Witam jadac dzisiaj moim stilo wystapil mi maly problem w czasie jazdy zapalily mi sie wszystkie kontrolki czym to moze byc spowodowane?
Witam jadac dzisiaj moim stilo wystapil mi maly problem w czasie jazdy zapalily mi sie wszystkie kontrolki czym to moze byc spowodowane?
Stilo jest samochodem który nie cierpi wilgoci ,więc może to wilgoć go nawiedziła.
Ponadto nie napisałeś ,czy to było chwilowe czy dalej świecą.
znaczy sie nie wiem bo nie bylem przy samochodzie ale zauwazylem ze klema jest luzna czy to moze miec wplyw na to a i jej nie idzie juz bardziej dokrecic
wlasnie bylem w sklepie i kontrolki zaczynaja sie zapalac od asr i potem wszystko idzie po kolei i wyswietla sie komunikat engine fault
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
czy to mozliwe ze to wszystko jest przez luzna kleme?? i czy idzie czyms wypelnic luz na klemie bez obowiazku wymieniania jej
Nie wiem jak to u ciebie wyglada czy to klema czy może być nadpalony biegun w akumulatorze.
Biegun można nadlać (elektrycy posiadają takie specjalne formy ).
Co do klemy można ją rozkręcić i pomiędzy elementami skręcanymi po wyjeciu śruby lekko przeciąć brzeszczotem i znowu skręcić.
Można ewentualnie coś podłożyć między biegun ,a klemę , ale najlepiej i najbezpieczniej wymienić klemę.
Też kiedyś się męczyłem, dokręcałem, a i tak było luźno. bolec na akumulatorze nie jest walcem, a lekkim stożkiem. Odkręć klemę, nabij porządnie do samego dna i dopiero zakręć
Klema kosztuje grosze... obcinasz starą i zaciskasz nową (na śrubę). 10 minut roboty.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
to nie jest wina klem, klemy sa dokrecone a nadal zapala mi sie kontrolka asr i po chwili wszystkie kontrolki wyswietla sie komynikat loose conection i nawet liczniki nie dzialaja
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
dodam tylko ze podlaczylem w ten weekend tube ze wzmacniaczem i moze tu jest pies pogrzebany ze wzmacniacz ciagnie prad czy cos a w trakcie jazdy raz sie zapalaja kontrolki a za chwile gasna i tak wkolko
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
a moze to wina wzmacniacza ze pobiera prad z aku
Odłącz na chwilę (masz chyba osobny bezpiecznik wstawiony na przewodzie zasilania?). Jesli po odłączeniu będzie OK to znaczy, że trop wzmacniacza jest sluszny.
Pzdr
no wlasnie nie mam bezpiecznika bo musz dzis zakupic go ale podejrzewam ze on oslabia aku i przez to sie dzieje wszystko to bo predzej tego problemu nie bylo dopiero po podlaczeniu tuby
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
hm tylko czy to jest mozliwe ze przez pobior pradu przez wzmacniacz by rozlaczalo az liczniki ;/ o to jest pytania
tuba odlaczona i nadal to samo bylem u elektryka i mowi ze to wina tuby ze musi miec przebicie ale i tak nic nie stwierdzil konkretnego tyle ze mowil ze mam przeplywomierz do wymiany
Pytanie o tubę,jak podłączyłeś zasilanie i skąd wziąłeś masę?
z akumulatora