Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    80
    Auto
    Stilo 1,9 JTD

    [silnik] 1,9 JTD 115 a 140 KM

    Witam serdecznie
    Jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i Stilo i mam pytanie:
    Czym różnią się silniki JTD, ponieważ oferowane są w różnych mocach, z tego co wiem, to są jednostki 80KM, 100KM, 115KM i 140KM.
    Moja wersja jest 115KM i zastanawiam się, jakich można użyć części fabrycznych, żeby uzyskać moc 140KM?
    Czy jest w ogóle taka możliwość?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    ilość zaworów to pierwsze
    turbina
    rodzaj wtrysków
    stary i zły

  4. #3
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Przedewszystkim motor na 140KM to jest już generacja mJTD (multijet) czyli w zasadzie zupełnie inny silnik. Różni się praktycznie wszystkim, nie wiem nawet czy blok nie jest inny.

    Jeśli chodzi o podniesienie mocy to 115KM jest bardzo podatny na wirusowanie, samym programem na lajcie 150KM z niego osiągają bez większego wysiłku.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    80
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Ok, faktycznie trochę głupie pytanie

    Cytat Napisał Hipo
    Jeśli chodzi o podniesienie mocy to 115KM jest bardzo podatny na wirusowanie, samym programem na lajcie 150KM z niego osiągają bez większego wysiłku.
    Właśnie się zastanawiam +35KM na samym chipie - czy nie skróci mi żywotności silnika?
    Co polecacie do podniesienia mocy do ok 150KM, żeby nie obciążać silnika?
    Co ze spalaniem?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Z tą żywotnością to jest tak, że nikt Ci nie powie że silnik wytrzyma tyle co przed podniesieniem mocy. Ja zmienialem program w kompie w Lanosie kilka lat temu, przejechalem ponad 130tys od zmiany(teraz ma 164tys). Raz padla uszczelka pod glowica i ostatnio wieloklin na jednym kołku na rozrządzie. Spalanie mam mniejsze od serii o 2l na 100km. a moc podniesiona ze 100KM na 132KM.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  7. #6
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    Cytat Napisał shadow
    Co polecacie do podniesienia mocy do ok 150KM, żeby nie obciążać silnika?
    Dobry program, żadnych boxów dopinanych do instalacji.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    tak jak Hipo pisał boxy są do du......
    w stilo multijet mam z 140 zrobione 196 i moment ponad 390
    jeżdzę na tym od 5 lat i żadnych problemów spowodowanych przestrojeniem nie mam dotąd, a spalanie rewelka, bo po mieście poniżej 7 zeszło, a w trasie spokojnie na zbiorniku można ponad 1300km zrobić
    stary i zły

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    80
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    No właśnie, to już coś
    Powiedzcie mi, jak zrobić taki tuning - wystarczy pojechać do jakiś macherów i dać im komputer do przeprogramowania, czy dokładają jeszcze jakieś części?
    Z jakim kosztem mam się liczyć?

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    pojechać do firmy tym się zajmującej, we wrocku jest ich kilka, ja robiłem w jetronicu na opolskiej
    jeśli mogą to podpinają się pod złącze i zgrywają ori program, a wgrywają napisany u nich, jeśli nie da rady przez złącze, to wyciągają komp i podpinają bezpośrednio pod swój komputer
    żadnych maneli nie potrzeba
    no i jeszcze najpierw hamownia przed i potem hamownia po wymianie, potem musisz pojeździć i sprawdzić czy nie wywali Ci jakiegoś błędu, jeśli coś nie będzie ok, to wracasz i poprawiają, ewentualnie modyfikują do Twoich oczekiwań
    co do ceny, to nie mam pojęcia ile normalnie to kosztuje ja mam inne stawki, bo już trochę u nich modów robiłem
    stary i zły

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    80
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Cytat Napisał odyn44
    pojechać do firmy tym się zajmującej, we wrocku jest ich kilka, ja robiłem w jetronicu na opolskiej
    Dzięki za radę, znam Jetronic. Pojadę do nich przy okazji, a już przynajmniej wiem, co mówić
    Zastanawiam się tylko, czy jak zwiększę moc i moment, to czy np. nie trzeba będzie wymienić jakiś części - ale to na pewno wszystko mi powiedzą na Opolskiej.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    hmmm wojo985, gdzie ty tego chipa wgrywałeś do lanosa ? i ile to kosztowało ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    jaki silnik masz w tym lanosie ?? i czy było to sprawdzone na hamowni
    stary i zły

  14. #13
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    odyn44, w stopca wojo985, pisze ze lanos 1,5 DOHC
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2008
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    131
    Auto
    barchetta-moja miłość i Stilo 1,9 multijet
    ale tego silnika ze stopki, to za diabła bez innych modów samym programem nie da rady podnieść o 32% a i z innymi nie bardzo więc między bajki należy te 132 kuce włożyć
    bez wykresów z hamowni to jest fatamorgana
    takie silniki bez odetkania wydechu i modyfikacji dolotu na samym sofcie można wycisnąć max do 10% a i to nie bardzo jest bezpieczne dla silnika
    stary i zły

  16. #15
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    odyn44, sam jestem ciekawy co on tam zrobił ze ma te 132 kunie bo lanos przy takiej mocy to chyba lata chyba ze ma silnik z nubiry 2,0
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd 115 czy 140

stilo 140km opinie

stilo jtd 140 opinie

jtd 140km opinie

1.9 jtd 115 czy 140

ile pali na 100km fiat stilo jtd 1 9 140km multijet

stilo 115 czy 140

silnik 1 9 jtd 140 km opinie

stilo jtd 115 czy 140

1 9 multijet stilo silnik

silnik 1 9 jtd 140 km

fiat stilo 140km

silnik stilo 140km

silnik 1 9 jtdm

opinie o jtd 140 km

stilo 115 czy 140km

jtd 115 km a 140

stilo jtd 140

silnik 1 9 jtd fiat opinie

ile mocy z jtd 115

115 km jtd vs 140 multijet

silniki jtd fiat stilo

fiat stilo silniki 1 9 140 km

silnik jtd 115km opinie

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl