnie i nie ma jakiś innych niepokojących objawów to jeździć, możesz tak jak kolega lukq podpowiada sprawdzić luzy na wirniku

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2011
    Skąd
    Polkowice/ Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 140KM
    Słuchajcie mam podobny problem w swoim 1.9 140KM przy czym u mnie jeszcze zauważyłem delikatny ubytek oleju i zaczynam się rozglądać za nową turbawką ewentualnie tą do regeneracji.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    przy czym co do samych objawów to po 2200 w góre gwizdu, pisku nie ma, a co do zimnego gorącego to może i mi się wydaje ale na gorącym jest bardziej głośny ten gwist czy też pisk.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2009
    Skąd
    Mikołów
    Postów
    101
    Auto
    Stilo 1.9 JTD
    Koledzy macie taki podobny dzwiek?? Dźwięk turbiny Fiat Bravo 16V 1,9 MJET 150 KM - YouTube
    Ja mam regenerowaną turbine i dzieje sie to od 1200 do 2000obr. dalej słychać już świst
    Parametry ok
    Zauważyłem że jak ściągnę przewód od overboost-turbina to gwizdu nie ma w tym zakresie a mam ten zawor wymieniony także gwizda chyba zmienna geometria ale czym to jest spowodowane to nie mam pojęcia sam z tym walcze juz 2 lata
    Ostatnio edytowane przez marv ; 22-05-2013 o 01:10

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2011
    Skąd
    Polkowice/ Wrocław
    Postów
    23
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 140KM
    Hmm... to wydaje sie byc w normie. U mnie jest duze glosniejszy pisk, gwist.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    39
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Mi się wydaje ,że te turbiny po prostu tak chodzą ... u mnie też jest świst ... auto ciągnie normalnie ... na postoju FES pokazuje 1.8-1.9 Bar-a .. nie jedno stilo już słyszałem .. i w większości tak chodzą ...

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Głośny świst turbiny ustał samoczynnie.Nie wiem co się porobiło ale już mi chodzi normalnie tzn jest takie delikatne syczenie.

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Quler Zobacz post
    na postoju FES pokazuje 1.8-1.9 Bar-a
    Troche duzo jak na wartosc "na postoju".
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2012
    Skąd
    Wola/k Pszczyny
    Wiek
    39
    Postów
    270
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Troche duzo jak na wartosc "na postoju".
    To jest wartość chwilowa i max ile pokazało ... ważne ,że ciśnienie oczekiwane i zmierzone jest prawie takie samo ..


 

Podobne tematy

  1. Turbina
    Napisany przez qqryk na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-12-2012, 17:18
  2. czy to turbina?
    Napisany przez hubert222 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2010, 15:46
  3. turbina dolotowa
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 21-12-2008, 13:55
  4. TURBINA W BRAVO
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-12-2008, 10:19
  5. Turbina
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 20-07-2008, 21:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina gwizdze lancia lybra1.9 jtd

nowa turbina do stilo 115

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl