Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    21
    Auto
    Stilo

    tarcie przy hamowaniu

    Mam problem dzis zaczelo mi trzec przy hamowaniu z tylnych kół. Na pewnio nie jest to snieg. Klocki wymieniałem jakoś półtora mesiąca temu. Co może być przyczyną. Czy jest możliwe, że któryś celinderek się przyblokował i i cały klocek się starł i własnie on trze!? Ktoś miał może podobny problem?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    17
    Auto
    126p, Stilo 3d. 1,8
    Zależy ile km zrobiłeś przez te półtora miesiąca. Czasami jak się dociera hamulce, to okładziny się odklejają. Ja tak raz miałem w starym samochodzie, że po przejechaniu niecałych 200km hamulce mi się zapiekły, okładzina z klocka zeszła i hamowałem metalem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    21
    Auto
    Stilo
    Wytarł się klocek. Zmieniłem i jest gites. Pan mechanik nie sprawdził zacisku, przy wcześniejszej wymianie <ściana>...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2010
    Skąd
    Kraków
    Postów
    17
    Auto
    126p, Stilo 3d. 1,8
    Mam nadzieję, że pan mechanik naprawił swój błąd nieodpłatnie. Dobrze że nie stało się nic więcej. Pozdro

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał wojtek4u
    Pan mechanik nie sprawdził zacisku, przy wcześniejszej wymianie
    Mówisz o zacisku, który przytrzymuje klocek przy jarzmie? Tłoczek odbija prawidłowo?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 lipiec 2010
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    21
    Auto
    Stilo
    tak, wszystko jest juz ok. tłoczek był zatarty/zapieczony. Szkoda tylko, że jak mi miesiąc temu wymieniał klocki, to go nie sprawdził...

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    19
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90 KM
    witam,
    również mam podobny problem z tym że inne autko bo Grande Punto 1.3 i przy hamowaniu słychać tarcie... z tym że żadnych bębnów nie wymieniałam autko ma przejechane niecałe 90tys km sprowadzone z niemiec jeżdzę nim ponad pół roku. czy to możliwe że bębny są do wymiany? dodam że w tej chwili nie jestem w stanie spr czy były one wymieniane wcześniej a jeśli tak to kiedy...myślałam że to hamulec ręczny bo zawsze autko na ręcznym zostawiam ale to nie to... czy orientuję się ktoś w cenach bębnów w serwisie? i ile sobie krzyczą za wymianę? z góry dzięki za odpowiedzi

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    megusia, moze po tych 90tys. nie wytarły sie bębny, ale okładziny na szczękach i owszem, więc jest to wielce prawdopodobne, ze trą ci hamulce
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał megusia
    myślałam że to hamulec ręczny bo zawsze autko na ręcznym zostawiam ale to nie to... czy orientuję się ktoś w cenach bębnów w serwisie? i ile sobie krzyczą za wymianę? z góry dzięki za odpowiedzi
    mogę nie odbijać cylinderki,lecz to mało prawdopodobne. Obstawiam tak jak kolega egon, że kończą Ci się już hamulce. Czy wymieniałbym to w serwisie. jeśli cały czas serwisujesz i masz gwarancję to tak,w innym przypadku poszukałbym u innego mechanika. Myślę, że 50% ceny zostanie w kieszeni.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    19
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90 KM
    no właśnie dziś trochę podzwoniłam żeby się zorientować ile mnie to będzie kosztowało i... tragedia! 400zł za sztukę w serwisie! rozbój w biały dzień eh... a ja kupowałam fiata bo wydawałoby się że części będą tanie... a tu niestety niemiła niespodzianka... co myślicie o firmie TRW? bo tu cena jest do 200zł za bęben a mówią że to dobre jakościowo...hm... autka nie serwisuję tzn chciałabym ale szczerze za drogo to chyba wychodzi... teoretycznie mam przegląd za jakieś 5 tys a olej wymieniałam jakieś 3-4 tys km temu w serwisie za 20zł - szok - i umówiłam się z nimi że jak przyjadę ma przegląd żeby skasować komputer jakoś się dogadamy z ceną za przegląd - bo fakt chciałabym jednak ta pieczątkę w serwisówce mieć... auto z niemiec do tej pory 3 przeglądy miało i tu nagle polaczek kupuje przeglądów koniec...no ale jak są takie ceny to w sumie co się dziwić... eh no nic jutro będę chciała jeszcze dokładnie zdiagnozować u mechanika co to tak trze i wtedy będę kupować - napewno nie w serwisie - tylko czy te TRW czy jakąś inną firmę polecacie hm?

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał megusia
    TRW
    jest to dobra Firma, którą można polecić, jeśli stosujesz normalny tryb jazdy, nie sportowy ani agresywny.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    19
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.3 MultiJet 90 KM
    hehe no raczej przy silniku 1.3 zbyt agresywnie i sportowo nie da się jeździć;p a po drugie nasze drogi są wprost "idealne" żeby trochę poszaleć;p
    narazie na sobotę umówiona jestem u mechanika ma popatrzeć co tam się dzieje...
    w każdym razie dziękuję za opinie

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    475
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Ze swojego doświadczenia mogę Wam podpowiedzieć że mechanicy to raczej lenie i idą na łatwiznę, nie ma to jak samemu dopilnować.
    W kilkuletnim samochodzie warto rozebrać zaciski wymyć w benzynie ekstrakcyjnej, posmarować specyfikiem, zdziwicie się jak po takim prostym zabiegu miękko chodzą siłowniki, oczywiście wymiana płynu, rzecz zaniedbywana u nas a mająca wpływ na pracę siłowników, praca na jedno popołudnie, przy w miarę dobrej pogodzie do wykonania nawet na świeżym powietrzy przez średnio zaawansowanego "mechanika", tylko do odpowietrzania trzeba zatrudnić kogoś do pomocy.


 

Podobne tematy

  1. Bravo - skrzynia wyje przy hamowaniu silnikiem
    Napisany przez klimekkk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-04-2010, 08:36
  2. Dziwne zachowanie samochodu przy mocniejszym hamowaniu
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-02-2010, 15:47
  3. [ukł. hamulcowy] Drgania przy hamowaniu
    Napisany przez djkozii2007 na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-09-2009, 15:48
  4. Punto 1 - boksowanie przy hamowaniu
    Napisany przez mindoff na forum Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 09-09-2009, 16:02
  5. [ukł. hamulcowy] Kierunkowskaz przy hamowaniu
    Napisany przez Stolski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-05-2009, 18:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

szuranie przy hamowaniu

tarcie przy hamowaniu

halas przy hamowaniuszorowanie przy hamowaniutarcie przy hamowaniu z przodutarcie podczas hamowaniatarcie tylnych hamulcowtarcie przy hamowaniu fiat punto tarcie przy hamowaniu fiat punto 2 halas przy hamowaniu trze przy hamowaniu grande puntostilo huczenie w kole przy hamowaniupunto szuranie przy hamowaniupunto hamulce tarcie co to moze byc jak w aucie slychac tarcie przy hamowaniu
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl