Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM

    Problem z opaleniem - prawdopodobnie pompa

    Witam. Od dłuższego czasu (napewno już miesiąc) moje Stilo nie zapala za pierwszym razem podczas porannego odpalania (jak i po dłuższym postoju, ok.6h). Pierwszy raz kręci rozrusznik, aż robi mi się go szkoda i muszę przekręcić drugi raz, wtedy odpala od kopa (czasem po uruchomieniu silnika trochę nie równo pracuje, lecz trwa to tylko chwilkę). Wszystko według mnie wskazuje mi na pompę paliwa, ponieważ uruchamiając go awaryjnie na gazie nie ma problemu. Mój stilon ma 1.4 16V silnik + LPG. Przejechał 276 tyś. i pompa od nowości nie ruszana, na gazie jeździ już ok. 80tyś. Pompe słychać że działa, paliwo też podaje (odpiąłem przewód i odpaliłem ją i benzyne podaje) lecz nie wiem pod jakim ciśnieniem, ponieważ nie mam jak tego sprawdzić. Moje pytanie brzmi, czy po wyjęciu jej z baku można ją jakoś przeczyścić, przedmuchać, może jest tylko zabrudzona i będzie dalej śmigać, czy muszę zacząć szukać nowej? (nie potrafię jej wyjąć, ponieważ ta duża nakrętka trzymie strasznie mocno). Dziś rano gdy postanowiłem pojeździć na benzynie, po przejechaniu 30km wskaźnik paliwa zaczął szaleć, tzn. z połowy baku spadł na rezerwę, potem wrócił do 1/4 baku, potem znowu rezerwa, teraz znowu 1/4, a podczas zapalenia go po pracy nie chciał zapalić, dopiero po ok 6 razie (w trybie awaryjnym na gazie) zapalił.

    Jeśli okaże się że to pompa, czy warto kupić nową,czy jakaś używkę, jeśli używkę to czy ktoś ma coś do polecenia.

    Z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Możesz spróbować z środkiem do czyszczenia układu coś z rodziny stp do benzyny albo dolać oleju 2T

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Nie dolewaj tego syfu.

    Miałem identyczne problemy w sience. Nastepnie dochodziło rozladowywanie aku.

    Problemem była słaba MASA.

    Poczyscilem wszystkie polaczenie po obu stronach klem (co się dało rozkręcić to przeleciałem papierem i odtluscilem).

    Problem zniknął.

    Nie dolewaj żadnych specyfików do czyszczenia ukladu paliwowego bo to niszczy film olejowy na tuleji cylindra.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.


 

Podobne tematy

  1. problem z pompa plaiwa lub pompa wtryskowa...
    Napisany przez kubawdk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-11-2014, 17:51
  2. Mega problem z odpalaniem-prawdopodobnie stacyjka lub# cud#
    Napisany przez scoti1027 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-08-2013, 11:46
  3. [CC-900] Problem, prawdopodobnie z gniazdem zapalniczki i elektryką...
    Napisany przez Adasiekk na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 06-05-2013, 16:13
  4. W Tychach prawdopodobnie ruszy produkcja Fiata 500 trzeciej generacji
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-02-2013, 09:09
  5. prawdopodobnie zalany silnik, jak go odpalic
    Napisany przez pizmak na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-06-2010, 08:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl