Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11

Temat: Problem z turbo??  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2014
    Skąd
    Krapkowice
    Wiek
    32
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1.9 jtd
    Rocznik
    2005

    Problem z turbo??

    witam,

    Na początku chciałbym przywitać wszystkich forumowiczów

    Piszę ponieważ mam problem z samochodem rodziców, jest to fiat stilo z 2005 roku silnik 1.9 jtd 115 km, przebieg około 165000.
    Otóż jakieś dwa tygodnie temu po odpaleniu auta i przejechania 1 kilometra do sklepu po powrocie auto nie chciało zapalić, po ponownej próbie (około 6 może 7) auto odpaliło i normalnie zajechało o własnych siłach do domu. Wymieniliśmy filtr paliwa i przy okazji termostat i wszystko było dobrze. Autko normalnie jeździło, przyspieszało na komputerze zero błędów. Ale wczoraj niespodzianka, samochód odpalił przejechał może 200 m po czym zrobił się słaby na pół sprzęgle przejechał szarpiąc przez skrzyżowanie i zgasł. Po kilku próbach kręcenia rozrusznikiem nie odpalił, po odcholowaniu do mechanika i zdjęciu węża z kolektora ssącego który wychodzi od turbiny auto zapala i pracuje na wolnych obrotach, po założeniu nie ma mowy o odpaleniu auto kręci rozrusznikiem i nie pali... Brak błędów na komputerze
    Dodam, że auto mamy już trzy lata i nie bierze oleju, turbina nie wydawała nigdy żadnych niepokojących dźwięków...

    Stąd moje pytanie czy padła sama turbina czy niekoniecznie?
    Dzięki za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2012
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    39
    Postów
    120
    Auto
    STILO MW 1.9JTD 115KM
    Odepnij przepływomierz i sprawdź czy się poprawi.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    A egr jest zaślepiony?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2014
    Skąd
    Krapkowice
    Wiek
    32
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1.9 jtd
    Rocznik
    2005
    egr nie jest zaślepiony i nie był jeszcze wgl sprawdzany.
    Byliśmy sprawdzic turbosprężarkę i jest na 100% dobra.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    A moze czujnik położenia wału kolega miał przypadek że w komputerze nie pokazało błędu a po wymianie palił od kopa.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    49
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Przeczyścić i zaślepić EGR

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2012
    Skąd
    Wrocław/Poznań
    Wiek
    44
    Postów
    206
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9JTD
    Rocznik
    2005
    EGR. W przypadku stilo jak się zatrze nie ma możliwości odpalenia auta. Mogli zastosować EGR z AR 156. Tam nawet jak się zaciął to auto jechało i odpalało

  9. #8
    kon
    kon jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2013
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    34
    Postów
    6
    Auto
    audi a3
    Rocznik
    2004
    Co do turbosprężarek to warto czasem oddać turbosprężarkę do regeneracji. [ciach]

    Krypto reklama od usera z praktycznie zerowym licznikiem postów.. byrrt
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 20-03-2014 o 10:07

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2014
    Skąd
    Berghem
    Postów
    1
    Auto
    Fiat stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002.04.
    Jak skalibrować skrzynie biegów w fiacie stilo Abarth 2,4.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2014
    Skąd
    Ropa
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 130km
    Rocznik
    2002
    a spalinami (jak już odpali) dobrze dmucha na końcu wydechu ?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2014
    Skąd
    Olkusz
    Postów
    8
    Auto
    fiat stilo 1.9JTD 3D
    Rocznik
    2003
    Sprawdź czujnik doładowania turbo zaślep EGR oraz sprawdź czy nie zacieła się przepustnica w pozycji zamkniętej lub w pół zamkniętej. Dobrze by było jak byś sprawdził czy gruszka od turbo chodzi przy dodawaniu gazu.


 

Podobne tematy

  1. Problem z turbo
    Napisany przez WALUS_87 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 17-10-2013, 18:40
  2. [silnik] 2,0 16v turbo
    Napisany przez dejv667 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-07-2013, 22:27
  3. Fiat punto I 1.7TD problem z turbo?
    Napisany przez Jarekxbox1 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2012, 01:05
  4. Turbo Jet (T-Jet) i... LPG?
    Napisany przez miszko na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-07-2011, 12:48
  5. Problem z zegarami CROMA USA 2.0 TURBO D.I.D
    Napisany przez piczon na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-06-2011, 13:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo problem z turbem

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl